Poliisi neuvoo luovuttamaan puhelimen ryöstäjille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-ja-milloin-alaikaisten-ryosta… Hyvä neuvo, omaisuutta menee mutta henki ja terveys säilyvät. Poliisi myös muistuttaa näitä oman elämänsä Jason Stathameja,jotka täällä netissä uhoavat hakkaavansa ryöstäjät että kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kyllä se porukka perääntyy, kun olen ampunut ensimmäiselle kuulan kalloon. Jos ei peräänny, niin lipas tyhjäksi vaan.
Eihän sinulla ole lupaa kantaa asetta. Saisit syytteen laittoman aseen hallussapidosta sekä murhasta. Se ei ole sen parempi kuin tulla hakatuksi tai puukotetuksi sairaalakuntoon.
Onhan. Ja sattumoisin olin juuri menossa radalle, joten hyväksyttävä syy aseen mukanaolollekin löytyi siitä.
Saat olla kyllä tosi nopea lipastamaan, koska näissä tilanteissa valmiiksi lipastettuja lippaitakin on pidetty osoituksena suunnitelmallisuudesta... Puhumattakaan siitä, että ase olisi esim. kotelossa, toki repussa voi pitääkin kotelossa jos sieltä asti kaivaa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kyllä se porukka perääntyy, kun olen ampunut ensimmäiselle kuulan kalloon. Jos ei peräänny, niin lipas tyhjäksi vaan.
Eihän sinulla ole lupaa kantaa asetta. Saisit syytteen laittoman aseen hallussapidosta sekä murhasta. Se ei ole sen parempi kuin tulla hakatuksi tai puukotetuksi sairaalakuntoon.
Onhan. Ja sattumoisin olin juuri menossa radalle, joten hyväksyttävä syy aseen mukanaolollekin löytyi siitä.
Tuomiota sanellessa kiinitettäisiin huomiota siihen, ettet ole kuljettanut asetta lain mukaisesti lataamattomana koska se on ollut heti toimintavalmis. Eli raskaimman mukaan tulisi penalttia.
Totta kai olen. Lippaat eri paikassa kuin ase, aina lain kirjaimen mukaan. Bill Drill tyhjällä aseella menee kuitenkin alle viiteen sekuntiin, eli veto, lipas ja kuusi laukausta keskimassaan.
No penalties.
Eli toteutuisi siis tämä:
"Ja jos olisit kuljettanut lataamattomana, tulisi syyte m*rhasta/sen yrityksestä, koska teko on muuttunut suunnitelmalliseksi sinä aikana mikä on kulunut a) aseen kaivamiseen esiin b) lippaan kaivamiseen esiin c) aseen lataamiseen."
Onnea vankilaan.
Ei toteutuisi. Meillä on ihan riittävästi vapauttavia ennakkopäätöksiä aiheesta. Kepeät mullat roadmaneille ja hyvää loppulomaa minulle. Mahtaisiko valtionkonttori korvata patruunakuluni? 🤔
Kyllä toteutuisi. Ja lamaantuisit tilanteessa niin, ettet saisi sitä asetta edes kaivettua taskusta.
Ei toteutuisi. Lisäksi olen käyttänyt asetta tositoimissa yli 20 vuotta. Jos en lamaannu kansalliskaartin edessä, en usko lamaantuvani parin katupojan edessä. Enkä tietenkään taskusta mitään kaivakaan, vaan iwb-kotelosta.
Ennen muinoin naisia neuvottiin antamaa pllua kaikille, jotka sitä älysivät naiselta vaatia. Puukon kanssa tai ilman. Pusikossa taikka oman kodin suojissa. Näin säästyi sentään henkikulta.
Kyllähän se on sellaista luovuttamista. Rikollinen on silloin jo voittanut, elämä muovataan näiden hyväksikäyttäjien ja muiden rikollisten mukaan.
Mies- kirjoitti:
Minulla on lähes aina puukko mukana. Minä en luovuta mitään. Olen joskus ryöstäjää puukottanutkin.
Puukon kantamisesta voi saada rangaistuksen. Iso ruuvimeisseli on yhtä tehokas mutta laillinen.
Olisiko paikallaan asettaa honeypot-ansoja, eli lavastetaan " sopiva ryöstettävä" ja kiinniottajat ja kameranauhoituksey jo valmiiksi paikalle, niin saadaan rysänpäältä kiinni.
Joskus täällä oli se typerä kauhupelle trendi, se loppui kuin seinään kun muistaakseni lopulta kohtasivat väärän uhrin joka veti yhtä turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei poliisi kerkeä kun kaikki liikenevät resurssit ovat liikennevalvonnassa.
Ja ''vihapuheen'' metsästämisessä netissä.
Poliisikin pelkää pääkaupunkiseudulla ja välillä Turussa vaikuttavasta katujengiläisestä jota kutsutaan nimellä Mehdi Turbofighter.
Jos poliisit kuulevat Turbofighterin olevan jossain paikassa niin he eivät lähde sinne ilman huomattavaa miesvahvuutta.
Eikö ne saa noita apinoita kuriin?
Pakila ja Oulunkylä ovat nykyään vaarallisia roadman-alueita.
Annika Saarikko ei ollenkaan pärjää Marinin Todistajille koska heitä on niin paljon.
Mutta jos Sanna Marin jostain syystä luopuisi kotimaan politiikasta niin Saarikosta tulisi oiva SDPn puheenjohtaja.