Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?
Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta
Kommentit (507)
Olen erittäin, erittäin tyytyväinen!
Sain juuri sitä mitä äänestystuloksellani toivoinkin, kiitos kysymästä.
Paremmin ei olisi voinut mennä.
T. Nuori kokoomusnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyytyväinen, kiitos kysymästä.
T. Kokoomuksen äänestäjä
Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)
Niin sen kuuluukin terveessä järjestelmässä mennä, että jos jokin työtehtävä ei enää tuota lisäarvoa yritykselle siitä tehtävästä voidaan luopua.
Nautin kun suurin osa pelkää työpaikan puolesta. Nyt saattaa irtisanominen tulla helpommin eikä tuota faktaa teidän ulinat fiktioksi muuta. Jätän tämän keskustelun nyt tähän koska mulla on muutakin tekemistä kuin täällä roikkua :)
Kävin äänestämässä ja nyt minun ehdokkaasta tulee ministeri. Miten voisin olla muuta kuin iloinen. Jeeeee.....Ja tämä ministerin paikka on varmaa tietoo.
Vierailija kirjoitti:
T. Nuori kokoomusnainen
Tulette ylllätymään millaisia negatiivisia vaikutuksia näillä toimilla tulee olemaan. Sitten ei voi enään sanoa että paremmin ei olisi voinut mennä. Kyllä mulla rahaa riittää leikkausten jälkeenkin ;) Antaa leikkurin heilua :)
Vierailija kirjoitti:
Euroakaan ei leikata hyvätuloisilta, heidän ei tarvitse osallistua millään tavalla valtion talouden tasapainotukseen. Rikkaat saa ajella pllluralliaan mersuillaan Helsingin keskustassa ja heidän bensat maksavat köyhät, työttömät sekä vanhukset joiden lääkkeiden ALV nousee 14%. Hyi sssstana.
Jaa, miten niin? Nythän lähtee tuo asumistuki omistusasuntoihin, mikä on todellakin oikein+asumistukeen varallisuusraja. Tämäkin aivan oikein. Joku raja miten yhteisiä varoja käytetään.
Kyllä olen melko tyytyväinen, vaikka olen itse pienituloinen. Jokainen, jolla on vähääkään järkeä ymmärtää että velaksi ei voi elää loputtomiin.
Siis työntekijöistä on pulaa, miksi ihmeessä kaikki nyt alkavat pelätä irtisanomista?
Aina saa uuden työpaikan. Niin on ennenkin tehty. On paljon aloja, joissa työhön opitaan sitä tekemällä
Kyllä olen, mutta täysin tyytyväinen vasta kun näen että tämä kaikki pistetään oikeasti käytäntöön.
Persu
Olen erittäin tyytyväinen!
T: työssäkäyvä duunari
Kiitos kysymästä. Kyllä. En jaksa enää sponsoroida elättejä. Omakin terveys menee.
Olen duunari julkisella alalla, töissä 30 vuotta ja risat. Ei minulta mitään leikata, hyvä niin. Tässä voi mukavasti lasketella kohti ansaittua eläkettä. Hyvältä tuntuu.
Olen jo osa-aikatyössä eli se riittää tukien saamiseen . Voin toki lopettaa tämän työn ja siirtyä kokonaan tukien varaan ja mennä johki 9€/päivä työhön jos se on parempi hallitukselle . Se on joko tai. Pallo on hallituksella .
Oikeistolaisuuteni on koko elämäni ajan valkaistunut. Nyt näyttää siltä, että odotus ei ole mennyt hukkaan. Samalta tuntui viimeksi kun iirosta tuli valtiovarainministeri.
Tässäkään hallitusohjelmassa ei äkkiseltään katsottuna toteuteta ikiaikaista jauhantaa 'rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy'. Niin kauan kun on progressiivinen tuloverotus ei pienituloisilla pitäisi olla mitään sananvaltaa, ei edes äänioikeutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nuori kokoomusnainen
Tulette ylllätymään millaisia negatiivisia vaikutuksia näillä toimilla tulee olemaan. Sitten ei voi enään sanoa että paremmin ei olisi voinut mennä. Kyllä mulla rahaa riittää leikkausten jälkeenkin ;) Antaa leikkurin heilua :)
Kyllähän äänestäjä tietää mihin äänensä antaa. Itse olen erittäin hyvätuloinen ja negatiivisuus ei vaikuta minuun mitenkään. Äänestin kokoomusta sen takia, koska ajavat niitä asioita mikä liittyy minuun. Ei kai kukaan anna ääntänsä itseään vastaan. Jos joku antaa, niin ei siinä ole mitään järkeä.
Äänestäjä äänestää niin miten se vaikuttaa omaan elämään. Jos olisin pienituloinen, niin äänestäisin vasemmistoliittoa, koska he ajavat heidän asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo osa-aikatyössä eli se riittää tukien saamiseen . Voin toki lopettaa tämän työn ja siirtyä kokonaan tukien varaan ja mennä johki 9€/päivä työhön jos se on parempi hallitukselle . Se on joko tai. Pallo on hallituksella .
Lisään että toki haen kokoaikatyötä aina kun sellainen paikka on haussa mihin mulla on mahikset päästä.
Kuten sanottu niin poikkeuksia on mutta sinäkin kuulut vähemmistöön.
Itse en tarvi hyvää palkkaa. Mulla on jo kaikki mitä olen halunnutkim ostaa. Saa leikata :)