Poliisi neuvoo luovuttamaan puhelimen ryöstäjille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-ja-milloin-alaikaisten-ryosta… Hyvä neuvo, omaisuutta menee mutta henki ja terveys säilyvät. Poliisi myös muistuttaa näitä oman elämänsä Jason Stathameja,jotka täällä netissä uhoavat hakkaavansa ryöstäjät että kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kommentit (311)
Siis oliko ennen eri ohjeistus jos ryöstetään?
Minulla on lähes aina puukko mukana. Minä en luovuta mitään. Olen joskus ryöstäjää puukottanutkin.
En todellakaan voi antaa puhelintani
Vierailija kirjoitti:
Montako näitä metriheikkejä on ryppäässä? Ovatko aseistautuneita?
Niitä voi olla viidestä kymmeneen, monesti puukoilla, nyrkkiraudoilla yms aseistettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako näitä metriheikkejä on ryppäässä? Ovatko aseistautuneita?
Niitä voi olla viidestä kymmeneen, monesti puukoilla, nyrkkiraudoilla yms aseistettuja.
ja he haluavat kuolla?
Voiko ensin soittaa puhelun poliisille vai neuvooko poliisi olemaan nyt soittamatta?
Vierailija kirjoitti:
eli kannattaa rikkoa oma puhelin
mielummin paskaksi
Mulla on usein työpuhelinkin mukana, niin voin antaa sen. Kai tää alkaa siihen mennä, että kaikilla pitää olla joku kakkospuhelin ryöstön varalle aina mukana. Ja varakengät kassissa.
Kannattaako noista poliisin mielestä enää tehdä edes rikosilmoitusta?
Uusi harrastus?
.
Urheiluammuntaa voivat harrastaa kaiken ikäiset tytöt ja pojat, miehet ja naiset. Aloittamisessa ei ole ikärajoitusta tai erityisvaatimuksia. Hyvänä esimerkkinä voidaan pitää Juha Hirveä, joka on aloittanut aikuisena ja yltänyt Olympiamitaleille. Seuratoiminnassa on mukana myös vekkuleita 5-vuotiaita ammunnan harrastajia.
Urheiluammunta on myös mitä parhain koko perheen harrastus. Mukaan ovat tervetulleita niin äidit kuin isätkin; myös isovanhemmat ja nuoremmat sisarukset löytävät ampumaseurassa oman paikkansa.
https://www.ampumaurheiluliitto.fi/liitto/nuoriso/aloita-hyva-harrastus/
.
Minä en voi luovuttaa puhelinta
Kyllä taas tuntee itsensä niiiin viisaaksi kun poliisit paapoo väkivallantekijöitä ja antaa "viisaita neuvoja ":D kiitos hallitus,kiitos poliisivoimat [ sarkasmia]
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako noista poliisin mielestä enää tehdä edes rikosilmoitusta?
Ilmoituksen saa tietysti tehdä. Saat muutaman kuukauden päästä automaattisen oloisen vastauksen että tekijöitä ei tavoitettu.
Ajattelin kouluttautua arkkitehdiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kouluttautua arkkitehdiksi.
okei
Kyllä meidän lampaiden on helppoa kun poliisit antaa näin viisaita neuvoja:
-luovuta puhelin
-kilisytä avaimia
-tanssi dont touch me there tanssi lanteita vatkaten,leiki kuollutta yms älyttömän hupaisaa...Kyllä meidän typeryksien kelpaa kun noudatetaan fiksujen pollareiden elämänohjeita:D
Ei poliisi kerkeä kun kaikki liikenevät resurssit ovat liikennevalvonnassa.
Vihreä sisäministeri sai poliisinkin kuralle. Viimeinen sammuttaa valot.
Miksei poliiseja saada lisää? Vaikka jalkautumaan sinne, missä ryöstöjä todennäköisimmin tapahtuu. Poliisit vaan joka kadunkulmalla tuiman näköisinä ja heti puuttumaan järjestyshäiriöihin.
Näitä neuvoja yleensä kuulevat ne jotka matkustavat maihin jossa rikollisuus rehottaa eikä poliisi/oikeuslaitos tee mitään.
Ehkä Suomessa liikkuessakin olisi tarpeen kattava matkavakuutus.