Naiset, miten tärkeää teille on, että mies nuolee?
Miten tärkeää teille on parisuhteessa, että mies nuolee pillua? Voisitteko olla jatkamatta suhdetta sen takia, että mies ei tykkää nuolla?
Entäs jos kyse on pelkästä seksisuhteesta? Entä jos mies on todella hyvä muuten rakastelemaan?
Kommentit (175)
Olen ollut 16 vuotta miehen kanssa, joka ei halua nuolla. Varsinkin viime vuosina olen alkanut kaipaamaan taas suuseksiä. Harmittaahan se..
Todella tärkeää eikä esileikissä mikään täysin korvaa. Tietysti, jos kyseessä on maapallon viimeinen mies, niin mikäs siinä sitten.
Yhtä terkeää naiselle on nuoleminen noin suurinpiirten, kuin se paneminen miehelle. Miksi kieltää tosiasiat noin suurimmalta osalta.
Minulle nuoleminen tuntuu ihanalta ja nautin siitä, mutta... kun olen pidempi aikaisessa parisuhteessa en välttämättä tarvitse sitä vaan tieto siitä että mies voisi ja haluaisi sitä tehdä riittää. En tiedä mistä se johtuu. Johtuuko se siitä, että kelpaisin täydellisesti miehelleni? Onhan siinä vähän sellaista alistamisenkin makua... mutta joku juttu siinä on.
Ap
Olisi deal breaker ja ottaisin henkilökohtaisena loukkauksena kehoani ja vaginaani kohtaan, jos mies ei haluaisi nuolla. Eli ei tulisi mitään, ei parisuhteesta eikä seksisuhteesta.
Nuoleminen ei ole minulle millään tavalla tärkeää. Voin elää koko loppuelämäni ilman sitä. Mutta olisi todellakin deal breaker, jos mies ilmoittaisi ettei voi ikinä nuolla. Mikä tahansa olisikaan syynä, niin silti se olisi niin iso loukkaus, että bye bye.
Voisin hyvin olla ilman, meillä sitä tehdään vain miehen toiveesta.
Onhan se ihan mukavaa, mutta kyllä mulle sormetuskin käy ihan hyvin.
Jos ei tule kumpaakaan niin sitten saa kyllä mennä koko mies.
Kyllä siinä saa huippuorgasmit! Ja sormetuksella myös.
Saisipa nuolla vaimoa, hän ei vaan pysty rentoutumaan siihen.
Jää suuhoidon antaminen vain haaveeksi tässä elämässä, kun liittoon on ryhtynyt. No oma vika mitä tuli valittua väärin.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa nuolla vaimoa, hän ei vaan pysty rentoutumaan siihen.
Jää suuhoidon antaminen vain haaveeksi tässä elämässä, kun liittoon on ryhtynyt. No oma vika mitä tuli valittua väärin.
Älä hellitä. ritä rentouttaa, menkää saunan yhdessä ja pese puhtaaksi. Naisilla paljon estoja ja häpeäntunteita, kun tapanahan on naisia ja heidän alapäitään haukkua mitä moninaisin tavoin.
Aikainen aamu- uinti mökillä , jonka jälkeen miehen antama nuolenta-/sormetushetki rantalaiturilla; se on ihan parasta. Saan sarjan räjähtäviä orkkuja. Ei mökki naapureita, joten ketään emme häiritse. Näin se on jo tämäkin mökkiaamu aloitettu:)
Vierailija kirjoitti:
Minulle nuoleminen tuntuu ihanalta ja nautin siitä, mutta... kun olen pidempi aikaisessa parisuhteessa en välttämättä tarvitse sitä vaan tieto siitä että mies voisi ja haluaisi sitä tehdä riittää. En tiedä mistä se johtuu. Johtuuko se siitä, että kelpaisin täydellisesti miehelleni? Onhan siinä vähän sellaista alistamisenkin makua... mutta joku juttu siinä on.
Ap
Joo, tuntuu hyvältä mutta siinä on tosiaan semmoinen alistamisen tunnelma mistä en pidä. Ja sitten saa aina miettiä josko miestä sittenkin ällöttää... Olisi siis ehkä kivaa jos osaisi kääntää aivot nollille mutta enpä osaa. Melkein mieluiten ottaisin miehen joka ei halua mutta ei inhoakaan, voitaisiin sitten olla tyytyväisinä ilman.
Ei ole yhtään tärkeää ja olisin mieluiten suhteessa, jossa minun ei tarvitse vastaanottaa nuolemista. Itse tykkään ottaa mieheltä suihin, mutta vastaanottaminen ei tunnu oikein miltään. Kunhan mies kestää sen, että olen päällä ja panen oman tarpeeni mukaan, muuta hänen ei välttämättä tarvitse haluta.
N36
Mulla on aina ollut huono minäkuva kehostani. Sopii siihen kuin nyrkki silmään ettei mies halua nuolla eikä koskea pilluun sormilla.
Nuoltavana oleminen on taivaallisen ihanaa mutta miestä ällöttää jo pelkkä ajatus päästä naisen jalkovälissä, joten ilman on oltava.
Siitä ei ole kyse ettei mies saisi suuseksiä. Ei vaan halua antaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, tuntuu hyvältä mutta siinä on tosiaan semmoinen alistamisen tunnelma mistä en pidä. Ja sitten saa aina miettiä josko miestä sittenkin ällöttää... Olisi siis ehkä kivaa jos osaisi kääntää aivot nollille mutta enpä osaa. Melkein mieluiten ottaisin miehen joka ei halua mutta ei inhoakaan, voitaisiin sitten olla tyytyväisinä ilman.
Niitä on miehiä, jotka oikein tykkäävät siitä pillun nuolemisesta. Muutenkin työntäävät sormet pimppiin ja maistelee. Sitä kun on nuoletavana niin tuntuu, että mies oikein palvelee. Se tuntuu oikein hyvältä. Samoin tykkään myös palvella miestä ottamalla loppuun asti suihin.
Ap
oon nähny mitenaine kakoo ite suihiottoo niin seioo mikää tärkee asia naisille sitte.
oon ainostaa nähny mitenaine nuolee mut sillose on lesboseksii niin se kertoo mistä naiset tykkää sitte.
oon ymmärtäny ja nähny tän asian näin miehenä niin naiset tekee naistejuttuja ja miehet mieste. ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut huono minäkuva kehostani. Sopii siihen kuin nyrkki silmään ettei mies halua nuolla eikä koskea pilluun sormilla.
Nuoltavana oleminen on taivaallisen ihanaa mutta miestä ällöttää jo pelkkä ajatus päästä naisen jalkovälissä, joten ilman on oltava.
Siitä ei ole kyse ettei mies saisi suuseksiä. Ei vaan halua antaa takaisin.
Miten sitten orgasmisi saat? En suostuisi olemaan noin.
Kaunako mies jaksaa suhdetta, jos ei saa panna?