Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nelikymppinen ja en ihastu enää kehenkään

Vierailija
17.06.2023 |

Tämä on jotenkin jännä homma. Olen siis nelikymppinen mies ja ollut sinkkuna vajaat pari vuotta. Huomaan etten nykyään ihastu enää kehenkään. Nuorempana sitä ihastui huomattavasti helpommin, mutta nykyään vain ei herää oikein kenestäkään sellaista aitoa tunnetta sisällä. Nuoret naiset tuntuu lapsilta ja oman ikäiset naiset tädeiltä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että olen teini keski-ikäisen ruumiissa enkä osaa kuvitella ikäisiäni siinä mielessä. Kaikilla heillä on jo omat lapset ja ovat ns. aikuisia kun itseltä taas on jäänyt aika lailla kaikki välistä. Sitten taas nuorempien katselu olisi jo sairasta.

Minulla on ennemmin niin päin ettei anneta sitoutua ja elää ikäni mukaisesti. Vakituisten töiden sijasta tarjotaan teinikokemuksia, pätkätöitä, keikkoja ja satunnaisia seksisuhteita. Oman ikäiset miehet 35-45 kiinnostavat, mutta seuraan lykätään joko huomattavasti nuorempia tai huomattavasti iäkkäämpiä. Ei tosiaankaan innosta lähteä puhelinmyyjäksi Etelä-Eurooppaan tai muutoinkaan poukkoilemaan vaan rakentaa uraa johdonmukaisesti ellei nyt perhettä ja lapsia ole luvassa.

Tämä on aivan totta, ollaan jonkinlainen väliinputoaja sukupolvi kahden maailman väliltä. Toisella puolen on pitkän uran samassa työssä tehneet perheen parikymppisenä perustaneet talolliset ja toisella puolella teineys vedetty aina meidän ikäisiin asti. Ei sitoutumisia, ei pitkiä työsuhteita, ei taloa, ei lapsia, ikuista opiskelua sekin töiden ohella, ei pitkiä parisuhteita...Tätäkö minä tilasin?

Teineys ei kyllä liity mitenkään talottomuuteen tai lapsettomuuteen. Ikuinen opiskelu on kivaa, työn ohella.

Vierailija
62/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v kiihottaa mutta ei omanikäiset siiderivalaat...olen 25 ja trendikäs ja lihaksikas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että olen teini keski-ikäisen ruumiissa enkä osaa kuvitella ikäisiäni siinä mielessä. Kaikilla heillä on jo omat lapset ja ovat ns. aikuisia kun itseltä taas on jäänyt aika lailla kaikki välistä. Sitten taas nuorempien katselu olisi jo sairasta.

Saman suuntaista itsellä. Olen 42-vuotias ja lapseton, ja tietyllä tapaa "ikinuori" mieleltäni. Yli nelikymppiset naiset tuntuu elämineen joltain isosiskon ja oman äidin välimaastolta. Nuoret taas välillä liian nuorilta ja kuten todettua, heidän kanssaan ei ole soveliasta harrastaa mitään vispilänkauppaa.

Nuoret naiset? Kenen tahansa yli 18-vuotiaan kanssa voit olla ihan soveliaasti. Jos me keski-ikäiset tunnutaan äidillisiltä, vaikkei kaikki olla tippaakaan äidillisiä.

N45

Vierailija
64/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva toisaalta ihastua. Olin ihastunut joitain vuosia sitten, mutta tulin tosi tylysti torjutuksi, vaikka laihdutin miehen takia reippaasti. Ymmärrän toki ettei vaan kiinnostunut minusta. Mutta väsyttävä ajatus ihastua taas johonkuhun joka ei tunne samaa minua kohtaan. Eniten kiinnostais joku 50-60 v mies.

N45

Vierailija
65/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastakkainen sukupuoli kiinnostanut sen jälkeen kun aloin syömään neuroleptejä💮

Neuroleptit ovat monessa mielessä enemmän haitaksi, kuin avuksi mihinkään.

Vierailija
66/68 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva toisaalta ihastua. Olin ihastunut joitain vuosia sitten, mutta tulin tosi tylysti torjutuksi, vaikka laihdutin miehen takia reippaasti. Ymmärrän toki ettei vaan kiinnostunut minusta. Mutta väsyttävä ajatus ihastua taas johonkuhun joka ei tunne samaa minua kohtaan. Eniten kiinnostais joku 50-60 v mies.

N45

Miksi juuri itseäsi 5-15 vuotta vanhempi mies, toivotko jotain omaishoitajuutta?

Vierailija
67/68 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs nuo kaverit, ovatko enimmäkseen "setiä" vai kiinnostuvatko parikymppiset viettämään aikaa kanssasi?

Vierailija
68/68 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hormonitoiminta hiipuu ylipainoisessa, huonokuntoisessa, epäterveessä kehossa ja sen myötä hiipuu myös ihastumiset.