Onko perverssiä, kun mieheni joskus haluaa, että kotioloissa jätän pikkuhousut ja rintsikat pois
Miestä kiihottaa, kun pilluni vilahtelee mekon alta ja rintojen nännit törröttää. Silloin hän tavallista useamminhän tunnustelee isoja tissejäni ja lykkää kovan kalunsa pilluuni.
Kommentit (7)
Mikä naisia vaivaa,kun oma mies ei saisi ihastella vaimoaan.
Mä en käytä koskaan kotona rintsikoita. Eikä miehellä ole siinä asiassa osaa tai arpaa, se on aina ollut niin. En niitä oikeastaan tarvitse enkä tykkää käyttää. Muualla kuin kotona käytän aina.
Oon ilman pikkuhousuja ja rintaliivejä aina kotona. Paitsi silloin kun pukeudun miestäni ja itseäni kiihottavia asuihin.
Jos se on sinusta itsestäsikin vähintään ok ja haluat ilahduttaa miestäsi, tai vieläpä ihan kivaa ja seksuaalista virettä nostattavaa, niin ei mitenkään perverssiä. Mutta painostettuna mikään tuollainen ei ole hyvä juttu.
Pervverssiä pitää kotona alusvaatteita, kylässä voi vähän pitää jos on pakko. Mä ainakin tykkään vieraista naisista jos on hame ilman pikkareita
Kesy mies. Se on kiihottavaa kun mies käskee naisena pukeutumaan kaupungille, teatteriin, yms. ilman alusasuja, minihameeseen ja sheer paitaan, ja nainen tottelee.