Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna ottaa valokuvia, sai lähes raivarin kun otin kuvan hänestä?!

Vierailija
18.06.2023 |

Mitä ihmettä? Ollaan perheen kanssa mökillä. Otin pihalla kuvia lapsista ja samalla olisin halunnut että mieskin olisi jossain kuvassa. Ei suostunut tähän? Kielsi täysin kuvaamasta häntä. Ennen ei näin ole tehnyt. Otin sitten kauempaa kuvia pihasta joissa mies näkyi ja lapset. Kun mies sai tietää tästä suuttui tolkuttomasti ja vaati poistamaan jokaisen kuvan puhelimestani joissa hän näkyy. Ei niitä ollut kuin muutama. Kun ihmeteltiin lasten kanssa (ovat jo teinejä) miehen käytöstä niin mies alkoi väittämään että laitan ne sitten kuitenkin johonkin "näytille" missä muut näkee ne. En tee koskaan näin. Että ihan keksitty syy. Jostain kumman syystä miehen pärstä saa kuitenkin näkyä kavereiden ottamissa kuvissa esim. Facebookissa? Mutta vaimo ei saa edes kännykässä säilyttää kuvia miehestään. Mitä hittoa???

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään pidä siitä että nykyisin koko ajan kuvataan ja ikinä ei tiedä mitä kuvia lataillaan sitten someen. Etenkin vaimon sisko tekee tätä jatkuvasti. Just sellainen että mökillä otat hörpyn olutta, maha ehkä pystyssä ja röyhtäiset räpsähdyksen aikana. Sitten kuva on jossain facebookissa minuutin päästä.

Vierailija
102/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko apinasuodatin päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielun vangitseminen kyseessä

Vierailija
104/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä? ... Mitä hittoa???"

Askel 1. Lue kirjoittamasi otsikko.

Askel 2. Katso peiliin.

Askel 3. Toista askeleet 1 ja 2 niin monta kertaa kuin tarvitsee, jotta tajuat itse olevasi se ongelma.

Vierailija
105/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi apnkin pitänyt arvata, että tänne tulee sata tyyppiä kertomaan, että mäkään en hei tykkää valokuvattavana olosta ja sä oot salakuvaaja ja ilkeä ihminen, kun tuommoista teet.

Hyvät yksityishenkilöt: parisuhteessa ja perheessä on kyse siitä, että jos omatoimisesti haluaa muuttaa jonkun perinteen, tavan, arkisen puuhan, syy PITÄÄ kertoa puolisolle. On henkistä väkivaltaa jättää puoliso ihmettelemään, mikä on muuttunut ja miksi.

Itse huomasin tämän, kun aloin vältellä yhdessä kaupassa käymistä. Mies sitä sitten kyseli, että mikset enää lähde, olisi helpompaa ostaa isommat ostokset nyt ainakin yhdessä, kun molemmat voi hakea tavaroita. Jouduin ihan miettimään ja totesin, että perhana, mua taitaa hävettää työttömyys niin kovasti, että en halua justiin viettää kaupassa yhtään aikaa, koska siellä törmää usein tuttuihin, jotka kyselee, että missäs sä nyt olet töissä, joko olet saanut töitä. Yksin on helpompi nopsaan piipahtaa.

Pieni esimerkki, mutta ehkä saatte kiinni. Olisihan sitä voinut olla menemättä itseensä ja toimiinsa ja alkaa ärisemään miehelle, että etkö sä nyt yksin edes kauppaan osaa mennä. Mutta ponttini just on, että jos ei ole mitään salattavaa, se on sitten mietittävä, miksi nyt vaikka haluaa laittaa puolison sellaiseen tilanteeseen, että näistä tod näk viimeisistä kesistä (lapset teinejä) ei haluta kuvia muistoksi, niin olishan se kohtuullista edes keskustella asioista.

Oikeasti.

Vierailija
106/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän puhutaan nyt henkilöstä joka antaa muiden ottaa kuvia hänestä ja aina aikaisemmin on halunnut olla yhteisissä perheen kuvissa. Ja nyt täysi kielto tullut niihin. Erikoinen muutos kyllä tapahtunut!

Itse miehenä saattaisin kieltää vaimoani ottamasta kuvia / jakamasta niitä fb-tilillään, jos tietäisin, että esimerkiksi hänen fb-kavereissaan on joku henkilö tai henkilöitä, jotka suhtautuvat minuun pilkallisesti tai alentavasti.

Itse olin eräässä kesäkuvassa t-paita päällä, ja myönnän, että vähän oli tullut näkyvää vatsaa paidan alle, mutta ei kovinkaan paljon. Olin kyllä aika loukkaantunut, kun pari vaimon fb-kaveria kommentoi, että "on x:llekin tullut vähän isipömppöä" -tyylisesti. 

Menikin aika kauan, ennen kuin suostuin olemaan vaimoni kuvattavana, pieni riitakin oli asiasta.

Vierailija
107/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on saanut työn salaisena agenttina - älä nyt sössi sen hyvin alkanutta uraa!

Tai sitten se on vankikarkuri.

Vierailija
108/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän puhutaan nyt henkilöstä joka antaa muiden ottaa kuvia hänestä ja aina aikaisemmin on halunnut olla yhteisissä perheen kuvissa. Ja nyt täysi kielto tullut niihin. Erikoinen muutos kyllä tapahtunut!

Itse miehenä saattaisin kieltää vaimoani ottamasta kuvia / jakamasta niitä fb-tilillään, jos tietäisin, että esimerkiksi hänen fb-kavereissaan on joku henkilö tai henkilöitä, jotka suhtautuvat minuun pilkallisesti tai alentavasti.

Itse olin eräässä kesäkuvassa t-paita päällä, ja myönnän, että vähän oli tullut näkyvää vatsaa paidan alle, mutta ei kovinkaan paljon. Olin kyllä aika loukkaantunut, kun pari vaimon fb-kaveria kommentoi, että "on x:llekin tullut vähän isipömppöä" -tyylisesti. 

Menikin aika kauan, ennen kuin suostuin olemaan vaimoni kuvattavana, pieni riitakin oli asiasta.

No onpas herkkää, kun pitää totuus piilottaa. Koitappas miehistyä pikkuhiljaa, teinivuodet meni jo.

Vierailija
109/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi apnkin pitänyt arvata, että tänne tulee sata tyyppiä kertomaan, että mäkään en hei tykkää valokuvattavana olosta ja sä oot salakuvaaja ja ilkeä ihminen, kun tuommoista teet.

Hyvät yksityishenkilöt: parisuhteessa ja perheessä on kyse siitä, että jos omatoimisesti haluaa muuttaa jonkun perinteen, tavan, arkisen puuhan, syy PITÄÄ kertoa puolisolle. On henkistä väkivaltaa jättää puoliso ihmettelemään, mikä on muuttunut ja miksi.

Itse huomasin tämän, kun aloin vältellä yhdessä kaupassa käymistä. Mies sitä sitten kyseli, että mikset enää lähde, olisi helpompaa ostaa isommat ostokset nyt ainakin yhdessä, kun molemmat voi hakea tavaroita. Jouduin ihan miettimään ja totesin, että perhana, mua taitaa hävettää työttömyys niin kovasti, että en halua justiin viettää kaupassa yhtään aikaa, koska siellä törmää usein tuttuihin, jotka kyselee, että missäs sä nyt olet töissä, joko olet saanut töitä. Yksin on helpompi nopsaan piipahtaa.

Pieni esimerkki, mutta ehkä saatte kiinni. Olisihan sitä voinut olla menemättä itseensä ja toimiinsa ja alkaa ärisemään miehelle, että etkö sä nyt yksin edes kauppaan osaa mennä. Mutta ponttini just on, että jos ei ole mitään salattavaa, se on sitten mietittävä, miksi nyt vaikka haluaa laittaa puolison sellaiseen tilanteeseen, että näistä tod näk viimeisistä kesistä (lapset teinejä) ei haluta kuvia muistoksi, niin olishan se kohtuullista edes keskustella asioista.

Oikeasti.

Kiitos viestistäsi, ymmärsit mistä on kyse. Meillä oli tuossa kalastusjuttu, mies oli veneessä kun teini sai ison kalan. Innoissaan sitten lapset ottivat kuvia. Mies oli alkanut tästä ärisemään veneessä. Että mitenkä kuvat nyt sitten rajataan ettei hän vain näy vahingossakaan niissä?! Arvatkaa onko lapset nyt loukkaantuneita, kyllä ovat! Meillä on varmaan satoja vastaavia kuvia vuosien varrelta, ollaan veneen kanssa paljon liikenteessä. Ei mies ole niistä kuvista ikinä ärsyyntynyt ja alkanut valittamaan. Päinvastoin on iloinen niissä kuvissa ja pyytänyt että niitä otetaan useampi niin voi sitten valita parhaat niistä. ap

Vierailija
110/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä vaivaa että et hänen toivettaan kunnioita? Eivät kaikki halua olla kuvattavina.

No se vaivaa että saman kuukauden aikana mies on kuvissa joita kaverit ovat ottaneet ja ne on kaikkien nähtävillä. Mutta kun ollaan lomalla perheen kanssa niin ei suostu edes lapsien kanssa yhteisiin kuviin. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia. ap

Mun vaimo jätti mut kuvista. Otti kuvia, mutta someen kuvat aina ilman minua, lapset kyllä sinne pääsivät. Toiminta oli minusta vähän sinkkumaista. Myös selfieitä oli alkanut ottamaan enemmän. Monta muutosta käytöksessä lyhyellä ajalla.

Myöhemmin selvisi että petti. Oli muitakin "oireita".

Vierailija
111/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joita ei ole vielä petetty, keskittyvät vain tähän yksityisyyden suojaan. Petetyt näkee asian toisin. Kuinka monta eri muutosta AP:n miehellä olet havainnut lähiaikoina? Jos niitä on muitakin kuin someyksityisyys niin kolmas pöytä on jossakin.

Vierailija
112/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä välttämättä edes pettämisestä kyse, vaan siitä, että toinen alkaa yht'äkkiä elämään jotain omaa elämäänsä perheestä erillään. Tosin hyvin sanottu tuo, että ei se ole vain oma asia, jos haluaa itse muuttaa kaikki perheen tavat tehdä asioita. Kyllä toiselle pitää kertoa.

Musta on yleensäkin aika julmaa jättää toinen yksin ihmettelemään yhtään mitään.

Vierailija
113/113 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joita ei ole vielä petetty, keskittyvät vain tähän yksityisyyden suojaan. Petetyt näkee asian toisin. Kuinka monta eri muutosta AP:n miehellä olet havainnut lähiaikoina? Jos niitä on muitakin kuin someyksityisyys niin kolmas pöytä on jossakin.

Kyllähän noita muutoksia on ollut nähtävissä muitakin kuin huonotuulisuus perhettä kohtaan. Mies purkaa usein jotain selittämätöntä ärsytystä meihin. Sitten saattaakin ostella jotain kallista kivaa lapsille, ilman että on pyydetty. Tuosta noin vain, laidasta laitaan menee mielialat. Nämä pettämisepäilyt voivat kyllä pitää paikkansa, mies on muuttunut selkeästi. Ja on valehdellutkin menoistaan. En vain ole ajatellut asiaa sen enempää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi