Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko persujen äänestäjillä alkaa menemään perille että se ei ole mikään duunaripuolue?

Vierailija
16.06.2023 |

Miltäs ne oppirahat maistuu?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.

t. duunari

Joillakin vissiin vähän hitaampi sytytys, mutta eiköhän sen ensi keväänä palkkapussissa sitten huomaa mitä tulikaan äänestettyä.

Käytännössä tulee mahdolliseksi antaa ilman syytä potkut ja ottaa sitten uudelleen töihin määräaikaisella sopimuksella ja sanella palkka alemmas mitä se olisi tesin mukaan.

Onpa absurdi näkemys. Jos työnantaja ei ole tyytyväinen työhöni, niin vien osaamiseni muualle. Ei siinä sen kummempaa. Hyvä vain, että työnantaja voi antaa helpommin kenkää näille, jotka eivät tee hommia kunnolla.

Vierailija
22/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo kokonaiskuvaa niin olen melko tyytyväinen hallitusohjelmaan. Aina voi detaljeista löytää moitittavaa, mutta hallitusohjelma on aina kompromissi ja PS on onnistunut hyvin.

Tosin en ole varsinainen duunari vaan ylempi toimihenkilö, korkeakoulutettu nainen vielä kaiken lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon

Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen

Niin, jonkun mielestä tuo ei ole mikään voitto? 

Mitäs sitten jos se PS hallituskautena nouseekin 3 EUR asti? Onko sitten taas hyvä, että PS ansiosta se ei ole 5 EUR.

Vierailija
24/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hallitusohjelma vaikutti hyvältä. Olen kyllä ihan koulutettu ihminen ja äänestin siksi perussuomalaisia, että ensin pitää ajatella meitä suomalaisia ja sitten tulee vasta muu kansa. Hyvin näyttäisi toteutuvan. Myös särkylääkkeet ja miedot viinit kauppaan on hyvä uudistus. Seuraavalla hallituskaudella sitten ihan voinutkin kauppaan, niin hyvä tulee.

Vierailija
25/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sen äänestäjätkään varsinaisesti duunareita ole vaan syrjäytyneitä ja alkkiksia.

Ei niillä riitä käpy sen tajuamiseen, että niiltä leikataan ensimmäisenä.

Projisoit omaa luuseriuttasi PS:n äänestäjiin. PS:n äänestäjäkunta on tutkitusti verrattaen hyvätuloisia yrittäjiin painottuen.

ROFL !

Vierailija
26/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika ihmeellinen käsitys duunarista. Tämän foorumin mukaan hän on alkoholisti, joka on töissä ainoastaan sen takia, että lainsäädäntö estää irti sanomisen. Minä olen tehnyt työtä koko ikäni ja teen loppuun asti. Ei haittaa, jos laiskurit pistetään mäkeen ja tilalle palkataan parempi työntekijä. Vähemmän lisätöitä minulle. Kyllä se työnantaja tarvitsee myös työntekijöitä ja kyseessä on "pakkoliitto". Minun työpaikka syntyy ihan muusta kuin siitä että laki pakottaa työntantajaa.

Niinpä. Duunari on sellainen, joka painaa usein raskasta ja joskus pienipalkkaistakin työtä koko elämänsä elättäen itsensä ja perheensä. Tuntemiani duunareita tuppaa varsin usein vapaamatkustajat vtuttamaan, joille ei vastaavien duunien tekeminen maistu lähimainkaan samassa määrin kuin tukien nostaminen.

Vierailija
27/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä maassa voi äänestää enää ketään, kaikki on pelkkiä ketkuja ja roistoja.

No tässä ei kyllä kukaan peitellyt mitään, vaan koko ajan on yritetty kertoa että persut on oikeistopuolue. Mutta kun ei nuorempi polvi enää edes tajua mikä on poliittinen oikea ja vasen, imetään vaan suodattamatta sitä öyhötystä.

Vierailija
28/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sen äänestäjätkään varsinaisesti duunareita ole vaan syrjäytyneitä ja alkkiksia.

Projisoit omaa luuseriuttasi PS:n äänestäjiin. PS:n äänestäjäkunta on tutkitusti verrattaen hyvätuloisia yrittäjiin painottuen.

ROFL !

En ymmärrä teinijonne-kieltäsi.

Vierailija
29/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ROFL !

TWKJH !

Vierailija
30/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aika ihmeellinen käsitys duunarista. Tämän foorumin mukaan hän on alkoholisti, joka on töissä ainoastaan sen takia, että lainsäädäntö estää irti sanomisen. Minä olen tehnyt työtä koko ikäni ja teen loppuun asti. Ei haittaa, jos laiskurit pistetään mäkeen ja tilalle palkataan parempi työntekijä. Vähemmän lisätöitä minulle. Kyllä se työnantaja tarvitsee myös työntekijöitä ja kyseessä on "pakkoliitto". Minun työpaikka syntyy ihan muusta kuin siitä että laki pakottaa työntantajaa.

Moni työnantaja vaihtaa kalliimman vanhan työntekijän uuteen halvempaan ihan mielellään. Laadustahan nyt ei Suomessa välitä enää kukaan.

Suomessa on kosolti töitä joihin oppii tai niitä pystyy tekemään melkein heti ja kokemus on melko tarpeetonta ja näissä pystyy kyllä kierrättämään helposti työntekijöitä, varsinkin kun vuoden saa teetättää töitä ja sen jälkeen ottaa taas uusi ennen kuin alkavat kiusalliset palkankorotukset yms astua kuvioihin.

Vierailija
31/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat kiinni verot alas

Vierailija
32/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoowaccihuoran marina ravitsee sielua.

Kuulin ettei noin tyhmät miehet saa laudalle kirjoittaa

Vierailija
33/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme itkemistä. Sosialistinen politiikka ei vaalituloksesta päätellen nauti aivan niin suurta suosiota kuin sen käsi toisten taskuilla olevien sosialistien mielestä pitäisi nauttia. Nyt kokeillaan oikeistolaisempaa lähestymistapaa, katsotaan seuraavissa vaaleissa sitten taas uudestaan. Eiköhän vihersosialistit pääse taas silloin valtaan ja vesittämään kaikki seuraavan neljän vuoden aikana aikaansaadut säästöt korkojen kera.

Vierailija
34/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ROFL !

En ymmärrä teinijonne-kieltäsi.

Kaikkihan tuon tietää, minäkin kuuskymppinen! Kankea käännös on jotain "nauran niin etten voi kuin pyöriä lattialla"

Vierailija
35/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Duunari on sellainen, joka painaa usein raskasta ja joskus pienipalkkaistakin työtä koko elämänsä elättäen itsensä ja perheensä. Tuntemiani duunareita tuppaa varsin usein vapaamatkustajat vtuttamaan, joille ei vastaavien duunien tekeminen maistu lähimainkaan samassa määrin kuin tukien nostaminen.

Niin ja siihen mustavalkoiseen järjenjuoksuun ei mahdu sellainen, että palkalla pitäisi elää, töitä pitäisi oikeasti olla ja terveyden tai muun tilan pitäisi olla sellainen jotta niitä töitä pystyisi tekemään. Persujen maailma on on/off maailmaa ei välimuotoja...

Vierailija
36/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon

Missä se on sanottu ettei koroteta, ei tarvita kuin pieni mullistus maailmalla, niin jopa korotetaan. Ja nyt joudutaan ottamaan satoja miljoonia VELKAA jakeluvelvoitteen kiertämiseen, sitäkö velkaa sitten maksat mielelläsi? Mikään ei ole niin tyhmä kuin persu paitsi tietysti kaikki muut persut.

Vierailija
37/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin o kirjoitti:

Rajat kiinni verot alas

eli PS tavoitteet käännettynä nurin. 2015 lappas porukkaa sisään valtavasti ja tuo 300 EUR korotus mitään patoa. ALV nousee mm. lääkkeissä!

Vierailija
38/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tiedettiin mitä äänestettiin. Saatiin just sitä mitä oli tarkoituskin.

Koska se menee vihervassareille jakeluun?

Vierailija
39/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.

t. duunari

Joillakin vissiin vähän hitaampi sytytys, mutta eiköhän sen ensi keväänä palkkapussissa sitten huomaa mitä tulikaan äänestettyä.

Käytännössä tulee mahdolliseksi antaa ilman syytä potkut ja ottaa sitten uudelleen töihin määräaikaisella sopimuksella ja sanella palkka alemmas mitä se olisi tesin mukaan.

Onpa absurdi näkemys. Jos työnantaja ei ole tyytyväinen työhöni, niin vien osaamiseni muualle. Ei siinä sen kummempaa. Hyvä vain, että työnantaja voi antaa helpommin kenkää näille, jotka eivät tee hommia kunnolla.

Mitä nyt kellekin tuo kunnolla tekeminen tarkoittaa. En ihmettelisi jos esim pidemmän sairastumisen takia (mikä voi tapahtua kelle vain, esim. syöpä, infarkti) tulisi potkut, kun työnantajan on vain keksittävä joku asiallinen syy irtosanoa. Tai jos olet joutunut useammin tilapäiselle hoitovapaalla lapsen sairastumisen vuoksi nii työantaja irtisanoo.

Vierailija
40/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä duunarilla ei ole varaa autoon.