Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emma, 20, muutti Englantiin opiskelemaan tämä asia suomalaisten ulkonäössä tuli paikallisille yllätyksenä

Vierailija
17.06.2023 |

Mikähän se yllätys "suomalaisen" Emman ulkonäössä mahtaakaan olla?

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009656011.html

Kommentit (326)

Vierailija
201/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää tuo kaupunkivalinta. Birmingham on kaikista läntisen Euroopan isoista kaupungeista se kaikkein karmein loukko.

Lontoossa asuminen on järkyttävän kallista. Mutta voipahan somettaa Birminghamin savusaasteen seasta että on ihkussa Englannissa.

Vierailija
202/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Lumijoella pojilla on perinteisesti poikapimppi, johon voi laskea maidit kun aviovaimo on kuukautisveren saastuttama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen, ei minun tarvitse siitä kenellekään ulkonäön ihmettelijälle tehdä mitään selvitystä.

Kantasuomalainen et ilmeisesti kuitenkaan ole? 

Vierailija
204/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, suomalainen ei ole kyllä automaattisesti mikään sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen. Ehkä jossain sisäsiittoisilla paikkakunnalla niin voi ollakin.

Niinpä, mulla on tummanruskea melko paksu tukka ja tummanruskeat silmät.

Mummosi on varmaan seikkaillut hevosmiehen kanssa.

Vierailija
205/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät valitettavasti ole Englannissa muuten kuin piikoina arvostetut. Oli valtava yllätys, että brittinaapurit saattoivat ihan pokkana katsoa nenän varttaan pitkin ja tokasta ai Suomesta no meillä oli kerran suomalainen apulainen ja kyllä se osasi siivota.

Luulin ensiksi että kehuvat vaan meidän siisteyttä mutta ei. Kaikkialla olen kuullut toistenkin kertovan samaa. Ei suomalaisnainen kelpaa muuta kuin palvelijaksi

Vierailija
206/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, suomalainen ei ole kyllä automaattisesti mikään sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen. Ehkä jossain sisäsiittoisilla paikkakunnalla niin voi ollakin.

Niinpä, mulla on tummanruskea melko paksu tukka ja tummanruskeat silmät.

Mummosi on varmaan seikkaillut hevosmiehen kanssa.

Heh, lapista voipi olla...

Vierailija
207/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä huolestuin tuosta artikkelista. Lukukausimaksu 13000€, mutta opiskelu aivan lepsuilua? Mahtaako tuolla tutkinnolla saada sellaista osaamista, millä helposti maksettaisiin opintolainat pois tai edes työllistyttäisiin Suomessa?

Toki hän voi varmaan sinne Britteihinkin jäädä. Mutta kun tietää miten laadukasta koulutusta Suomessa saa juuri IT-alalla aivan ilmaiseksi, niin ihmettelen mitä lisäarvoa tuo kalliisti ulkomailla opiskelu tähän tuo. Etenkin kun vaikuttaa, ettei se koulutuksen taso ole kummoinen. Suomessa ammattitaito rakentuu osin myös työelämän kautta, kun opiskelijat tekevät opintojen alkuvaiheessa kesätöitä ja loppuvaiheessa työskentelevät osa-aikaisesti opintojen lomassa. 

Vierailija
208/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen, ei minun tarvitse siitä kenellekään ulkonäön ihmettelijälle tehdä mitään selvitystä.

Se ei kuulu sinulle.

Mitä sinä muka sillä tiedolla edes tekisit?

Vierailija
209/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on oikeus sanoa itseäni suomalaiseksi, koska äitini on suomalainen, olen syntynyt Suomessa ja minulla on ollut koko elämäni Suomen kansalaisuus.

En ole millään tavalla velvollinen selvittämään kenellekään mitään muuta tai kutsumaan itseäni vain osittain suomalaiseksi.

Jos sinä haluat erottua minusta, niin kerro sinä olevasi myös geeniperimältäsi sataprosenttisesti suomalainen. Ymmärtävätkin sitten paremmin.

Suomalainen tai kantasuomalainen. Jompikumpi. Ei se sen kummempaa ole.

Suomalainen tai muukalainen.

Ei se sen kummempaa ole!

Vierailija
210/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sinulle.

Eli et ole.

Vierailija
211/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Múlátít ja sékárótúísét eivät koskaan kuulu täysin mihinkään kulttuuriin. He jäävät aina ulkopuolisiksi.  Tragedia sekä yksilön että yhteiskunnan kannalta.

Tutkimusten mukaan monirotuisilla on enemmän mt-ongelmia kuin ns. puhtailla ryhmillä, ja vanhempien on vaikeampi muodostaa tunnesidettä lapseen, jos lapsi on eri etnistä ryhmää kuin vanhempi itse (esim. valkoinen äiti, múláttí lapsi). Lisäksi monirotuisilla ilmenee harvinaisia perinnöllisiä sairauksia, kun kaksi perimältään täysin erilaista yksilöä päättää lisääntyä keskenään.

Kyllä lattari kulttuuri hyväksyy ne. Samoin jenkkikulttuuri. Melkein kaikki kun noissa paikoissa ovat jonkinlaista sekoitusta.

Ja enemmänkö perinnöllisiä sairauksia kuin sisäsiittoisilla suomalaisilla?

Jenkkikulttuuri? Elä lapsi höpötä nyt...se on yksi rsistisimpia kulttuureita mitä on, kaikki rodut siellä vihaa toisiaan, eivätkä juuri halua olla toistensa kanssa tekemisissä. Edelleenkään. Esim. mustan ja valkoisen vanhempien lapsia ei hyvkäsy sen enempää mustat kuin valkoisetkaan. Mutta valtamedia syyttää lähinnä valkoisia, mikä taas suututtaa äärioikeistolaisia valkoisia erityisesti.

Mitä tulee sisäsiittoisuuteen, niin siitä ei kauheasti kannattaisi mölytä. Juu, Suomessa on muutamia kotoperäisiä perinnöllisiä sairauksia ja niistä rasistit  (kuten sinä) saavat aihetta suomalaisten mollaamiseen, mutta se ei ole mitään verrattuna esim. joidenkin serkusavioliittoja suosivien kulttuurien sisäsiittoisuuteen. Tai siihen, mitä esim. ruokapula ja nälänhätä tekee kokonaisille sukupolville ihmisiä. Tai mitä terveydellisiä ongelmia valtavat huume-epidemiat aiheuttaa narkkareiden jälkikasvulle. Suomi kun on niiiiiiin pienenpieni vähemmistö globaalissa maailmassa.

Vierailija
212/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Múlátít ja sékárótúísét eivät koskaan kuulu täysin mihinkään kulttuuriin. He jäävät aina ulkopuolisiksi.  Tragedia sekä yksilön että yhteiskunnan kannalta.

Tutkimusten mukaan monirotuisilla on enemmän mt-ongelmia kuin ns. puhtailla ryhmillä, ja vanhempien on vaikeampi muodostaa tunnesidettä lapseen, jos lapsi on eri etnistä ryhmää kuin vanhempi itse (esim. valkoinen äiti, múláttí lapsi). Lisäksi monirotuisilla ilmenee harvinaisia perinnöllisiä sairauksia, kun kaksi perimältään täysin erilaista yksilöä päättää lisääntyä keskenään.

Kyllä lattari kulttuuri hyväksyy ne. Samoin jenkkikulttuuri. Melkein kaikki kun noissa paikoissa ovat jonkinlaista sekoitusta.

Ja enemmänkö perinnöllisiä sairauksia kuin sisäsiittoisilla suomalaisilla?

Ai että jenkkikulttuuri hyväksyy :D  Maa on rotusodan partaalla. Amerikassa múlátít identifioituvat mustiksi, mutta tummat mustat kyräilevät heitä. Ja valkoisia he eivät tietenkään ole. Mustat ja valkoiset ovat edelleen melko vähän tekemisissä keskenään.

Latinomaissakin tehdään suurta pesäeroa eurooppalaistaustaisten ja alkuperäisväestön tai afrikkalaisorjien jälkeläisten välille.

Tämä on kaikki erittäin totta.

Vierailija
213/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on oikeus sanoa itseäni suomalaiseksi, koska äitini on suomalainen, olen syntynyt Suomessa ja minulla on ollut koko elämäni Suomen kansalaisuus.

En ole millään tavalla velvollinen selvittämään kenellekään mitään muuta tai kutsumaan itseäni vain osittain suomalaiseksi.

Jos sinä haluat erottua minusta, niin kerro sinä olevasi myös geeniperimältäsi sataprosenttisesti suomalainen. Ymmärtävätkin sitten paremmin.

Suomalainen tai kantasuomalainen. Jompikumpi. Ei se sen kummempaa ole.

Suomalainen tai muukalainen.

Ei se sen kummempaa ole!

Joo, kantasuomalaiset alkaakin jo olla omassa maassaan muukalaisia.

Vierailija
214/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuvottava keskustelu.

Vierailija
215/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomen uusi oikeistoliberaali hallitus tulee pistämään rasismin kuriin.

Vierailija
216/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sinulle.

Nekket tipahtaa nopeesti oikeella tai vasurilla.

Semmoset uhot.

Vierailija
217/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sinulle.

Älä sitten syyllisty kulttuuriseen omimiseen kun et suomalainen ole.

Vierailija
218/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu sinulle.

Nekket tipahtaa nopeesti oikeella tai vasurilla.

Sinä tipahdat kun Orpon antirasistinen oikeistohallitus ryhtyy jytkyttämään kommarirasisteille kuonoon.

Vierailija
219/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla suomalaisuudestaan ylpeä, mutta ei pidä myöskään peitellä sitä toista puolta perimästään, varsinkaan jos ulkonäkö poikkeaa selvästi kantasuomalaisesta. Pitää olla avoin ja rehellinen, eikä teeskennellä.

Sinähän et sitä määrää, mitä joku kertoo itsestään ja mitä ei.

En tietenkään määrää, mutta jos joku hehkuttaa ja korostaa suomalaisuuttaan, eikä edes muiden ihmetellessä eksoottista ulkonäköä voi avoimesti kertoa koko taustaansa, voin sitä ääneen paheksua. Ihan niinkuin mustatkin vissiin voi jopa määrätä minkälaisia lettejä kukakin saa pitää ja sinä varmasti puolustat heidän oikeuttaan tähän kulttuuriseen koskemattomuuteen (?).

Minä olen syntynyt Suomessa suomalaiselle äidille. Olen saanut alkuni luovutetuista sukusoluista, enkä todellakaan ala arvuutella sitä mistä sukusolunluovuttaja on, koska en edes tiedä sitä. Eikä se todellakaan kuulu kenellekään.

Jos joku ihan tosissaan pahoittaa mielensä ja alkaa jankata siitä, kun kerron olevani suomalainen, enkä tee selvitystä ruskeista silmistäni sekä ruskeista ja hieman kiharista hiuksistani, en todellakaan halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa.

Luovutetuista, sukusoluista, my ass!

Tiedoksesi: luovuttaja on aina tiedossa. Luovuttajaa valittaessa klinikka ottaa huomioon että silmien ja hiustenväri on sama kuin äidillä.

Ei siellä seropeja tehdä!

Jos äitisi on tuollaista satuillut, hän on hieman siistinyt seksihistoriaansa.😆

Vierailija
220/326 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten briteille muka voi olls yllätys että Suomessaki on mulatteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme