Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?

Vierailija
16.06.2023 |

Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta

Kommentit (507)

Vierailija
61/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En moiti, en tosin ole perehtinyt kaikkeen, mutta vaikuttaa hyvältä.

Tiedossa oli, että on pakko tehdä koviakin päätöksiä, joten ei ole aihetta purnata.

Jotkut kulut nousevat, mutta ei vaikuta niin ,

että tarvitsisi lopettaa palvelujen käyttöä, kuten kulttuuripuolen korkeampi alv.

Olen omillani toimeentuleva eläkeläinen.

Vierailija
62/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En moiti, en tosin ole perehtinyt kaikkeen, mutta vaikuttaa hyvältä.

Tiedossa oli, että on pakko tehdä koviakin päätöksiä, joten ei ole aihetta purnata.

Jotkut kulut nousevat, mutta ei vaikuta niin ,

että tarvitsisi lopettaa palvelujen käyttöä, kuten kulttuuripuolen korkeampi alv.

Olen omillani toimeentuleva eläkeläinen.

Nimenomaan. Turha jankata. Tilanne on mikä on. Ei se muutu. Olen osa-aikatyössä ja tukia saan palkan lisäksi mutta elämä jatkuu entiseen malliin mutta vähän vähemmän tulee olemaan käytössä rahaa ainakin siihen asti jos saan kokoaikatyötä. Silti en vararikkoon mene vaikka leikataan vaan rahaa jää miuhunkin kuin ruokaan ja pakollisiin laskuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (kok. äänestänyt). Olen käyttänyt esim. yksityistä hammaslääkäriä 30 v.

Vierailija
64/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ja tulen käyttämään tulevaisuudessakin jos tarve tulee vaikka saan pientä palkkaa ja tukia.

Vierailija
65/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ja tulen käyttämään tulevaisuudessakin jos tarve tulee vaikka saan pientä palkkaa ja tukia.

Siis olen käyttänyt yksityistä hammaslääkäriä. En äänestänyt ketään.

Vierailija
66/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen. T. Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
67/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyytyväinen, kiitos kysymästä.

T. Kokoomuksen äänestäjä

Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)

Niinhän sinä toivot. Mutta ei minulla ainakaan huolta ole.

Kokoomusta äänestin ja olen tyytyväinen sosleikkauksiin. Vihdoinkin 🤗

Vierailija
68/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Päinvastoin. Lusmut duuniin ja tukielätit marjaan tai puita hakkaamaan.

Marinin laskuja maksellaan vielä pitkään.

Minä en kertakaikkiaan ymmärtää ulinaa siitä, että Marinin hallituksen aikana otettiin velkaa. Eiköhän sitä aika lailla tehty joka maassa. Sanna Marinin hallitus oli todella hyvä ja sai paljon hyviä asioita aikaiseksi. Toki ei täydellinen, en sitä väitä. Ihmiset tuntuvat unohatavan faktan, että viimeiset neljä vuotta olivat hyvin raskaat; tuli korona ja sota! Totta kai meidän piti ottaa lainaa jotta saatiin tuettua mm. yrityksiä koronan aikana

Vierailija
69/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroakaan ei leikata hyvätuloisilta, heidän ei tarvitse osallistua millään tavalla valtion talouden tasapainotukseen. Rikkaat saa ajella pllluralliaan mersuillaan Helsingin keskustassa ja heidän bensat maksavat köyhät, työttömät sekä vanhukset joiden lääkkeiden ALV nousee 14%. Hyi sssstana.

Tyypillisen viherkommarin mielipide, joka on tottunut muiden elättävän hänen pössyttelyt, sauhuttelun, ryyppämisen, rikosten tehtailun jne.

Vierailija
70/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras vitsi oli Henrikssonin heitto, että koulujen ongelmat katoavat, kun otetaan kännykät pois. Ei hitto, uskovat ilmeisesti vielä joulupukkiinkin.

Ne kännykäthän saa nykyäänkin ottaa pois. 

-ope

Mutta et ota eikä kollegasi.

Vierailija
71/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nautin suunnattomasti tästä viherpuníkkien itkunsekaisesta ulinasta. Parasta viihdettä vuosikausiin.

ja minä nautin kun persulla rahat vähenee!

Kaikkien pitää vähän antaa omistaan kun maan asioita laitetaan kuntoon. Te demarithan olette samaa mieltä, paitsi että omista rahoista ei tietenkään anneta.

Vierailija
72/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomuksen äänestäjä

Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)

Mutta monilla on. Samalla tavalla kuin mulla. Ei mullakaan tule olemaan mitään huolta vaikka tukia leikataan . Mutta suurimmalla osalla muilla tukien saajilla tulee olemaan huolia 🙂

Vierailija
73/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomuksen äänestäjä

Eihän ne koskaan ole olleet. Toimi on toimi. Vain virka on ollut jokseenkin varma.

Vierailija
74/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Nyt voin nukkua taas yöni rauhassa.

Vierailija
75/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen. Nyt voin nukkua taas yöni rauhassa.

Mä olen aina nukkunut yöni rauhassa ja tulen nukkumaan yöni rauhassa. Miksi en nukkuisi? ;) T: tukien saaja

Vierailija
76/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nautin suunnattomasti tästä viherpuníkkien itkunsekaisesta ulinasta. Parasta viihdettä vuosikausiin.

ja minä nautin kun persulla rahat vähenee!

Kaikkien pitää vähän antaa omistaan kun maan asioita laitetaan kuntoon. Te demarithan olette samaa mieltä, paitsi että omista rahoista ei tietenkään anneta.

Miksi vain vähäosaisten? Esimerkkejä siitä että hyväosaiset kärsii?

Ps. En ole demari, enkä minkään puolueen orja

Vierailija
77/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kokoomuksen äänestäjä

Niin, eihän se varmasti sinua liikuta kun olet hyvätuloinen eikä sinulla ole mitään hätää. Se mitä vihaan kokoomuksen äänestäjissä on se, että he eivät pysty omaa napaa pidemmälle katsomaan. Itse henkilökohtaisesti ajattelen että parasta olisi että kaikilla olisi hyvä olla, niin suuri- kuin pienituloisilla, se kuuluu hyvinvointivaltioon ja siinä voittaa kaikki! Itse olen todella hyvätuloinen, mutta minusta pienituloisilta tukien leikkaaminen on väärin eikä kuulu hyvinvointivaltioon. Mielestäni kommentisi kertoo hyvin paljon luonteestasi ja vaikka tämä on ilkeästi sanottu, minä todella toivon että koet joskus köyhyyden

Eri

Vierailija
78/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VaahtoVasara kirjoitti:

Päinvastoin. Lusmut duuniin ja tukielätit marjaan tai puita hakkaamaan.

Marinin laskuja maksellaan vielä pitkään.

Minä en kertakaikkiaan ymmärtää ulinaa siitä, että Marinin hallituksen aikana otettiin velkaa. Eiköhän sitä aika lailla tehty joka maassa. Sanna Marinin hallitus oli todella hyvä ja sai paljon hyviä asioita aikaiseksi. Toki ei täydellinen, en sitä väitä. Ihmiset tuntuvat unohatavan faktan, että viimeiset neljä vuotta olivat hyvin raskaat; tuli korona ja sota! Totta kai meidän piti ottaa lainaa jotta saatiin tuettua mm. yrityksiä koronan aikana

Fakta on, ettei mitään priorisointia tehty. Velkaa otettiin ihan tappiin asti

Vierailija
79/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmän kortensa vetävät jälleen kerran eläkeläiset, joilta ei taaskaan oteta mitään. Eniten tietenkin potkitaan päähän opiskelijoita, kuten on jo maan tavaksi muodostunut.

Aikamoinen gerontokratia.

Vierailija
80/507 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyytyväinen, pelkäsin yleisen paineen jättävän leikkaukset ja kiristykset nimellisiksi. Erittäin hyviä uudistuksia. Ainoa mikä henkkoht huolestuttaa on asumistuen leikkaukset, koska tämä saattaa aiheuttaa itselle painetta pitää sijoitusasuntojen vuokrat ennallaan kustannusten noustessa. Äänestin kokoomusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme