Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemianteollisuus hämillään nuorista työntekijöistä: Looginen päättelykyky hukassa, ei elämänhallintaa, vaikeuksia jopa lukea

Vierailija
15.06.2023 |

Kemianteollisuuden yritykset ovat huolissaan ammatillisen koulutuksen osaamisen puutteista. Monella on ongelmia jopa perustaidoissa ja loogisessa päättelyssä.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/6c419d64-0002-42db-8ba3-93255815a6dc

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ajattelua ei enää tarvita. AI tekee nuorista AIvokääpiöitä.

Vierailija
62/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä, joiden äidit piti kännyykkää vatsan päällä tai taskussa kun odottivat ja nämä sitten viimeistelivät itse aivotuhot langattomilla kuulokkeilla. Näistä varoiteltiin jo kauan sitten, että kännykkäkentille sikiöaikana ja myöhemmin altistuneista lapsista tulee idiootteja ja psykopaatteja. Tuolla ne nyt kulkee keskuudessamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aines on heikentynyt

Vierailija
64/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoissa käytännössä kaikilla aloilla huomaa opiskelija-aineksen yleisen heikentymisen. Koululaitoksen pilaaminen heijastuu korkeakouluihin, ja kaikesta näkee, että monessa kodissa ei enää lueta kirjoja. Lisäksi älylaitteet ovat vieneet monelta keskittymiskyvyn. Kaiken päälle oppimissisältöjä ja -vaatimuksia on kevennetty läpivirtauksen takaamiseksi, joten tutkinnon suorittajillakaan ei lähtökohtaisesti voi olla yhtä laajoja taitoja kuin muutama vuosikymmen sitten valmistuneilla aikoinaan oli. Elämme idioluution aikaa. 

Vierailija
65/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehmettien lasten tullessa kouluihin ei voinut vaatia enää mitään. Entinen seiskan oppilas alkoi saamaan kymppejä siitä ettei ollut kehitysvammainen.

Vierailija
66/66 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 15 vuotta sitten humanistisella alalla sai tenttiä yliopistossa paritenttinä ja mun pari meni mun siivellä kun ei osannut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi