Parhaat ovat varattuja.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pittkin oli sinkku.
Ketä se on?!
Joku Turkulainen vissiin
Ne on varattuja jotka eivät osaa olla tai eivät pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ne on varattuja joilla on menekkiä. Monet sinkut ei kelpaa kenellekään, ei edes toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne taas ovat yksin ketkä eivät osaa olla?
Varatut ovat todella parhaita. Vain varattujen rouvien kanssa uskaltaa vapautua ja laskea luonnollisesti paljaalla sisään.
Ei kaikilla, mutta usein siihen on nähtävillä syyt miksi ihminen on ollut koko aikuisiän yksin vaikka on ollut ns markkinoilla.
Väitän olevani monessa mielessä helmi muiden joukossa. En kuitenkaan ole parisuhteessa, vaan elän yksinhuoltajana, kohta jo lapset aikuisiksi kasvatettuna. Kerran kunnolla satutettu, niin ei välttämättä halua kokea toista kertaa, kun ei läheisriippuvuutta ole. Tietäen myös, että ei ne pelkkiä helmiä ole siellä parisuhteessakaan. Kilpikonnan kuorella itseä suojellen, mutta muuten avoimena, iloisena ja itsetunto kasattuna maailmassa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se karu fakta on että parhaat on varattuja. En tarkoita jotakin nuoria pelimiehiä ja naisia vaan yli 30-40-vuotiaita. Harvoin silloin on sinkkuna mitään "helmiä"! Tämä koskee miehiä ja naisia.
Ei ole totta. Olen itse varattu enkä kuulu millään mittarilla mihinkään parhaimmistoon. Olen ihan ok, tavallinen.
Parhaat eivät ole suhteessa, eivätkä aktiivisesti etsi suhdetta. Joten et saa heitä.