Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?
Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyytyväinen, kiitos kysymästä.
T. Kokoomuksen äänestäjä
Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)
Tanskassa on ollut sama systeemi vuosia. Siellä on erinomainen työllisyystilanne. Jos saa kenkää, voi valita uuden paikan. Lisäksi, koska työllisyystilanne on erinomainen yritykset haluavat pitää kiinni työntekijöistään, ei sielläkään huvikseen irtisanota.
No ei kai persu nyt myönnä, että viduiksi meni :D
Paras vitsi oli Henrikssonin heitto, että koulujen ongelmat katoavat, kun otetaan kännykät pois. Ei hitto, uskovat ilmeisesti vielä joulupukkiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Odotin että rahahanat työttömille ja köyhille laitettaisiin stoppiin. Surkeaa toimintaa.
Ei tule koskaan tapahtumaan. Toivottavasti joudut työttömäksi. Riski on nyt suurempi kuin tähän asti. Moni kaltaisesi on joutunut varmaksi luulemastaan loppoelämän työpaikasta työttömäksi. Kyllä sitä sitten ollaan ihmeen hiljaista miestä ja naista .
Toistaiseksi varovaisen positiivisin mielen. Ei saada mitään tukia, tehdään kaikki kovasti työtä, joten todennäköisesti ollaan ns. voittajapuolella tässä.
Ei nämä myönnä sitä että olivat väärässä. Kun logiikka on se, että oman pään saa sahata irti pääasia että vihervassaria veetuttaa, niin eihän tuollaiset ääneen koskaan myönnä että mokasivat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Paras vitsi oli Henrikssonin heitto, että koulujen ongelmat katoavat, kun otetaan kännykät pois. Ei hitto, uskovat ilmeisesti vielä joulupukkiinkin.
Ne kännykäthän saa nykyäänkin ottaa pois.
-ope
Olen todella tyytyväinen. Parasta on se, että PS sai sisäministerin, valtiovarainministerin ja oikeusministerin salkut.
Tuo on aivan jäätävän kova kombo!
Päinvastoin. Lusmut duuniin ja tukielätit marjaan tai puita hakkaamaan.
Marinin laskuja maksellaan vielä pitkään.
Vihdoin edes yritetään muuttaa asioita. Marinin hallitus oli tympeä tuulahdus kekkoslaviasta. Ainoastaan toistuvat devalvaatiot puuttuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)
Olen sen verran pienen alan spesialisti, että työnantaja on aika paljon minun osaamisen varassa, ja tietää sen kyllä. Mutta siinähän irtisanoo, jos keksii asiallisen syyn jostain. Ottajia on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Tanskassa on ollut sama systeemi vuosia. Siellä on erinomainen työllisyystilanne. Jos saa kenkää, voi valita uuden paikan. Lisäksi, koska työllisyystilanne on erinomainen yritykset haluavat pitää kiinni työntekijöistään, ei sielläkään huvikseen irtisanota.
Ei sitä uutta paikkaa voi valita . Ei kukaan voi työnantajan puolesta päätää että joku menee firmaan töihin.
Jos saa potkut niin hakemuksia vaan vireille.
Eikös Tanska mallissa ollut joku tuki mikä auttaa työllistymisessä ja se tuki jäi suomen mallista pois eli ei ole täysin sama systeemi.
Olen tyytyväinen. Onhan tätä neljä pitkää vuotta odotettukin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen äänestäjät saivat mitä tilasivat . Ei tainnut ihan putkeen mennä :) Nyt saatte pelätä että pysyykö hyväpalkkainen työ vai ei :)
Itse olen ihan tyytyväinen kokoomuksen äänestäjä. Olen lakimies ja hyvällä liksalla. Mulla loppuu duunit silloin, kun loppuu rikokset ja näillä näkymin ei ole siitä huolta loppuuko rikokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Olen sen verran pienen alan spesialisti, että työnantaja on aika paljon minun osaamisen varassa, ja tietää sen kyllä. Mutta siinähän irtisanoo, jos keksii asiallisen syyn jostain. Ottajia on muitakin.
Poikkeuksia aina on jokaisessa asiassa
Mutta kuuluutkin reiluun vähemmistöön. Enemmistö hyvä palkkaisissakin töissä olevista ei ole samassa tilanteessa kuin sinä.
Olen erittäin tyytyväinen, vaikken rikas olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Tanskassa on siivoojan keskipalkkakin lähes 4000e, että siellä palkatkin on sellaisia millä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Niin sen kuuluukin terveessä järjestelmässä mennä, että jos jokin työtehtävä ei enää tuota lisäarvoa yritykselle siitä tehtävästä voidaan luopua.
En ole persu enkä mikääm muukaan. Vaikka vähenee niin silti mulla on varaa samoihin asioihin kuin tähänkin asti :)