Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten tärkeää teille on, että mies nuolee?

Vierailija
16.06.2023 |

Miten tärkeää teille on parisuhteessa, että mies nuolee pillua? Voisitteko olla jatkamatta suhdetta sen takia, että mies ei tykkää nuolla?

Entäs jos kyse on pelkästä seksisuhteesta? Entä jos mies on todella hyvä muuten rakastelemaan?

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on nuolettaa pebareikää niin miehellä kuin naisella. Tietääpähän paikkansa.

Oikeasti nuolija nauttii, kun saa nuolla. Joten hiukan huono väline alistamiseen....

Jos on nuolijamiehiä, niin tykkää nuolla. Ja jos on alistuva, niin tykkää kun alistetaan.

Kyllä. Yleensä se on nainen, joka kieltää peppureikänsä nuolemisen. Miehet mielellään nuolevat pyllyä...

Ketkä miehet nuolee pyllyä?? Puhu vain itsestäsi, normi heteroita kiinnostaa pillut ja pillumehut yli kaiken.

No naiset nyt ainakin tykkää nuolla karvaista pyllyä.

Höpö höpö, naiset ei nuole peppua, kuin rahasta...

Minä kyllä nuolisin. En kyllä karvaista mutta sheivattua versiota ja oikein mielelläni. Oma mies ei vaan anna sitä tehdä.

Vierailija
62/175 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen sukupuolielimille yököttelevä mies on luotaantyöntävä, joten se varmaan kertoo kaiken oleellisen.

Entäs sellainen, joka ei tykkää nuolla, mutta haluaa kakkosta? Luulisi että kakkareikään paneminen olisi ällöttävämpää kuin pillun nuoleminen. Ja en muista sanatarkkaan mitä ex sanoi maustani, mutta valituksia ei ole koskaan tullut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää kieliorgut, välttämättä en kaipaa panoa ja mies tietää sen. Hän antaa illallakin kieliorgut johon ihana nukahtaa. Päivälläkin saan joskus pikaisesti. Se on parasta meidän seksissä. Mies tykkää kun hoidan käsin hänelle ruiskaukdet. Liukkaria ja tiedän miten hän tulee melko pian. Suhde jossa mies ei kielettäisi ei olisi mun juttu lainkaan.

Vierailija
64/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäs nuolla.

Vierailija
65/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on nuolettaa pebareikää niin miehellä kuin naisella. Tietääpähän paikkansa.

Oikeasti nuolija nauttii, kun saa nuolla. Joten hiukan huono väline alistamiseen....

Jos on nuolijamiehiä, niin tykkää nuolla. Ja jos on alistuva, niin tykkää kun alistetaan.

Kyllä. Yleensä se on nainen, joka kieltää peppureikänsä nuolemisen. Miehet mielellään nuolevat pyllyä...

Ketkä miehet nuolee pyllyä?? Puhu vain itsestäsi, normi heteroita kiinnostaa pillut ja pillumehut yli kaiken.

No naiset nyt ainakin tykkää nuolla karvaista pyllyä.

Höpö höpö, naiset ei nuole peppua, kuin rahasta...

Minä kyllä nuolisin. En kyllä karvaista mutta sheivattua versiota ja oikein mielelläni. Oma mies ei vaan anna sitä tehdä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä miehen pepun nuolemisessa kiinnostaa?

Vierailija
66/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk. On ällöttävää jos mies nuolee.

Vierailija
67/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan nuolla naista, suosikkini on kun nainen istuu naamalle, saa tuntea kun reidet puristuu ympärille ja kuunnella kun toinen voihkii ja nauttii. Pyllyä ei ole tullut vielä nuoltua, kun ei ole kukaan pyytänyt, mutta sopivassa kiimassa ei naisen varmaan tarvitsisi kuin napsauttaa sormia :D

Vierailija
68/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olen samaa mieltä. On inhottava nuolla naista tai saada suuseksiä naiselta(miehestä puhumattakaan). Eläimellistä puuhaa.

Vierailija
69/175 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies panee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olen samaa mieltä. On inhottava nuolla naista tai saada suuseksiä naiselta(miehestä puhumattakaan). Eläimellistä puuhaa.

Väärin. Tosimies tuottaa  naiselleen orgasmit siten kuin nainen ne haluaa. Vain yksikertainen mies luulee, että kullin liikuttelu on naisen onni ja autuus, puhumattakaan siitä, että mitä kauemmin pumppaa sen varmemmin nainen saisi.  Monesti on juuri toisin päin.

Vierailija
70/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tärkeää. En saa orgasmia penetraatiossa.

Vierailija
71/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa, joka ei nuole kaikkia koloja....

Vierailija
72/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies panee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Tosimies tuottaa  naiselleen orgasmit siten kuin nainen ne haluaa. Vain yksikertainen mies luulee, että kullin liikuttelu on naisen onni ja autuus, puhumattakaan siitä, että mitä kauemmin pumppaa sen varmemmin nainen saisi.  Monesti on juuri toisin päin.

Niinpä. Kyllä se penis ihan kivalta tuntuu, mutta ei yhtä hyvältä kuin sormet, eikä ilman suuseksiä saa orgasmiakaan. Tosin puhun vaan omasta puolestani nyt.

Vierailija
73/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en saa, joten yleensä jää kokonaan saamatta orgasmi miehen kanssa. Mutta mulla on pari kivaa seksilelua joilla leikin sitten yksinäni ajan kanssa.

Vierailija
74/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jatkaa suhdetta, en seksisuhdetta enkä parisuhdetta. Muu ei korvaa suuseksiä eikä toisaalta suuseksi korvaa yhdyntää.

Vierailija
75/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän suuseksistä antavana ja saavana osapuolena. Ei ole välttämätöntä kuitenkaan, jos miehellä ei ole pakkomielle peräaukoista ja osaa käyttää sormiaan taitavasti kielen asemasta. Jos fokus on anaaliseksissä ja se on tavoitteena, ei kiitos.

Sama täällä.

Mulla oli pari vuotta sitten poikaystävä, joka oli sormistaan niin näppärä että osasi koskettaa mua paremmin kuin itse osaan.

Vierailija
76/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en saa, joten yleensä jää kokonaan saamatta orgasmi miehen kanssa. Mutta mulla on pari kivaa seksilelua joilla leikin sitten yksinäni ajan kanssa.

Satisfyer?

Vierailija
77/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, jos mies on hyvä käsistään.

Vierailija
78/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen ja tyhmä mies, kun ei varmista naisensa orgasmia.

Huomasin jo nuorena, ettei kullini aina riittänyt orgasmin saantiin vaimolle ja tilanne meni ohi vaimolta.  Onneksi harvoin, mutta kumminkin. Seuraavalla seksikerralla varmistin aina orgasmit ensin suuseksillä varman päälle. Siitä vaimo tottui siihen, että hoidan hänelle aina, vaikka joskus jäisikin jostain syystä ilman. Ei ole yritetty väkisin, kun se ei ainakaan toimi.  Suuseksistä tuli vaimolle pakollista, eli hän halunnut aina seksiin ryhtyessä siitä lähtien, kun seurusteluaikana pienestä estelystä huolimatta  aloin nuolemaan pillua.  Siitä lähtien ei ole suostunut seksiin ilman nuolemista, ei  kyllä ilman yhdyntääkään. Kokemuksen kertyessä opin aistimaan milloin hänellä onnistuu yhdynnässä ja milloin piti nuolla orgasmi ennen yhdyntää.  Sillä varmistin aina orgasmit ja vaimon tyytyväisyyden.  Eniten silti  saanut eläissään yhdynnöissä.  On saanut molemmilla tavoilla niin paljon, että minulle ollut ihan se ja sama millä saanut. Vaihtelua ei konstit. Vaimon orgasmien kokeminen ollut parasta seksissä ja vain sillä saanut oman kiiman tappiin. 

Vierailija
79/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löysin baarista naisen, eli yhden illan juttu. Aamulla kun heräsin, muistin nuolleeni neidin alapäätä ja siellä ollutta korua. Uteeliaana nuorena miehenä rohkaistuin kurkkaamaan korua ennen neidin heräämistä. Tuli vähän oksennusta suuhun, kun tämä koru olikin karvoihin tarttunut kakkapallero.

M43

Vierailija
80/175 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran löysin baarista naisen, eli yhden illan juttu. Aamulla kun heräsin, muistin nuolleeni neidin alapäätä ja siellä ollutta korua. Uteeliaana nuorena miehenä rohkaistuin kurkkaamaan korua ennen neidin heräämistä. Tuli vähän oksennusta suuhun, kun tämä koru olikin karvoihin tarttunut kakkapallero.

M43

Ihan varmasti oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan