Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nelikymppinen ja en ihastu enää kehenkään

Vierailija
17.06.2023 |

Tämä on jotenkin jännä homma. Olen siis nelikymppinen mies ja ollut sinkkuna vajaat pari vuotta. Huomaan etten nykyään ihastu enää kehenkään. Nuorempana sitä ihastui huomattavasti helpommin, mutta nykyään vain ei herää oikein kenestäkään sellaista aitoa tunnetta sisällä. Nuoret naiset tuntuu lapsilta ja oman ikäiset naiset tädeiltä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei se enää onnistu tässä iässä. Oman ikäiset miehet tuntuu papoilta ja nuoret ei halua kuin seksiä. t. N48v

Eikö se oo kiva ku saa nuorempaa meisseliä ilman sitoumuksia?

Ei, jos on ennemminkin parisuhdeihminen, kuin hetken huuman perässä ja arvostaa seksissä muutakin, kuin fyysistä suoritusta. Miksi edes lähtisin nelikymppisenä sähläämään parikymppisten kanssa, kun kuitenkin menisin vaihtoon heti, kun nuorempi mies löytäisi suurin piirtein itsensä ikäisen ja mieluisen seurustelukumppanin? Etenkin, jos on menossa pari viimeisintä vuotta jolloin raskaaksi tuleminen on vielä mahdollista. Mitä kivaa siinä on, jos kelpaisi nuorelle miehelle tilapäiseksi seksileluksi, muttei oman ikäiselle parisuhdekumppaniksi? sivusta

Vierailija
42/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että olen teini keski-ikäisen ruumiissa enkä osaa kuvitella ikäisiäni siinä mielessä. Kaikilla heillä on jo omat lapset ja ovat ns. aikuisia kun itseltä taas on jäänyt aika lailla kaikki välistä. Sitten taas nuorempien katselu olisi jo sairasta.

Saman suuntaista itsellä. Olen 42-vuotias ja lapseton, ja tietyllä tapaa "ikinuori" mieleltäni. Yli nelikymppiset naiset tuntuu elämineen joltain isosiskon ja oman äidin välimaastolta. Nuoret taas välillä liian nuorilta ja kuten todettua, heidän kanssaan ei ole soveliasta harrastaa mitään vispilänkauppaa.

Sun pitää löytää sellainen nainen, joka tuntuu mielestäsi samalla lailla ikinuorelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei se enää onnistu tässä iässä. Oman ikäiset miehet tuntuu papoilta ja nuoret ei halua kuin seksiä. t. N48v

Eikö se oo kiva ku saa nuorempaa meisseliä ilman sitoumuksia?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta ainakin minä haluans eksissä muutakin kuin vain "meisseliä". Enkä tarkoita nyt tunteita tms, vaan haluan seksissä tietynlaisia juttuja, tietynlaista dynamiikkaa, tietynlaisen seksuaalisen kohtaamisen. Ja en todellakaan usko, että se toivomani onnistuisi tai voisi toteutua jonkun 20-30 vuotta nuoremman kanssa. Eikä varsinkaan sellaisen kanssa, joka tarjoaa pelkkää "meisseliä". Koen aika tylsäksi seksiksi sellainen.

Vierailija
44/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin samaa! Olen ruotsinlaivalla (en iskumielessä, vaan oikeasti Ruotsiin menossa) ja ihmettelen, että ei yhtään kiinnostavan oloista naista koko laivassa. Ovat joko pikkutyttöjä tai tätejä. Näiden välistä jostain syystä puuttuu tarjontaa...

M40+

Vierailija
45/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ikinuoret miehet ovat vähän sokeita itselleen ja kieltävät todellisuuden. He luulevat ja epätoivoisesti toivovat olevansa jotain muuta kuin naiset, joita tädittelevät. Itsensä ikäiset naiset. Uutinen: olette ihan yhtä setiä.

Vierailija
46/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastakkainen sukupuoli kiinnostanut sen jälkeen kun aloin syömään neuroleptejä💮

Vierailija
47/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, kun täytin 40. Ei kiinnosta enää mikään. N41.

Vierailija
48/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin samaa! Olen ruotsinlaivalla (en iskumielessä, vaan oikeasti Ruotsiin menossa) ja ihmettelen, että ei yhtään kiinnostavan oloista naista koko laivassa. Ovat joko pikkutyttöjä tai tätejä. Näiden välistä jostain syystä puuttuu tarjontaa...

M40+

Asia on niin että syntyvyys alkoi romahtaa jo 20 vuotta sitten, eli nykyisillä about 40:llä naisilla ei ole lapsia eli ei siellä oo teille enää iskettävääkään. Hyvä vain, loppuupahan teidän sitoutumiskyvyttömien hyväksikäyttäjien seikkailut

Vierailija
49/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samoja asioita tänään vähän alle nelikymppisenä naisena. Ne ihmiset, joista palavasti tunteilin nuorena tuntuisi ihan turhilta tyypeiltä nykyään. Se on varmaan vaan sitä, että tietää, että ei se toinen ihminen niin ihmeellinen ja elämää syvästi muuttava luultavasti olisi. Oma persoonallisuus kun on kehittynyt tiettyyn pisteeseen, vaikka muutoksia vielä tapahtuisikin.

Vierailija
50/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ei jaksa kiinnostaa mikään vaikeilu tai vaiheilu tai draama tai pelaaminen. Ei niin yhtään. Kirja kiinnostaa enemmän.

Vierailija
51/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ei jaksa kiinnostaa mikään vaikeilu tai vaiheilu tai draama tai pelaaminen. Ei niin yhtään. Kirja kiinnostaa enemmän.

Kirjathan usein kertoo toisten ihmisten vaiheiluista ja draamousta. Ellet pelkkää tiedettä lue.

Vierailija
52/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että ikinuoret miehet ovat vähän sokeita itselleen ja kieltävät todellisuuden. He luulevat ja epätoivoisesti toivovat olevansa jotain muuta kuin naiset, joita tädittelevät. Itsensä ikäiset naiset. Uutinen: olette ihan yhtä setiä.

Tämä 😂 hyvin harvassa ovat nelikymppiset oikeasti nuorenmieliset äijät. Sen sijaan epätoivoisesti sitä ikinuoruuden yrittäjiä olen nähnyt monta.

Vierailija
53/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjathan usein kertoo toisten ihmisten vaiheiluista ja draamousta. Ellet pelkkää tiedettä lue.

Luen pelkkää tietokirjallisuutta.

Vierailija
54/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipupiin vaan , kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää 🐓

Vierailija
55/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40+

Olet ruotsinlaivalla.

Vierailija
56/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😂 hyvin harvassa ovat nelikymppiset oikeasti nuorenmieliset äijät. Sen sijaan epätoivoisesti sitä ikinuoruuden yrittäjiä olen nähnyt monta.

Jep. Katselin joskus itse treffipalstalla tarjolla olevia nuorekkaita 40-50-vuotiaita miehiä. Se nuorekkuus oli kyllä jossain muualla kuin naamassa.

Vierailija
57/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mitä se oli mut olipa kiva eroottinen retki komean reissumiehen kanssa tuos yhtenä yönä.

Vierailija
58/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draaman pakoilu alkaa siitä kun pitäisi miettiä käytöstään ja valintojaan tai selitellä tekosiaan. Mitäpä sitä keskustelemaan kuolevaisten kanssa kun on kirja mihin paeta

Vierailija
59/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yli 50v nainen ja naimisissa, mutta silti ihastunut. En ole kyllä kyseistä miestä edes nähnyt enää pariin vuoteen, mutta silti mies kummittelee usein mielelessä.

Vierailija
60/68 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja tiedostan, että en näytä ulkoisesti miltään parikymppiseltä. Silti minulla ei esim ole kekkos-pälvikaljua, harmaita hiuksia tai ryppyjä. Moni ikäiseni nainen on niin kaulakurttuinen ja silmäryppyinen, että heistä tulee mieleen lähinnä 10 vuotta vanhempi isosisko.