Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs tämä uusi hallitusohjelma nyt vaikuttaa elämääsi

Vierailija
16.06.2023 |

Minun elämääni tuskin vaikuttaa mitenkään.

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta meidän elämään mitenkään muuten kuin kiinteistöveron korotus nostaa kuluja mutta eipä tuo haittaa. Mielenkiinnolla seuraamme hallitusohjelman toimenpiteiden täytäntöönpanemista.

Vierailija
262/264 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten että lopetan suomalaisten yrittäjien tukemisen. Jos tämä sakki oikeasti jakaa kokoomuksen arvomaailman niin en halua olla elättämässä näitä. Ylimääräiset rahat laitan ulkomailla matkusteluun ja ulkomaisten firmojen osakkeisiin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtuu pieni progressiivinen eläkeleikkuri toisi suuret säästöt.

Kukaan ei uskalla leikata eläkeläisiltä.

Heidän eläkkeensä nousivat noin 8% kuluneen 12kk aikana, loppuiko ulina? Ei loppunut. Paheni vaan. Aina käsi lapsiperheiden kukkarolla ja rahat vähissä, vaikka pienin eläke alkaa ysillä, työttömän aikuisen tuki vitosella (seiskalla jos kaksi lasta).

Ihan sairasta että eläkeläinen saa parempaa asumistukea kuin lapsiperhe. Ja tämä pullamössösakki äänesti kokoomusta ja tyytyväisenä katsoo kun työväestöä kuritetaan, samalla itse näiden maksamia eläkkeitä nauttien.

Vierailija
264/264 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei jää ruokaan nykyäänkään kuin 100e kuussa, koska on yksi kallis laina, jota pitäisi maksella vielä monta vuotta. Enkä halua enää koskaan ulosottoon, koska olen sen jo kerran kokenut ja vain ihmeen kaupalla siitä nopeasti selvinnyt, koska satuin voittamaan juuri tarpeeksi rahaa.

Tällä hetkellä pärjäilen vain siksi, koska on huolehtivainen miesystävä ja äiti olemassa. Mutta tiedostan, että hekin voivat tehdä perskokkareet milloin tahansa ja vähentää tai jopa kokonaan lopettaa sen pitkäaikaisen vastikkeettoman taloudellisen avun minulle.

Ymmärrän. Mulla mies alkaa jo kiristää vyörinnaruja ja monesti painostanut peppuseksiin ja en oo suostunut. Ennen sano että ei tietenkään tartte jos et halua. Mut jättää tahallaan ostamatta minkä ennen osti kun nyt vaan "unohti" . Ja painostaa kokoajan , sanoo että nauttii seksistä mutta haluaisi "jo tässä vaiheessa muutakin" suhdetta 1,8kk takana ja ihan eri suhde oli alussa .

"Tule, vietetään huippu viikonloppu 🥰🥰🥰🥰🥰🥰"

Muuttu siihen "Mikset tänään tule, tule tänään!!!" "Miksi olet vain 3 kertaa viikossa minun kanssa?!😡"

Nyt kun hän ostaa ruokaa nii pitäis antaa jotain mitä en halua ja ennen pelkkä halaaminen ok mutta siitä pikkuhiljaa eteenpäin. Kuka herrasmies ! En usko enään .

Älä välitä sillä tämä hallitus palauttaa kotimaahan hänet takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi