Olen nelikymppinen ja en ihastu enää kehenkään
Tämä on jotenkin jännä homma. Olen siis nelikymppinen mies ja ollut sinkkuna vajaat pari vuotta. Huomaan etten nykyään ihastu enää kehenkään. Nuorempana sitä ihastui huomattavasti helpommin, mutta nykyään vain ei herää oikein kenestäkään sellaista aitoa tunnetta sisällä. Nuoret naiset tuntuu lapsilta ja oman ikäiset naiset tädeiltä.
Kommentit (68)
20v kiihottaa mutta ei omanikäiset siiderivalaat...olen 25 ja trendikäs ja lihaksikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että olen teini keski-ikäisen ruumiissa enkä osaa kuvitella ikäisiäni siinä mielessä. Kaikilla heillä on jo omat lapset ja ovat ns. aikuisia kun itseltä taas on jäänyt aika lailla kaikki välistä. Sitten taas nuorempien katselu olisi jo sairasta.
Saman suuntaista itsellä. Olen 42-vuotias ja lapseton, ja tietyllä tapaa "ikinuori" mieleltäni. Yli nelikymppiset naiset tuntuu elämineen joltain isosiskon ja oman äidin välimaastolta. Nuoret taas välillä liian nuorilta ja kuten todettua, heidän kanssaan ei ole soveliasta harrastaa mitään vispilänkauppaa.
Nuoret naiset? Kenen tahansa yli 18-vuotiaan kanssa voit olla ihan soveliaasti. Jos me keski-ikäiset tunnutaan äidillisiltä, vaikkei kaikki olla tippaakaan äidillisiä.
N45
Olis kiva toisaalta ihastua. Olin ihastunut joitain vuosia sitten, mutta tulin tosi tylysti torjutuksi, vaikka laihdutin miehen takia reippaasti. Ymmärrän toki ettei vaan kiinnostunut minusta. Mutta väsyttävä ajatus ihastua taas johonkuhun joka ei tunne samaa minua kohtaan. Eniten kiinnostais joku 50-60 v mies.
N45
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vastakkainen sukupuoli kiinnostanut sen jälkeen kun aloin syömään neuroleptejä💮
Neuroleptit ovat monessa mielessä enemmän haitaksi, kuin avuksi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva toisaalta ihastua. Olin ihastunut joitain vuosia sitten, mutta tulin tosi tylysti torjutuksi, vaikka laihdutin miehen takia reippaasti. Ymmärrän toki ettei vaan kiinnostunut minusta. Mutta väsyttävä ajatus ihastua taas johonkuhun joka ei tunne samaa minua kohtaan. Eniten kiinnostais joku 50-60 v mies.
N45
Miksi juuri itseäsi 5-15 vuotta vanhempi mies, toivotko jotain omaishoitajuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että olen teini keski-ikäisen ruumiissa enkä osaa kuvitella ikäisiäni siinä mielessä. Kaikilla heillä on jo omat lapset ja ovat ns. aikuisia kun itseltä taas on jäänyt aika lailla kaikki välistä. Sitten taas nuorempien katselu olisi jo sairasta.
Mitenkäs nuo kaverit, ovatko enimmäkseen "setiä" vai kiinnostuvatko parikymppiset viettämään aikaa kanssasi?
Tietysti hormonitoiminta hiipuu ylipainoisessa, huonokuntoisessa, epäterveessä kehossa ja sen myötä hiipuu myös ihastumiset.
Teineys ei kyllä liity mitenkään talottomuuteen tai lapsettomuuteen. Ikuinen opiskelu on kivaa, työn ohella.