Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko persujen äänestäjillä alkaa menemään perille että se ei ole mikään duunaripuolue?

Vierailija
16.06.2023 |

Miltäs ne oppirahat maistuu?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyri kirjoitti:

Täysin oikeita linjauksia.

Itse yritän elättää perheeni duunarina. Enkä koe mitään uusia säädöksiä ongelmana.

Eniten säädökset kohdistuvat työstä vieroksujiin, joilla pitäisi olla vaan kaikenlaisia oikeuksia.

Äänestin persuja

Sanoinkin jo, että minä irtisanon kaikki persut keskisuuressa yrityksestäni, jos yhteyksiä persuihin, syy kyllä löytyy ja tyyppi ulos. Olenkin kipuillut noita persuääliöitä katsoessani pitkään ja ja nyt niistä pääsen eroon ilman seuraamuksia. Kiitos!

Vierailija
82/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitävät kokoomustakin työväenpuolueena. Esimerkiksi yksi pienipalkkaista vuokratyötä tekevä tuttuni pitää itseään työpaikan saannin myötä parempana kuin tukia saavat "köyhät" ja äänestää kokoomusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hallitusohjelma vaikutti hyvältä. Olen kyllä ihan koulutettu ihminen ja äänestin siksi perussuomalaisia, että ensin pitää ajatella meitä suomalaisia ja sitten tulee vasta muu kansa. Hyvin näyttäisi toteutuvan. Myös särkylääkkeet ja miedot viinit kauppaan on hyvä uudistus. Seuraavalla hallituskaudella sitten ihan voinutkin kauppaan, niin hyvä tulee.

Opettele koulutettu persu, et ole ihminen, olet persuääliö, ensin kirjoittamaan, tule ulisemaan sitten lisää.

Yrität nyt vähän enemmän ja paremmin. Meni aika huonosti tuo yritys.

Niin se persu taas älähti kun kalikka kalahti.

Kyllä te olette äärettömän tyhmää sakkia.

Hölmöyttä on vain työssäkäyvän maksaa sinunlaisillesi kotona lorvijoille

Minä tein 43 v töitä ja olen ansaitulla työeläkkeellä. Ei nyt mene sinulla putkeen tuo hölinä. Eläkkeeni on 2678 €/kk, pyripäs siihen sinä niiiiiin koulutettu persusaasta.

No kohta voitkin palata sitten takaisin töihin. Hallitus ensin vähän kannustaa mutta kunnse ei tehoa niin seuraavaksi tulee keppiä.

Vierailija
84/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut myi taas perseensä ja vieläpä halvalla. Isä Timo nauraa taustalla räkäisesti kun Purra ja mestari jää historiaan pettureina. Soini sentään ajoi köyhän asiaa.

Vierailija
85/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.

t. duunari

Eka saikkupäivä palkaton. Potkujen antaminen helpotettu, arvonlisäveroa korotetaan,alkoholiveroa korotetaan, tupakkaveroa korotetaan.

" ihan hyvältä vaikuttaa "

Painu nyt yhteiskunnanelöttämö runkkari nyt jo vittuu*.

Mutta lapsilisää nostetaan ja osakesäästämistäkin kannustetaan.

Tiesimme leikkausten tulevan, eikä noi ole edes pahoja.

Tuo osakesäästötili on aika hirvittävä ansa jos siitä ei mitään ymmärrä. Jos sellaisen avaa toisen yhtä aikaa, siitä lähtee pyörimään sakkomaksu 10€/vrk riippumatta siitä onko tilillä koskaan edes käynyt rahaa. Ei noita voi aukoa mistään tietämättömille. Tuollaisen tilin voi avata vaikka kaikkiin pankkeihin. Pankit ei tarkista onko henkilöllä sellainen jo jossain toisaalla.

Kuka käskee olla niin tietämätön? Jos osakkeita aikoo ostaa, niin sen verran älliä pitää olla, että lukee homman toimintaohjeet edes.

Vierailija
86/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hallitusohjelma vaikutti hyvältä. Olen kyllä ihan koulutettu ihminen ja äänestin siksi perussuomalaisia, että ensin pitää ajatella meitä suomalaisia ja sitten tulee vasta muu kansa. Hyvin näyttäisi toteutuvan. Myös särkylääkkeet ja miedot viinit kauppaan on hyvä uudistus. Seuraavalla hallituskaudella sitten ihan voinutkin kauppaan, niin hyvä tulee.

Opettele koulutettu persu, et ole ihminen, olet persuääliö, ensin kirjoittamaan, tule ulisemaan sitten lisää.

Yrität nyt vähän enemmän ja paremmin. Meni aika huonosti tuo yritys.

Niin se persu taas älähti kun kalikka kalahti.

Kyllä te olette äärettömän tyhmää sakkia.

Hölmöyttä on vain työssäkäyvän maksaa sinunlaisillesi kotona lorvijoille

Minä tein 43 v töitä ja olen ansaitulla työeläkkeellä. Ei nyt mene sinulla putkeen tuo hölinä. Eläkkeeni on 2678 €/kk, pyripäs siihen sinä niiiiiin koulutettu persusaasta.

No kohta voitkin palata sitten takaisin töihin. Hallitus ensin vähän kannustaa mutta kunnse ei tehoa niin seuraavaksi tulee keppiä.

Eipä tarvitse palata. Omaisuutta liki 600 000 € ja äitini jälkeen pesänselvitys menossa, sieltä tulossa noin 80 000 € verojen jälkeen. Tee sinä työtä, minä kiusaan persuja.

Vierailija
87/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten ministerit ovat valtiovarainministeri, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri, sosiaali- ja terveysministeri, elinkeinoministeri, oikeusministeri, sisäministeri ja liikenne- ja viestintäministeri.

Kai tämä on jokin vitsi?

Aika huono vitsi.

Persuloidit päättävät rahasta, terveydestä, elinkeinoelämästä ja oikeudesta. Tulee pahaa jälkeä, mutta johan tänään kuultiin mihin idarit pystyy.

Vierailija
88/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljan hinta laskee, mutta työttömyyskorvaus heikkenee.

Eli +- 0

Vierailija
89/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljan hinta laskee, mutta työttömyyskorvaus heikkenee.

Tyhmä kansa on tyytyväinen.

Hävettää olla suomalainen. Hävettää tämä nykyinen hallitus.

Vierailija
90/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on kyllä täydellisiä ääliöitä, ne jotenkin kuvittelee, että, esim. noi irtisanomiset ei koske heitä. No haloo, tiedän monta yrittäjää, jotka ovat esim. kepuja ja aikovat heti kun mahdollista irtisanoa kaikki persut, kunhan sen voi tehdä ilman sanktiota. Minua naurattaa, kävin tankilla ja siellä jo yrittäjäparlamentti totes, että persut lähtee heti kun mahdollista.

Vierailija
91/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä niin nauratti, kun Anna-Maja pyyhki Riikalla pöytää mennen tullen. Ja pahinta tuossa oli se, että Riikka ei edes tajunnut, miten pahasti persuja vedätettiin. 

Vierailija
92/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon

Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen

Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.

Ihan varmasti polttoaineet olisi ollut ainakin 2,80 hallituskauden lopussa ilman persuja, nyt ei kallistu ollenkaan

Vähäosaiset ja duunarit voittaa kun PS ansiosta ilmastokurjistaminen loppuu

Kiitos Perussuomalaiset ::3

Vierailija
93/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on kyllä täydellisiä ääliöitä, ne jotenkin kuvittelee, että, esim. noi irtisanomiset ei koske heitä. No haloo, tiedän monta yrittäjää, jotka ovat esim. kepuja ja aikovat heti kun mahdollista irtisanoa kaikki persut, kunhan sen voi tehdä ilman sanktiota. Minua naurattaa, kävin tankilla ja siellä jo yrittäjäparlamentti totes, että persut lähtee heti kun mahdollista.

Persu pääsee myymään persettään kun ei saa ansiosidonnaista ja työmarkkinatuki kuten myös toimeentulotuki tulee vastikkeelliseksi.

Vierailija
94/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon

Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen

Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.

Ihan varmasti polttoaineet olisi ollut ainakin 2,80 hallituskauden lopussa ilman persuja, nyt ei kallistu ollenkaan

Vähäosaiset ja duunarit voittaa kun PS ansiosta ilmastokurjistaminen loppuu

Minä en tiennytkään, että persut voivat vaikuttaa jopa OPECiin. Sen tiesin, että persuilla on hyvät ryyssäsuhteet, mutta sieltähän ei öljy enää virtaa.

Vierailija
95/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä hallitusohjelmassa on kyllä tämä vassareiden itku 😄

Vierailija
96/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi sitten persu muistella, kun itse itkee kadonneiden tukien perään.

Vierailija
97/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sen äänestäjätkään varsinaisesti duunareita ole vaan syrjäytyneitä ja alkkiksia.

Ei niillä riitä käpy sen tajuamiseen, että niiltä leikataan ensimmäisenä.

Projisoit omaa luuseriuttasi PS:n äänestäjiin. PS:n äänestäjäkunta on tutkitusti verrattaen hyvätuloisia yrittäjiin painottuen.

Haha, äänestäjissä työttömiä enemmän kuin muissa puolueissa ja keskiansio 600 euroa kuussa alempi kuin Vihreillä :D

Vierailija
98/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC uutisoi: "Finns Party: Far-right set for key role in new Finnish coalition"

Hävettää uskomattoman paljon, että maailmalla luetaan äärioikeiston olevan mukana johtamassa maata. Hyi hitto.

Vierailija
99/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nää luulot ettei tiedetä millaista puoluetta äänestettiin. Kyllähän hesarin vaalikonekin näytti puolueet ja oman kannan poliittisen sijainnin, hyvin konservatiivinen ja oikealla. Siksi äänestinkin persuja, vaikkei sekään täydellinen puolue oo. Hallituksen suunnitelmat vaikuttaa ihan hyviltä, ja ei haittaa vaikka eka sairaslomapäivä on palkaton. Mutta Turun juna -hanke vaikuttaa turhalta. Totta kai jokaisen puolueen äänestäjiin kuuluu urpoja, jotka eivät tajua puolueen todellisia tarkoitusperiä.

t.korkeakoulutettu nainen

Vierailija
100/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi sitten persu muistella, kun itse itkee kadonneiden tukien perään.

Ei tule kuin lapsilisät, jotka kuulemma nousevat 😄