Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs tämä uusi hallitusohjelma nyt vaikuttaa elämääsi

Vierailija
16.06.2023 |

Minun elämääni tuskin vaikuttaa mitenkään.

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulujen rahoitusta leikataan, joten kohta varmaan yt:t edessä. Stressaavaa.

Vierailija
62/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä saan ammatillisena yto-opettajana sittenkin pitää työni, kun ne puheet koulutuksen lyhentämisestä eivät sitten toteutuneet. Ihan kiva. Toisaalta olin suunnitellut opintovapaata, saa nähdä mitä aikuiskoulutustuki jatkossa on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ihan täysin mahdotonta sanoa, turvasumuttimet nyt ainakin ostan koko perheelle ja merkkivaatteiden ja laitteiden käyttö loppu tähän. Poika saa luvan mennä potkunyrkkeileen tai mma salille.

Vierailija
64/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön kuten ennenkin. Ei töihin pääse mitenkään enkä suostu alle 2000 euron palkan töihin muutenkaan. Työkkärissä ne vihaa minua eikä ne kutsu minua sinne käymään muutenkaan koska mun oma tiedoissa lukee ettei minua kontaktoida sen takia koska haastoin työkkärin virkailijoita oikeuteen virkavirheist ja voitin. Olen niille ollut mahdollisimman hankala asiakas koska ne ovat useita vuosia yrittäneet pakottaa minua ilmaiseksi orjaksi kuntouttaviin töihin.

Vierailija
65/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa lakuja olisi karkkihyllyssä. 😀 Vain karkkihyllyssä.

Ja taas väärin, suomalaiset sanotaan irti, koska helppoa ja tilalle tuodaan halpa ulkomaalainen joka vaihdetaan vuoden välein. Hienoa persut, niin luitte suomalaista duunaria lekalla.

Miten se ulkomaalainen on halpa? Sama palkka pitää maksaa. Tappiota tulee, jos kielitaidottoman palkkaa esim asiakaspalveluun.

No ei tietystikään tarvitse, kokemuslisöt pois. Tyhmä ääliöt olet.

Vierailija
66/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas väärin, suomalaiset sanotaan irti, koska helppoa ja tilalle tuodaan halpa ulkomaalainen joka vaihdetaan vuoden välein. Hienoa persut, niin luitte suomalaista duunaria lekalla.

Miten se ulkomaalainen on halpa? Sama palkka pitää maksaa. Tappiota tulee, jos kielitaidottoman palkkaa esim asiakaspalveluun.

No onneks sä oot vastapainoks sit super fiksu, kokemuslisöt näkyy!

Vierailija
67/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin halvempaa asuntoa ja haen ehkä eläkettä.

Haet ihan turhaan, ei eläkkeelle pääse noin vain.

Vierailija
68/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostovoima heikkenee, eli pienyritykseni myynti pienenee entisestään. Pahimmassa tapauksessa lappu luukulle. Sitten iloisena firmaan tekemään duunia tuki-ns-palkalla.

Juu, kyllä tulee vaikuttamaan.

Vierailija
69/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy pitkäaikaissairaita ihan todella, jos isoimmat päätöksistä menevät läpi :/ Sote-alan työläisenä pelottaa tottakai 2 miljardin säästöt koaka mistä he*vetistä ne revitään kun jo nyt on resurssipulan takia liian rankkaa olla töissä, ja sen takia ne joilla on varaa valita lähtevät ja henkilöstöpulan takia näkyy sitten asiakkaillekin kun on ei-oota tarjolla. Siihen päälle 1.9 alkava hoitotakuu niin hip-vit*n-hurraa vaan meille sotetyöläisille :D

Vierailija
70/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisenä seurailen sivusta

Sama. Mutta, jäädytetäänkö kansaneläkeindeksi ja poistuuko lapsikorotus eläkeläisellä? Itse pienellä eläkkeellä ja huolestuttaa kyllä.

Vierailija
71/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hänellä tuli kirjoitusvirhe, minäpä sulle ääliö selitän, minä hankkiutunut kaikista, joilla on kokemus- ja koulutuslisiä, eroon ja palkkaan Virosta miehiä, jotka tekee halvalla ilman kuittia. En ole vakituisistani eroon päässyt, nyt pääsen. Persuja kuulettaa osa olevan minunkin työntekijöistäsi päätellen kun jauhavat bensan hinnasta, ne ensimmäisenä ulos.

Vierailija
72/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juuri mitenkään.

Vierailija
73/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa työkkäri voi väittää että työtön on sairas ja työkyvytön joten ne pistää teitä kuntouttaviin pajoille nysväämään.

Vierailija
74/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ensimmäinen sairaslomapäivä on palkaton, tulee migreenin sairastaminen kalliiksi.

Olen yhden päivän pois pelistä 2-4 kertaa vuodessa ja lisäksi täsmälääke maksaa :(

Olet jatkossa pois useamman päivän, kerrot lääkärille, että taudin kesto on muuttunut. Niin minä tein, kävin oksentamassa töissä muutaman kerran ja makaisin työhuoneen lattialla, nyt olen aina lääkärin kehoituksesta neljä päivää, pois, ei siis vaikuta minulle mitenkään.

Vierailija
75/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostovoima heikkenee, eli pienyritykseni myynti pienenee entisestään. Pahimmassa tapauksessa lappu luukulle. Sitten iloisena firmaan tekemään duunia tuki-ns-palkalla.

Eikös ostovoima parane kun eläkeläisten ja pienituloisten verotus kevenee?

Vai myytkö päivät kaljaa päivärahansa juoville sosiaalipummeille.

Vierailija
76/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hänellä tuli kirjoitusvirhe, minäpä sulle ääliö selitän, minä hankkiutunut kaikista, joilla on kokemus- ja koulutuslisiä, eroon ja palkkaan Virosta miehiä, jotka tekee halvalla ilman kuittia. En ole vakituisistani eroon päässyt, nyt pääsen. Persuja kuulettaa osa olevan minunkin työntekijöistäsi päätellen kun jauhavat bensan hinnasta, ne ensimmäisenä ulos.

Ja sieltä seuraava super fiksu, puhuks sä oikeassa elämässä niin että haukut ja kiljut ääliötä?

Kuunteleeko kukaan? Mä räävin päätä teidän käytöksestä, joka on kiukuttelevan hemmotellun lapsen tasolla, skarppaa nyt vähän tai vielä parempaa opettele lukemaan.

Vierailija
77/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudun täältä pitkältä sairaslomaltani eläkkeelle enkä enää edes yritä kuntoutua. Eläkeläiset jätetään aina rauhaan.

Se on kyllä jännä, kun eläkeläisten tukiin ei ikinä kosketa. Muilta kyllä voi leikata ja muiden oloja voi kurjistaa mutta ei missään nimessä eläkeläisten

Vierailija
78/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan ostaa ruokakaupasta 8% lonkeroa. Ennen piti hakea alkosta.

Voi teitä juoppoja ja teidän ongelmia.

Vierailija
79/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ostovoima parane kun eläkeläisten ja pienituloisten verotus kevenee?

Vai myytkö päivät kaljaa päivärahansa juoville sosiaalipummeille.

Eläkeläiset eivät ole kohderyhmääni, enkä usko veronkevennyksiin ennen kuin sellaiset näen. Sitäpaitsi osa asiakkaistani on varmasti niitä, joilta leikataan.

En myy kaljaa vaan taidetta. Ja tavallisesti elätän itseni mainiosti.

Tulevaisuus vaan kuumottaa.

-edellinen

Vierailija
80/264 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida suoraan vaikuttaa mitenkään. Paitsi jos dieselin hinta laskee ja se on ainoastaan hyvä asia. Vaikka eipä siitäkään juurikaan hyötyä ole, kun ajan vain jonkun reilun 10tuhatta kilometriä vuodessa, joten se on minun lompakolle ihan se ja sama, maksaako se löpö 1,75e, 1,85e vai 1,95e litra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan