Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, jotka käyttää lapsia tekosyynä olla osallistumatta

Vierailija
16.06.2023 |

Esimerkiksi jos on jonkun läheisen muutto tai talkoot tai muuta mihin ei huvita osallistua, niin sitten vedotaan siihen, että kun sillä meidän Elmerillä on just silloin jalkapallopeli. Elmeri on kuitenkin jo 15-vee ja voi mennä vaikka pyörällä tai kaverin kyydissä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olet itse ollut auttamassa Elmerin yrjö- ja ripulitaudeissa?

Vierailija
62/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei tunnu tajuavan että yksinhuoltajan kuten minun on aina järjestettävä lapsenvahti. Vaikka lapseni on jo 10v, joudun silti järjestämään lapsenvahdin jotta voisin osallistua firman kesäjuhliin tai muuhun iltamenoon. Ja kun on ollut jo päivän töissä ja lapsi yksin kotona, ei oikein tee mieli mennä illalla taas jonnekin pois, edes drinksulle tms. Tämä on joillekin parisuhteessa eläville ihmeen vaikea tajuta, kun itse voivat mennä vapaasti.

Minulla on mies, joka tekee työtä, jossa ollaan pitkiä aikoja pois. Lähinnä huvittaa, kun pari kaveria jaksaa uhriutua, että en pääse heidän mökkitalkoisiin 200km päähän kotoa tai istumaan iltaa terassille lyhyellä varoitusajalla. Meilläkin 10v lapsi ja lisäksi koira. Molemmat saa yhdessä hoitoon vain vanhemmilleni, mutta heilläkin on ihan se omakin elämä eivätkä päivystä odottaen, että koska dumppaan koiran ja lapsen heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei tunnu tajuavan että yksinhuoltajan kuten minun on aina järjestettävä lapsenvahti. Vaikka lapseni on jo 10v, joudun silti järjestämään lapsenvahdin jotta voisin osallistua firman kesäjuhliin tai muuhun iltamenoon. Ja kun on ollut jo päivän töissä ja lapsi yksin kotona, ei oikein tee mieli mennä illalla taas jonnekin pois, edes drinksulle tms. Tämä on joillekin parisuhteessa eläville ihmeen vaikea tajuta, kun itse voivat mennä vapaasti.

Ei tuota ole vaikea tajuta. Mä itse en vaan ole sun kaltaisia tavannut koskaan. Meillä on duunissa yksinhuoltajia ja tuntuu, että ne vasta bilettää jatkuvasti. Ihan ihmeissäni toisinaan olen. Ei huolta huomisesta, eikä lapsistakaan selkeesti.

Ne on vuoroviikkolaisia.

Ok. En vaan tiennyt, että yksinhuoltajat voi semmoisiakin olla.

sama

Vierailija
64/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota ole vaikea tajuta. Mä itse en vaan ole sun kaltaisia tavannut koskaan. Meillä on duunissa yksinhuoltajia ja tuntuu, että ne vasta bilettää jatkuvasti. Ihan ihmeissäni toisinaan olen. Ei huolta huomisesta, eikä lapsistakaan selkeesti.

Ne on vuoroviikkolaisia.

On se joo tosiaan kumma, että firman bileissä tulee vastaan vain niitä bilettäviä vanhempia, oli heidän parisuhdetilanteensa mikä tahansa :D Mutta ainahan se on kiva yh-äitejä nälviä, vaikka hoitavat lapsiansa yleensä ainakin 300 päivää vuodessa lasten isän hoitaessa ehkä loput päivät. Rentoutua ja bilettää ei saisi edes harvoilla lapsivapailla, koska muuten ei ole muka hyvä äiti.

Vierailija
65/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on vuoroviikkolaisia.

On se joo tosiaan kumma, että firman bileissä tulee vastaan vain niitä bilettäviä vanhempia, oli heidän parisuhdetilanteensa mikä tahansa :D Mutta ainahan se on kiva yh-äitejä nälviä, vaikka hoitavat lapsiansa yleensä ainakin 300 päivää vuodessa lasten isän hoitaessa ehkä loput päivät. Rentoutua ja bilettää ei saisi edes harvoilla lapsivapailla, koska muuten ei ole muka hyvä äiti.

Paitsi noilla joista mainitsin, joka viikko kaksi kolme kertaa. Menkööt, mutta turha esittää mulle mitään vuoden äitiä.

Vierailija
66/66 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on vuoroviikkolaisia.

Paitsi noilla joista mainitsin, joka viikko kaksi kolme kertaa. Menkööt, mutta turha esittää mulle mitään vuoden äitiä.

Ja höpöhöpö. Nyt on melkoiset mielikuvitusyh:t sulla. Ne bilettäjät ja viinan suurkuluttajat löytyvät kyllä niistä etäisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän