Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelin kello 23 töistä kotiin kun viiden teinin porukka tuli kyselemään tupakkaa ja olivat hyökkäävän oloisia. Onneksi mieheni oli tullut koiran kanssa vastaan ja nuoret poistuivat kun vastassa oli isokokoinen mies ja rotikka

Vierailija
18.06.2023 |

Ainahan röökinpummijoita on ollut,mutta nyt tuli olo että käyvät päälle.
Ja asun pikkukaupungissa en missään hesassa.

Kommentit (21)

1/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettei sinulla ole tupakkaa, kun et itse tupakoi.

Olisiko kannattanut soittaa hätäkeskukseen?

Vierailija
2/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ruveta pitämään kassissa röökit ja stidejä, ja merkkilenkkareita, aina kun kulkee kylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä alkaisin äidillisesti käskyttämään heitä jo koteihinsa. Ja sytyttäisin tupakan.

Vierailija
4/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minulla on tupakkatoppa laukussa vaikka en polta. En halua saada turpiini.

Vierailija
5/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalaisia olivat?

Vierailija
6/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään ja pahenee koko ajan. Kohta tavalliset ihmiset rupeavat pummimaan ruokaa kun hallitus leikkaa pienituloisilta.

Vierailija
7/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin nauttinut näistä yökävelyistä etenkin kun matka on lyhyt, vain puolitoista kilometriä. Mies tulee joskus vastaan muttei aina.

Aiemminkin olen nähnyt teinejä,humalaisia ja muita yökulkijoita mutta ovat jättäneet minut rauhaan. Nyt tämä porukka tuli kirjaimellisesti puskista ja alkoi kysellä tupakkaa sen oloisina,että vievät kohta reppuni selästä.

Aloittaja

Vierailija
8/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalaisia olivat?

Suomalaiset ruinaa röökiä.

Vierailija
9/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää kun alkaa avautumaan masentuneesta elämästään, niin ne ei jaksa kuunnella ja yrittävät päästä pois kun minä vaan vielä lärpättelen ja turisen.

Vierailija
10/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalaisia olivat?

Muuten suomalaisia mutta yksi taisi olla saamalainen tai kiinalainen.

Aloittaja

Vierailija
11/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005 ollessani teini, isosiskoni antoi minulle muutaman tupakan minigrip pussissa ja sanoi, että pidä nämä laukussa, jos joku pummii, ettei tule ongelmia. En silloin uskonut kaupungilla kulkiessani, että tulisi tarvetta. Eikä silloin tullutkaan. Nyt aikuisempana välillä pelottaa kulkea kaupungilla yksin. En polta, ei ole antaa röökiä, rahaa, tulta, ei mitään. Millähän turvasumutteella sitä pitäisi varustautua...

Vierailija
12/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖISTÄ !!!??. Nyt nyt nyt tulee aika paksua juttua. EI PIDÄ PAIKKAANSA. Rajansa valehtelullakin

Vierailija
13/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuri korville ja olet puhuvinaasi jollekin kun näet että vastassa on epämääräistä porukkaa. Parempi tietenkin jos on oikea puhelu, mutta ei ehkä aina mahdollista ajankohdasta riippuen

Vierailija
14/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖISTÄ !!!??. Nyt nyt nyt tulee aika paksua juttua. EI PIDÄ PAIKKAANSA. Rajansa valehtelullakin

Oletko kuullut vuorotyöstä?

Vierailija
15/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liikaa persulaiselta iltasadulta.

Vierailija
16/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa liikaa persulaiselta iltasadulta.

Ei sentään vihreää unelmaa?

Vierailija
17/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia minulla on tupakkatoppa laukussa vaikka en polta. En halua saada turpiini.

Eihän se mitään auta! Tupakan pummaaminen on vaan tekosyy. Annat tupakkaa tai et, saat silti turpiisi, jos sillä mielellä ovat liikkeellä. Vievät puhelimen, lompakon, ja vaikka vaatteet päältä jos on jotain mitä haluavat. Hakkaavat ihan huvin ja urheilun vuoksi.

Vierailija
18/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ruveta pitämään kassissa röökit ja stidejä, ja merkkilenkkareita, aina kun kulkee kylillä.

Tek Nine olisi parempi.

Vierailija
19/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasit varmaan tämän?

"yksi taisi olla saamalainen tai kiinalainen"

Joopa joo...

Vierailija
20/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän