Poliisi neuvoo luovuttamaan puhelimen ryöstäjille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/missa-ja-milloin-alaikaisten-ryosta… Hyvä neuvo, omaisuutta menee mutta henki ja terveys säilyvät. Poliisi myös muistuttaa näitä oman elämänsä Jason Stathameja,jotka täällä netissä uhoavat hakkaavansa ryöstäjät että kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kommentit (311)
Mitä ne ryöstäjät tekee sillä puhelimella, jos niille ei anna sitä koodia millä sen puhelimen saa auki?
Onneksi poliisin toiminta muuttuu ja tuleva sisäministeri voi sano lain rikkomista lain rikkomiseksi. Edellinen harjottelee vielä. Yksi esimerkki tässä.
%3DTätä kiemurtelua lyötyy youtubesta tunteja.
Toinen joka kunnostautui tässä oli pääministeri. Kiertelyä ja kaartelua. Jos sanoi jotakin konkreettista, se oli jo niin kulunut latteus että kaduntallaajakin olisi osannut sanoa samoin. Muut suoriutuivat siltä osin hyvin, että heistä välittyi yritys ja välittäminen suomen asioista. Kiurulla paikoin läikkyi yli, mutta hän yritti parhaansa. Kulmuni! Miten suoraselkäinen ihminen. Liian suoraselkäinen, koska hänellä oli puhtaat jauhot pussissa kun erosi, ei pöydällä.
Riippuu varmaan porukasta. Hyvin pysähti kolmen kopla mistä kahta puukotin. Tästä on jo pitkä aika ja ihan kotimaisia ryöstäjiä olivat. Tapon yrityksestä tuli mulle tuomiokin.
M62
Vierailija kirjoitti:
Onneksi poliisin toiminta muuttuu ja tuleva sisäministeri voi sano lain rikkomista lain rikkomiseksi. Edellinen harjottelee vielä. Yksi esimerkki tässä.
%3D
Tätä kiemurtelua lyötyy youtubesta tunteja.
Toinen joka kunnostautui tässä oli pääministeri. Kiertelyä ja kaartelua. Jos sanoi jotakin konkreettista, se oli jo niin kulunut latteus että kaduntallaajakin olisi osannut sanoa samoin. Muut suoriutuivat siltä osin hyvin, että heistä välittyi yritys ja välittäminen suomen asioista. Kiurulla paikoin läikkyi yli, mutta hän yritti parhaansa. Kulmuni! Miten suoraselkäinen ihminen. Liian suoraselkäinen, koska hänellä oli puhtaat jauhot pussissa kun erosi, ei pöydällä.
Jos joku kyseenalaistaa miten tämä liittyy ketjun aiheeseen, niin jos ministereiden vastaukset eivät liity, niin ei minunkaan puheiden tarvitse. Sellaiseksi maailma muuttui ja toivottavasti tolkun hallitus palauttaa maan oikeille raiteille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ryöstäjät tekee sillä puhelimella, jos niille ei anna sitä koodia millä sen puhelimen saa auki?
Millä perusteella et antaisi sitä koodia jos olet antanut jo sen puhelimenkin? Kyllä ne keinot sen koodin saamiseen halutessaan keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä, hups, pudotan maahan ja astun päälle.
Taskussa mulla on pieni hiuslakkapullo, jota suihkutan silmiin.
Tuntiin ei näe mitään.
T.kokemusta on.Sinä hups saa puukosta ennenkuin kerkeät noista tekemään mitään.
Minä hups ammun puukoilla leikkijät kymmenen metrin päähän. Älä koskaan tuo puukkoa tulitaisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ei tarvitse olla voimamies. Voi vetää revolverin esiin ja ampua paria ryöstäjää malliksi. Jos kuolevat se on oma voi voi. Mitään seurauksia sillä ei ole koska se on isepuolustusta. Siellä on monen ryöstäjän ura katkennut tällaiseen työtapaturmaan. Henkiinjääneet ryöstäjät kun saadaan kiinni eivät selviä alle 10v tuoniolla. Suomi on tätain sairas yhteiskunta. Tämä on kuin Solzhinitsynin Vankileirien saaristossa kuvaama Neuvostoliitto. Jossa kansa on rinollisten armoilla. Amerika on terve maa. Siellä ei ole yhteiskuntaa mädättänyt sosialistien opit. Suomllaisella ei taas ole ruumiin eikä omaisuuden suojaa.
Juu ja amerikkalaislapsilla taas ei ole mitään ehdotonta taetta siitä etteikö vaikka koulukaverin repusta löytyisikin yllättäen vaikka automaattiasetta...
No eipä ole suomalaislapsillakaan, kuten olemme saaneet jo kolmesti todeta.
Niikerit ei tottele muuta kuin kovaa asennetta, nyrkkiä ja maahan niputusta. PAhenee vaan pään silittelyllä .. kolonialisteja jotka nauttii "muumien" pelottelusta ja nöyryytyksestä
Paras ratkaisu on vältellä asutuskeskuksia, koska tämä on tullut jäädäkseen. Uusi hallitusohjelma vaikuttaa todella lupaavalta.
Laittakaa korkeasaareen kirjoitti:
Niikerit ei tottele muuta kuin kovaa asennetta, nyrkkiä ja maahan niputusta. PAhenee vaan pään silittelyllä .. kolonialisteja jotka nauttii "muumien" pelottelusta ja nöyryytyksestä
Olen samaa mieltä että ongelma pahenee.
Nuo jengit eivät ole mikään vitsi. Itse jouduin tilanteeseen, että äkkiä pois alta. Jengillä keskinäinen kahakka Espoossa. Yli kymmenen nuorta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kyllä se porukka perääntyy, kun olen ampunut ensimmäiselle kuulan kalloon. Jos ei peräänny, niin lipas tyhjäksi vaan.
Eihän sinulla ole lupaa kantaa asetta. Saisit syytteen laittoman aseen hallussapidosta sekä murhasta. Se ei ole sen parempi kuin tulla hakatuksi tai puukotetuksi sairaalakuntoon.
Onhan. Ja sattumoisin olin juuri menossa radalle, joten hyväksyttävä syy aseen mukanaolollekin löytyi siitä.
Poliisikin sanoo noin, mutta lehdissä aina vanhemmat itkee, miksei bussissakaan kukaan mennyt väliin jos joku lapsi ryöstetään.
Jo tuhansia vuosia naiset ovat yrittäneet ratkaista ongelmia hoivalla, rakkaudella ja seksillä, kohde vain muuttuu tarpeen mukaan. "Rakkautta ja syliä se lapset tarvitsee" no varmasti, mutta nämä lapset tarvitsevat sen lisäksi sinun laukun. Ehdottiko joku vihreä että valtio voisi ostaa näille ryöstelijöille merkkivaatteita. Se on sitä syliä ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun porukka tulee kimppuun niin minkäänlainen voimamies ei pärjää puhumattakaan avuttomasta naisesta.
Kyllä se porukka perääntyy, kun olen ampunut ensimmäiselle kuulan kalloon. Jos ei peräänny, niin lipas tyhjäksi vaan.
Eihän sinulla ole lupaa kantaa asetta. Saisit syytteen laittoman aseen hallussapidosta sekä murhasta. Se ei ole sen parempi kuin tulla hakatuksi tai puukotetuksi sairaalakuntoon.
Onhan. Ja sattumoisin olin juuri menossa radalle, joten hyväksyttävä syy aseen mukanaolollekin löytyi siitä.
Tuomiota sanellessa kiinitettäisiin huomiota siihen, ettet ole kuljettanut asetta lain mukaisesti lataamattomana koska se on ollut heti toimintavalmis. Eli raskaimman mukaan tulisi penalttia.
Ja jos olisit kuljettanut lataamattomana, tulisi syyte m*rhasta/sen yrityksestä, koska teko on muuttunut suunnitelmalliseksi sinä aikana mikä on kulunut a) aseen kaivamiseen esiin b) lippaan kaivamiseen esiin c) aseen lataamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ryöstöaikeissa olevalle tummaihoiselle ei luovuta omaisuuttaan niin ne kyllä sitten pieksävät aika surutta sairaalakuntoon ja voi saada elinikäiset vammat kuten se bussikuski tai pahimmassa tapauksessa menettää henkensä.
Poliisi antaa ohjeita joiden on tarkoitus suojella kansalaisia, siksi poliisi kehottaa luovuttamaan omaisuutensa ryöstäjille. Poliisin tehtävä ei ole yllyttää käyttämään omakäden oikeutta koska siinä käy vai itselle huonosti.
Saako poliisilta kännykätön kännykän turvakseen, että olisi jotain annettavaa ryöstäjille? Itselläni on kyllä älytön kännykkä, mutta kelpaakohan se vai tuleeko puukosta? Lapsella ei ole kännykkää ollenkaan, uskaltaako enää päästää yksin kävelemään kouluun ja kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Poliisikin sanoo noin, mutta lehdissä aina vanhemmat itkee, miksei bussissakaan kukaan mennyt väliin jos joku lapsi ryöstetään.
Kun kyseessä on jonkun toisen lapsi, niin todennäköisesti nämä samat vanhemmat kertoo etteivät itse pysty koskaan menemään väliin koska tulee heti syyte pahoinpitelystä. Tai syyttävät väliinmenijöitä ylilyönnistä ja lasten päälle käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jo tuhansia vuosia naiset ovat yrittäneet ratkaista ongelmia hoivalla, rakkaudella ja seksillä, kohde vain muuttuu tarpeen mukaan. "Rakkautta ja syliä se lapset tarvitsee" no varmasti, mutta nämä lapset tarvitsevat sen lisäksi sinun laukun. Ehdottiko joku vihreä että valtio voisi ostaa näille ryöstelijöille merkkivaatteita. Se on sitä syliä ja rakkautta.
Kehitysapurahat menee kaikki korruptioon ja aiheuttaa levottomuuksia. Opportunistisin aines livahtaa tänne sieltä tietyistä maista ryöstelemään. Liikkuvat miesporukoissa. Ja sitten on roudattu joku huivipää muija ehkä joillain mukaan joka sikiää 8 lasta ja nostellaan puolta isompia kelatukia. Iltalehti kirjottaa suuria fanfaareja kun joku fiksumpi yksilö on läpäissyt itsensä wolt kuskiksi. No ei siinä mitään, arvostan kyllä sitä työtä mut tää systeemi kerää kuin sieni kaikkia mätäpäitä. Tarkat viisumit ja ehdot kaikkeen maassa oleskeluun, näitä nyt on kateltu aivan liian pitkään juuri näillä ties minkä värisillä laseilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomiota sanellessa kiinitettäisiin huomiota siihen, ettet ole kuljettanut asetta lain mukaisesti lataamattomana koska se on ollut heti toimintavalmis. Eli raskaimman mukaan tulisi penalttia.
Totta kai olen. Lippaat eri paikassa kuin ase, aina lain kirjaimen mukaan. Bill Drill tyhjällä aseella menee kuitenkin alle viiteen sekuntiin, eli veto, lipas ja kuusi laukausta keskimassaan.
No penalties.
Mulla on uusi puhelin mutta en uskalla ottaa sitä käyttöön kun pelkään että se viedään käsistä.