Joko persujen äänestäjillä alkaa menemään perille että se ei ole mikään duunaripuolue?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon
Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen
Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.
Bensallako sä luulet raskaan liikenteen kulkevan, nainen?
Itse pienyrittäjänä, duunarina ja työllistäjänä olen tähän uudistukseen erittäin tyytyväinen. Saadaan Suomen kilpailukykyä ja työllisyyttä parannettua sekä yritysten mahdollisuuksia työllistää ihmisiä. Sama se on yrittäjänäkin kun on töistä pois niin ei palkka juokse. Aivan reilua, että myös työntekijät osallistuvat talkoisiin.
Eikös tämä mennyt duunarin kannalta aika hyvin? Työttömät saavat runsaasti keppiä.
Vierailija kirjoitti:
kovasti ovat vasemmistopummit huolissan perussuomalaisista, oikein liikutun kyyneliin.
Tämä. Muakin huvittaa 😂
Ay-liike jota ei neljän hallitusvuoden aikana (tai sitä ennenkään) kiinnostanut duunarien ongelmat (työttömyys, surkeasti työtä tarjolla, surkeita työpaikkoja nollasopimuksilla, törkeitä työehtojen kiertoja, etc. etc.) saati sitten työttömien ja köyhien ongelmat koittaa nyt teeskennellä että yhtäkkiä heitä kiinnostaakin hirveästi työttömien ja duunarien ongelmat.
Älkää jaksako, Ei me oltaisi tässä suossa jos vasemmistoa olisi kiinnostanut valtiontalouden tila ja samalla työn määrä, palkat etc. neljään vuoteen. Ja kuten nähtiin niin ei kiinnostanut ja nyt sitten maksetaan siitä.
Pistäkää ay-liike verolle (vähintään osinkoverot, mielellään omaisuusverotkin), laittakaa nuo keräämään itse jäsenmaksunsa ja kieltäkää tukilakot niin siinä olisi hyvä alku. Rangaistukset laittomista lakoista on myös hyvä idea. Nehän on siis jo laittomia...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tiedettiin mitä äänestettiin. Saatiin just sitä mitä oli tarkoituskin.
Koska se menee vihervassareille jakeluun?
Mun tuttu on persu, se märisee suureen ääneen, loppuu asumistuen saanti niillä. Voi että minä nautin, asuvat poikansa ostamassa osakkeessa pienituloisia viinaan meneviä, kuten kaikki persut on, ja nyt pitää muuttaa yksiöön, tai pojan maksaa itse osakkeensa. Ai saattana, toivottavasti kaikille persuille käy hemmetin huonosti, loput toivottavasti jää rekan alle.
Vierailija kirjoitti:
Ihme itkemistä. Sosialistinen politiikka ei vaalituloksesta päätellen nauti aivan niin suurta suosiota kuin sen käsi toisten taskuilla olevien sosialistien mielestä pitäisi nauttia. Nyt kokeillaan oikeistolaisempaa lähestymistapaa, katsotaan seuraavissa vaaleissa sitten taas uudestaan. Eiköhän vihersosialistit pääse taas silloin valtaan ja vesittämään kaikki seuraavan neljän vuoden aikana aikaansaadut säästöt korkojen kera.
Jos vaan jotenkin voi estää vihreiden ja vasemmiston pääsemisen hallitukseen, niin teen kyllä kaikkeni sen asian eteen. Ei enää ikinä noita hallitukseen. Ei ainakaan jos ne on jotain nuoria naisia joilla kiiltelee joku tietty ideologia silmissä. Järkyttävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon
Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.
Polttoainevero se on dieselissäkin ja sen tajuaa jopa nainen, mutta et sinä, mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hallitusohjelma vaikutti hyvältä. Olen kyllä ihan koulutettu ihminen ja äänestin siksi perussuomalaisia, että ensin pitää ajatella meitä suomalaisia ja sitten tulee vasta muu kansa. Hyvin näyttäisi toteutuvan. Myös särkylääkkeet ja miedot viinit kauppaan on hyvä uudistus. Seuraavalla hallituskaudella sitten ihan voinutkin kauppaan, niin hyvä tulee.
Opettele koulutettu persu, et ole ihminen, olet persuääliö, ensin kirjoittamaan, tule ulisemaan sitten lisää.
Ei noita pilkkuja noin käytetä. Ihan vaan vinkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hallitusohjelma vaikutti hyvältä. Olen kyllä ihan koulutettu ihminen ja äänestin siksi perussuomalaisia, että ensin pitää ajatella meitä suomalaisia ja sitten tulee vasta muu kansa. Hyvin näyttäisi toteutuvan. Myös särkylääkkeet ja miedot viinit kauppaan on hyvä uudistus. Seuraavalla hallituskaudella sitten ihan voinutkin kauppaan, niin hyvä tulee.
Suomalaisia on tässä ajateltu laittamalla köyhät kunnolla kyykkyyn. Ole hyvä Suomen kansa, pääset porvarin orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.
t. duunari
Eka saikkupäivä palkaton. Potkujen antaminen helpotettu, arvonlisäveroa korotetaan,alkoholiveroa korotetaan, tupakkaveroa korotetaan.
" ihan hyvältä vaikuttaa "
Painu nyt yhteiskunnanelöttämö runkkari nyt jo vittuu*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti polttoaineet olisi ollut ainakin 2,80 hallituskauden lopussa ilman persuja, nyt ei kallistu ollenkaan
Vähäosaiset ja duunarit voittaa kun PS ansiosta ilmastokurjistaminen loppuu
Hallitus: Päätettiin tossa että työttömyyskorvauksista, sosiaaliturvasta ja työehdoista leikataan enemmän kun moneenkymmeneen vuoteen ettei tartte koskea Petterin äänestäjien osakevoittoihin ja saadaan Tunnin juna Turkuun.
PS-aktiivi: Mutta maahanmuutto laski parisataa ja bensan hinta ei nouse hirveesti. Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele koulutettu persu, et ole ihminen, olet persuääliö, ensin kirjoittamaan, tule ulisemaan sitten lisää.
Yrität nyt vähän enemmän ja paremmin. Meni aika huonosti tuo yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tiedettiin mitä äänestettiin. Saatiin just sitä mitä oli tarkoituskin.
Koska se menee vihervassareille jakeluun?Niin, te äänestitte tilannetta jossa palkkoja saa polkea. Ja kun suomalainen ei sitä työpaikkaa ota sillä poljetulla palkalla, niin ulkomailta otetaan tekijöitä siihen. Tätä te äänestitte.
Kyllä, työantajat voi nyt irtisanoa pienipalkkaiset duunaripersut ja ottaa mutsan töihin, se tekee halvemmalla ja sen voi vaihtaa joka vuosi uuteen. Persusaasta ei sit saa ansiosidonnaista eikä asumistukea. Kaupungissamme asumistukea nauttii hyvin moni persujen nimissä touhuileva kuntapoliitikko esim. Työni takia tiedän. Se loppuu nyt. 😅 Naurattaa!
Persut joutuivat tekemään joitakin valitettavia kompromisseja kokoomuksen vaatimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität nyt vähän enemmän ja paremmin. Meni aika huonosti tuo yritys.
Niin se persu taas älähti kun kalikka kalahti.
Kyllä te olette äärettömän tyhmää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Persut joutuivat tekemään joitakin valitettavia kompromisseja kokoomuksen vaatimuksesta.
Mitä kompromisseja nuo oikeistopuolueelle on? Nuo on persujen tavoitteita siinä missä kokoomuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.
t. duunari
Eka saikkupäivä palkaton. Potkujen antaminen helpotettu, arvonlisäveroa korotetaan,alkoholiveroa korotetaan, tupakkaveroa korotetaan.
" ihan hyvältä vaikuttaa "
Painu nyt yhteiskunnanelöttämö runkkari nyt jo vittuu*.
Mutta lapsilisää nostetaan ja osakesäästämistäkin kannustetaan.
Tiesimme leikkausten tulevan, eikä noi ole edes pahoja.
Niin, te äänestitte tilannetta jossa palkkoja saa polkea. Ja kun suomalainen ei sitä työpaikkaa ota sillä poljetulla palkalla, niin ulkomailta otetaan tekijöitä siihen. Tätä te äänestitte.