Parhaat ovat varattuja.
Kommentit (42)
Ite tykkään nimenomaan naida varattuja.
Minkälainen on paras mies ja paras nainen? Miten he on parempia? Paremman näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on paras mies ja paras nainen? Miten he on parempia? Paremman näköisiä?
Jollakin tavalla laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei laadukkaalla ole omaa tahtoa, vaan hänet voi aina ottaa pumppausalustaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei laadukkaalla ole omaa tahtoa, vaan hänet voi aina ottaa pumppausalustaksi?
Väkisin ottaa?? Tuskinpa. Eiköhän omaehtoisesti lähde hakemaan jännitystä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisin ottaa?? Tuskinpa. Eiköhän omaehtoisesti lähde hakemaan jännitystä elämäänsä.
Jolloin päästään siihen että parhaat eivät aina ole varattuja.
Lihava ja haiseva 35+ nainen yök.
Vierailija kirjoitti:
Voisin väittää että parhaat ovat vapaita. Parhaat eivät tarvitse sitä kumppania (saman kato alle) kun taas suhteessa elävät eivät pärjää yksin. Sinkku saa seksiä useammin kuin parisuhteessa oleva ja ihan kenen kanssa haluaa 😁
Tuollaiset ovat huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Paras nainen.
Hoikka, huumorintajuinen, omaa omat mielipiteet jyräämättä muita, taloudellisesti toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Varattu, vähän puolisoonsa kyllästynyt rouva on todella himokas nussimaan. Usein antaa vielä paljaalla, niin mitäpä sitä poikamies voisi toivoa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu, vähän puolisoonsa kyllästynyt rouva on todella himokas nussimaan. Usein antaa vielä paljaalla, niin mitäpä sitä poikamies voisi toivoa enemmän.
Otsikko pitäisikin olla varatut ovat parhaita!
Ei, parhaat eivät ole markkinoilla ollenkaan.
Ei ole totta. Mä olen varattu enkä ole millään mittapuulla paras. Miehelleni sopiva olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki !
Minä ainakin luulen niin, että luulen että Hän on Parhain .
Onko tuo se J. Karjalaisen Hän?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta varatut on parhaita.
Ehdottomasti näin, voi huoletta työstää paljaalla. Jos sattuu tärppäämään, aviomies on virallinen isä. Lisäksi tautiriski on aika pieni.
Mä oon paras ja sinkku. Sä voi urboilla sun luuseiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pittkin oli sinkku.
Ketä se on?!
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvaiset on varattuja.
Sitoutumiskammoiset on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se karu fakta on että parhaat on varattuja. En tarkoita jotakin nuoria pelimiehiä ja naisia vaan yli 30-40-vuotiaita. Harvoin silloin on sinkkuna mitään "helmiä"! Tämä koskee miehiä ja naisia.
Älä viitsi! Silloinhan ne vasta on helmiksi kypsyneet. Ne ei ole mitään läheisriippuvaisia. Parhaat muka varattuja? On siinä selitys. Tiedän montakin, jotka läheisriippuvaisina kärvistelevät liitoissaan, mutta kun ei voi erota ja mitä muutkin siitä sanoisivat?
Ai? Puolisoaan pieksevät, pettävät ja muuten kylmästi käyttäytyvät ovat niitä parhaita?
Kuinka pahoja ne huonot mahtavat ollakkaan...?