Onko syrjäytyneen ainoa vaihtoehto parisuhdemarkkinoilla toinen syrjäytynyt?
Haluaako kukaan työssäkäyvä olla parisuhteessa syrjäytyneen kanssa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä eikä ihmisoikeuskysymys. Mutta jos olet muuten ok...
Näitten syrjäytyneitten, incel- ätmi- miesten mielestä on: pillu ja parisuhde on jokamiehenoikeus, ja jokanaisen velvollisuus👍
Naiset pariutuvat aina miehen kanssa joka on vähintään saamaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
Syrjäytynyt nainen pariutuu sen syrjäytyneen miehen kanssa tai sitten töissä käyvän miehen kanssa, syrjäytyneellä miehellä on mahdollisuuksia vain syrjäytyneeseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vaikkapa 30-v ihan kaunis nainen niin joku vaikka viisikymppinen voi mielellään ottaa. Monet miehet tykkää että naisella ei ole omaa elämää, on riippuvainen miehestä ja lähes aina kotona. Ei kannata ottaa huonoa että vaan jonkun saisi. Hinnoittelee itsensä niin ylhäälle markkinoilla kun mahdollista, niin toisetkin näkee sinussa arvoa.
Miksi kolmekymppisen naisen pitäisi huolia isänsä ikäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuvat aina miehen kanssa joka on vähintään saamaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
Syrjäytynyt nainen pariutuu sen syrjäytyneen miehen kanssa tai sitten töissä käyvän miehen kanssa, syrjäytyneellä miehellä on mahdollisuuksia vain syrjäytyneeseen naiseen.
Tämä on totta.
kohta lööpeissä kun isäpuoli tappoi teini äidin pennun
Minullakin on lapsi syrjäytyneen ikuisuusopiskelijan kanssa. Tähän kun lisätään epävakaa luonne ja alkoholi, niin ei ole aina mukava tunne lähettää lasta isälleen.
Kokemusta on sekä pidemmästä seurustelusta että tapailusta syrjäytyneen kanssa.
Seurustelukumppania alkoi aika pian ärsyttää työssäkäyntini ja esim. se, että ennen aamuvuoroa piti mennä ajoissa nukkumaan tai että viikonloput olivat harvoin vapaita. Kuulen edelleen korvissani, kun hän naukuu minulle ilkeällä äänellä TYÖ, TYÖ, TYÖ!!! kun yritän mennä nukkumaan aamuvuoroa edeltävänä iltana. Hänellä itsellään oli yökyöpelimäinen päivärytmi, johon hän alun jälkeen odotti minunkin ilman muuta mukautuvan. Hän myös yritti saada minut irtisanoutumaan työstäni.
Myöhemmin tapailin syrjäytynyttä miestä, joka taas oli hirvittävän huonoitsetuntoinen ja epävarma itsestään. Hän vihjaili koko ajan, että häpeän häntä ja että haluaisin oikeasti varakkaan ja menestyvän miehen. Se tapailu kaatui siihen huonoitsetuntoiseen, syyllistävään jankutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on sekä pidemmästä seurustelusta että tapailusta syrjäytyneen kanssa.
Seurustelukumppania alkoi aika pian ärsyttää työssäkäyntini ja esim. se, että ennen aamuvuoroa piti mennä ajoissa nukkumaan tai että viikonloput olivat harvoin vapaita. Kuulen edelleen korvissani, kun hän naukuu minulle ilkeällä äänellä TYÖ, TYÖ, TYÖ!!! kun yritän mennä nukkumaan aamuvuoroa edeltävänä iltana. Hänellä itsellään oli yökyöpelimäinen päivärytmi, johon hän alun jälkeen odotti minunkin ilman muuta mukautuvan. Hän myös yritti saada minut irtisanoutumaan työstäni.
Myöhemmin tapailin syrjäytynyttä miestä, joka taas oli hirvittävän huonoitsetuntoinen ja epävarma itsestään. Hän vihjaili koko ajan, että häpeän häntä ja että haluaisin oikeasti varakkaan ja menestyvän miehen. Se tapailu kaatui siihen huonoitsetuntoiseen, syyllistävään jankutukseen.
Samoja kokemuksia. Ei jatkoon.
Katkeruus ja huono itsetunto tuhoaa parisuhteen. Älkää edes aloittako suhdetta syrjäytyneen kanssa.
Millainen ihminen on syrjäytynyt?
Toisessa ketjussa mainittiin kuinka toi periytyy. Lapsia ei noiden kanssa ainakaan siis tehdä. Seksisuhteeseen kelpuuttaisin.
Miehille kyllä varmasti kelpaa syrjäytynyt nainen. Naisille taas miehen pitää olla vähintään neljä koronarokotetta ottanut ja tunnollinen klo 8-16 töissä käyvä lammas. Vihreiden äänestämisestä suuri plussa.
Ulkona työelämästä. Moniongelmainen. Viettää päivät kotona pelaten.
Vierailija kirjoitti:
Itse pysyn näistä kaukana. Halveksin ihmisiä jotka elää yhteiskunnan varoilla.
Eli sulla itselläsi on niin paljon omaisuutta, pääomatuloja ym. että sairastuessasi vakavasti, pärjäät? Ok, good for you.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kyllä varmasti kelpaa syrjäytynyt nainen. Naisille taas miehen pitää olla vähintään neljä koronarokotetta ottanut ja tunnollinen klo 8-16 töissä käyvä lammas. Vihreiden äänestämisestä suuri plussa.
Lammas? Tää osoittaa sitä katkeruutta ja osattomuutta, mutta kokee muut vihamielisesti.
Erikoinen kysymys. Jos et itse huoli syrjäytynyttä, niin siinä arvotat itsesi parempaan luokkaan kuin muut syrjäytyneet. Taisit vastata omaan kysymykseesi.
Jos olet nainen, ei. Voit saada miehen joka ei ole syrjäytynyt.
Jos olet mies, ei. Syrjäytyneenä et saa edes syrjäytynyttä naista.
Olen vetänyt 10+ vuotta kursseja syrjäytyneille. Kurssien miehet ovat lähes poikkeuksetta sinkkuja (pl. miehet joita täällä kutsuttaisiin "jänniksi"), kun taas naisista enemmistö on parisuhteessa.
Näille voisi olla oma treffisovellus. Loosereiden Tinder?
Vierailija kirjoitti:
Ja vihreiden arvojen noudattamisesta suuri miinus. Mitä isompi ja hienompi asunto, mitä enemmän kaikkea uutta ja lentomatkailua, sen parempi.
Riippuu omasta elämänasenteestasi. Jos kumminkin pidät huolta itsestäsi ja asioistasi, ja hyväksyt, että työssäkäynti on minulle tärkeä ilo ja elämänsisältö, niin mikäs siinä. Työn ulkopuolella olen hyvin epäsosiaalinen ja kotona viihtyvä, joten kauttani et kyllä mitään ihmissuhteita saa, minut vain.