Naiset, miten tärkeää teille on, että mies nuolee?
Miten tärkeää teille on parisuhteessa, että mies nuolee pillua? Voisitteko olla jatkamatta suhdetta sen takia, että mies ei tykkää nuolla?
Entäs jos kyse on pelkästä seksisuhteesta? Entä jos mies on todella hyvä muuten rakastelemaan?
Kommentit (175)
Turhempaa hommaa ei olekkaan, kuin pil lun nuoleminen. Vastaavasti minulta ei tarvitse suihinkaan ottaa.
En voisi enää olla ilman nuolemista. Nykyinen mies tekee sen niin hyvin ja rakastaa nuolemista, että olen ihan koukussa. Muuten en saa edes orgasmia, joten se olisi pakollista myös seksisuhteessa.
Ennen en nauttinut nuolemisesta ollenkaan vaan se oli vain ärsyttävä pakollinen osuus. Sitten kun tapasin kielimestarin, niin todella opin nauttimaan seksistä aivan uudella tavalla.
N38
Vierailija kirjoitti:
En voisi enää olla ilman nuolemista. Nykyinen mies tekee sen niin hyvin ja rakastaa nuolemista, että olen ihan koukussa. Muuten en saa edes orgasmia, joten se olisi pakollista myös seksisuhteessa.
Ennen en nauttinut nuolemisesta ollenkaan vaan se oli vain ärsyttävä pakollinen osuus. Sitten kun tapasin kielimestarin, niin todella opin nauttimaan seksistä aivan uudella tavalla.
N38
Kielimestari?
Hallitseeko homman useammallakin kielellä?
Ei kukaan täysjärkinen ala nuolemaan. Vaginasta voi tulla tauteja, hiivaa, valkovuotoa, verikokkareita, vitrsaa yms ällöä joka ei pidä imeskellä. Ei tulisi itsellä mieleenikään nuolla vaginaa on se niin ällöä touhua...
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen ala nuolemaan. Vaginasta voi tulla tauteja, hiivaa, valkovuotoa, verikokkareita, vitrsaa yms ällöä joka ei pidä imeskellä. Ei tulisi itsellä mieleenikään nuolla vaginaa on se niin ällöä touhua...
Ehkä sä olet nuollut vaan niitä tautipesiä, jotka ei pidä puhtaudestaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Sunko kalus on puhtoinen ja terve aina ja kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuoleminen tuntuu ihanalta ja nautin siitä, mutta... kun olen pidempi aikaisessa parisuhteessa en välttämättä tarvitse sitä vaan tieto siitä että mies voisi ja haluaisi sitä tehdä riittää. En tiedä mistä se johtuu. Johtuuko se siitä, että kelpaisin täydellisesti miehelleni? Onhan siinä vähän sellaista alistamisenkin makua... mutta joku juttu siinä on.
Ap
Joo, tuntuu hyvältä mutta siinä on tosiaan semmoinen alistamisen tunnelma mistä en pidä. Ja sitten saa aina miettiä josko miestä sittenkin ällöttää... Olisi siis ehkä kivaa jos osaisi kääntää aivot nollille mutta enpä osaa. Melkein mieluiten ottaisin miehen joka ei halua mutta ei inhoakaan, voitaisiin sitten olla tyytyväisinä ilman.
Mä tykkään nuolla juuri siksi, kun siinä on pieni alistumisen vivahde. Tietysti noin muutenkin on kiihottavaa nähdä, kun toinen nauttii, mutta nuoleminen on extrakiihottavaa, kun sitä tehdään vain naisen nautinnon takia. Meikäläinen huhkii kielellä pää reisien väliin puristettuna ja vaimo keskittyy vain omaan nautintoonsa. Mikäs sen parempaa! Oma nautinto tulee siitä, kun vaimo nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunko kalus on puhtoinen ja terve aina ja kaikilla?
En ole tuo, mutta omani on ainakin täysin terve ja puhdas, ihan joka ikinen kerta kun olen sitä tarjonnut kenenkään suuhun. Mielestäni semmoisen asian pitäisi olla itsestäänselvyys, vaikka kokemuksesta tiedän, etteivät kaikki naiset ikävä kyllä näe asiaa niin. Tuskin kaikki miehetkään, sikoja maailmasta löytyy kyllä, eikä se ole sukupuolesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut huono minäkuva kehostani. Sopii siihen kuin nyrkki silmään ettei mies halua nuolla eikä koskea pilluun sormilla.
Nuoltavana oleminen on taivaallisen ihanaa mutta miestä ällöttää jo pelkkä ajatus päästä naisen jalkovälissä, joten ilman on oltava.
Siitä ei ole kyse ettei mies saisi suuseksiä. Ei vaan halua antaa takaisin.Miten sitten orgasmisi saat? En suostuisi olemaan noin.
Varmaan totta. Toiset naiset on vain vähän erilaisia kuin toiset naiset: ' Kävin sitten polttamassa itseni ulkona. Olisi pitänyt vain rasvata kiltisti kun isosisko ehdotti. En tyhmänä kuunnellut ja sisäreidet sekä selkä nyt aivan palaneet! Auts!!
Ottakaa neuvostani kiinni ja rasvatkaa itsenne kunnolla ennen ulosmenoa, vaikka Suomessa ollaankin! ' - Niin paljon erilaisia naisia vain on.
Tai voisiko se johtuu (myös ehkä) vähän älykkyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuoleminen tuntuu ihanalta ja nautin siitä, mutta... kun olen pidempi aikaisessa parisuhteessa en välttämättä tarvitse sitä vaan tieto siitä että mies voisi ja haluaisi sitä tehdä riittää. En tiedä mistä se johtuu. Johtuuko se siitä, että kelpaisin täydellisesti miehelleni? Onhan siinä vähän sellaista alistamisenkin makua... mutta joku juttu siinä on.
Ap
Tämä ajatuskuvio on hyvin yleinen, seksiin yleisesti muutettuna. Mitä pidempi parisuhde, niin sen yleisempi.
Eli, riittää se tieto ottä seksiä on saatavilla, silloin sitä ei oikeasti tarvitse tehdä. Ja tottahan on, että seksistä on hirmuisesti vaivaa: Pitää käydä peseytymässä ennen ja jälkeen. Pitää vaihdella lakanoita. Seksin jälkeen ei ehkä heti nukuta, menee unirytmi sekaisin. Seksistä voi tulla pimpsaan jotakin tulehdusta tai hiivaa tai jotain. Seksistä voi tulla raskaaksi. Jos seksiin oikeasti ryhtyy, niin puoliso voi alkaa luulemaan että tämä tilanne on uusi normaali, mitä se ei ole. Seksi, kaikkine valmisteluineen ja peseytymisineen ja lakananvaihtoineen vie kamalan paljon aikaa joka on poissa kaikesta muusta, ruuanlaitosta, nurmikonleikkuusta, etätöistä, telkkarin katsomisesta, shoppailusta, somettamisesta, yleensä ottaen elämästä. Seksi on ihanaa ja nautittavaa, mutta että sitä pitäisi ihan oikeasti alkaa tekemään: Ei, ehtiihän tuota myöhemminkin, illalla kun lapset nukkuu tai kun nurmikko on leikattu tai ensi viikolla tai joskus... Tieto siitä että sitä on saatavilla jos ihan oikeasti sattuisi haluttamaan, riittää.
Jos jostakin syystä käy niin että seksiä ei ole saatavilla (ero, puolison sairaus tai kuolema) niin tilanne muuttuu oleellisesti. Silloin seksistä tulee ihan mahdottoman tärkeää ja sitä tehdään usein. Siis tehtäisiin, jos olisi joku jonka kanssa tehdä, mutta kun ei ole. Se entinenkin suhde alkaa muistikuvissa muuttua yhdeksi nainnin mylläkäksi, jossa seksiä oli monta kertaa päivässä, ja orgasmit oli toinen toistaan kovempia. Vakuutellaan itselleen että kuinka tämmöinen seksin superihminen kuin minä voikin olla niin huono- onninen että jäi ilman parisuhdetta juuri nyt kun olisi kauheissa himoissa ja seksuaali- intoa ja halua olisi vaikka muille jakaa.
Sitten uusi suhde, uusi alun kaniini- vaihe, uusi arki, ja jälleen riittää että tietää seksiä olevan saatavissa jos sattuu haluttamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään tärkeää ja olisin mieluiten suhteessa, jossa minun ei tarvitse vastaanottaa nuolemista. Itse tykkään ottaa mieheltä suihin, mutta vastaanottaminen ei tunnu oikein miltään. Kunhan mies kestää sen, että olen päällä ja panen oman tarpeeni mukaan, muuta hänen ei välttämättä tarvitse haluta.
N36
Olikohan tämä ironiaa, koska miehet usein suhtautuvat noin, vai todella jonkun naisen mieltymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, tuntuu hyvältä mutta siinä on tosiaan semmoinen alistamisen tunnelma mistä en pidä. Ja sitten saa aina miettiä josko miestä sittenkin ällöttää... Olisi siis ehkä kivaa jos osaisi kääntää aivot nollille mutta enpä osaa. Melkein mieluiten ottaisin miehen joka ei halua mutta ei inhoakaan, voitaisiin sitten olla tyytyväisinä ilman.
Eikö liene alistaminen ole osa koko juttua. Miehen pää jalkovälissäsi ja kätesi miehen niskassa että pysyy se pää siellä mihin se kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö liene alistaminen ole osa koko juttua. Miehen pää jalkovälissäsi ja kätesi miehen niskassa että pysyy se pää siellä mihin se kuuluu
Ei ainakaan minusta liene ole. Seksin ja rakastelun pitää perustua vapaaehtoiseen haluun eikä mihinkään pakottamiseen tai toista halveksivaan vastentahtoisuuteen. Leikkiä tietysti voi, jos se molempia huvittaa.
Klara panna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ainakaan minusta liene ole. Seksin ja rakastelun pitää perustua vapaaehtoiseen haluun eikä mihinkään pakottamiseen tai toista halveksivaan vastentahtoisuuteen. Leikkiä tietysti voi, jos se molempia huvittaa.
Kummallinen käsitys joillakin naisilla miehen nuolemisesta. Jos mies jotain osaa niin mieshän siinä alistaa naista pitämällä hänet täysin otteissaan ja päättämällä miten ja milloin nainen saa orgasmin. Täydellistä miehen vallankäyttöä kun mies voi tehdä naisen kiimasta sekaisin eikä nainen voi muuta kuin odottaa mitä tuleman pitää.
Vaimoni on aina rakastanut kun olen ottanut ohjat ja vienyt hänet nirvanaan.
Opetelkaa käyttämään lienee-sanaa oikein kiitos.
En kaipaa sitä oikeastaan ollenkaan. Se ei ole ikinä mielessä tai toiveena. Ei kenenkään antamana joten taidoista ei ole ollut kiinni. En sitä suhteessa pyydä ja mies ei sitä väkisin ehdota joten oletan että win-win.
En tiedä miksi. Saan kyllä sitä kautta mutta siitä puuttuu jokin syvyys mitä tavallisessa seksissä on. Otan mielummin yhdynnän 100-0 kuin nuolennan
erittäin tärkeää. Luottamus on tosi tärkeää, koska siinä on kaikkein avoimimmillaan ja haavoittuvimmillaan miehen edessä, toisaalta se on se juttu, olla Nainen, jonka nautintoon mies keskittyy täysin.
Ei se mitenkään pakollista ole. Olin pitkään suhteessa missä mies ei ikinä nuollut. Se ei haitannut juurikaan, mutta sitten alkoi muutenkin seksi vähentyä.
Sen jälkeen olen ollut sinkku ja on muutama vakikaveri. Paras niistä on se joka ei nuole, eikä itsekään tykkää suihin otosta. Mutta on muuten todella hyvä, ulkoisesti ihan täydellinen jne. Mutta on toki välillä kiva nähdä sitten yhtä miestä joka todella tykkää nuolla. Mutta muu seksi ei ole sitten yhtä hyvää.
Ennen en tykännyt nuolemisesta oikein yhtään. Ei se nyt pahalta tuntunut, mutta en siitä oikein osannut nauttia. Annoin miehen nuolla silloin tällöin, ehkä pari kertaa vuodessa, kun hän sitä tykkäsi tehdä.
Mutta sitten, yhtenä noista kerroista jokin naksahti kohdalleen ja se nuoleminen tuntuikin järjettömän hyvältä. Olin jo matkalla kohti taivaallista orgasmia, kun mies lopetti ja siirryttiin "eteenpäin". Hänkin oli jo oppinut etten nauti nuolemisesta, niin ei sitten jäänyt liian pitkäksi aikaa jalkojeni väliin. Itse olin niin sekaisin etten ymmärtänyt pyytää jatkamaan. Mutta heti seuraavana päivänä pyysin taas nuolemaan ja sillä kertaa käskin jatkamaan pidempään ja sainkin elämäni parhaan orgasmin. Ja siitä asti on ukko saanut nuolla pilluani ihan määrissä, ja minä olen ihan koukussa.
Itse haluaisin mutta mies ei halua antaa. Tiedä sitten ollenko sieltä liian ällöttävä tai haiseva tai kamalan makuinen.. itse annan kyllä miehelle paljon suihinottoja. Minusta on ihana nähdä miten toinen nauttii.