Oudointa mitä sinulta on varastettu?
Minulta vietiin parvekkeelta (eka kerros muttei ihan maantasalla) roikkuva amppeli ja siellä ollut petunia.
Kommentit (63)
Otin festarimatkalla olleita liftareita kyytiin ja ne pöllivät auton jalkatilassa olleen jarrunesteen. Se oli jossain viinipullossa. Toivottavasti eivät juoneet sitä. Kiitoshan se oli tuokin ainakin kahdensadan kilometrin matkasta.
Ulkohuussin paristovalo ja terassin pöydältä banaanin puolikas. Puolikkaan vei naapurimökissä kyläillyt koira.
Vesipullo. Ei edes mikään pantillinen pullo vaan ihan tavallinen lidlistä muutamalla eurolla ostettu lasinen
Halvat feikkicrocsit ekan kerroksen parvekkeelta ja vajaa vissypullo uimarannalta.
Pyykkituvassa vietiin pieni vanha matto, joka ei ollut mitenkään kaunis ja jossa oli iso tahra, joka ei lähtenyt pois pesemällä. Käytin itsekin sitä mattoa vain paremman puutteessa, ihmettelin että jollekin kelpasi.
Kun olin reppureissaamassa, minulta varastettiin ruokaa, mm. kananmuna paketteja
Koiran pissainen matto mattotelineeltä.
Tyttären pyörästä varastettiin etulokasuoja lukion pyöräparkista. Oli ilmeisesti itse pyörä liian hyvin lukittu, kun se sentään jäi paikalleen.
Pyyhe kylpylässä.
Miehen autosta vietiin etuvilkku vuonna 1997. Siististi ruuvattu irti. Tilaustyönä:)
Rikkinäinen roskilla täytetty reppu. Olin lähdössä kotoa, huomasin että jotain unohtui, palasin sisään ja laskin repun rappukäytävään. Tullessani takaisin se oli poissa. Onneksi olkoon varkaalle, sait saaliiksi mm rikkinäisiä sukkia ja kalsareita ja yhden vanhan kasetin (vuonna 2008).
Tuttavperheen autoon murtauduttiin kun olivat lomalla USAssa. Varas vei lapsen repun, jossa oli suomenkielisiä koulukirjoja. Mahtoi olla iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkituvassa vietiin pieni vanha matto, joka ei ollut mitenkään kaunis ja jossa oli iso tahra, joka ei lähtenyt pois pesemällä. Käytin itsekin sitä mattoa vain paremman puutteessa, ihmettelin että jollekin kelpasi.
Minulta vietiin matonpesupaikalta, tosin tuli kyllä puhtaaksi., mutta räsymaton koko oli ehkä 70x80 ja väri hirveä ruskean, vihreä, harmaa. Vieressä olisi ollut isompiakin, kauniinpia ja ehjiä.
Ensin elä oltiin että tuuli vienyt muttei mistään löytynyt.
Kuistilta kurpitsalyhdyn sisältä lähti led-tuikku. Ei kovin suuri menetys, mutta silti seuraavana vuonna ei halloween-karkkeja ollut tarjolla ja lyhtyihin laitoin oikeat tuikut. Ne eivät olleet kelvanneet.
Pyykkituvasta likaisia lakanoita ja pyyhkeitä. Oli jotain ikivanhoja vielä.
Uimahallin pesutiloista lähti suihkugeelipullo. Olin laittanut merkkipulloon jotain euron tököttiä.
En minä, mutta mummon XXL kokoiset beiget mummoalkkarit vietiin narulta.
Uimahousut lähti naulakosta, kun olin saunassa.
Täysin ruosteinen polkupyörä vietiin telineestä, joka oli täynnä ihan kunnollisia pyöriä. Ehkä varas yllättyi huomatessaan, että maalipinnan lisäksi pyörästä puuttuivat jarrut.
Vierailija kirjoitti:
Tyttären pyörästä varastettiin etulokasuoja lukion pyöräparkista. Oli ilmeisesti itse pyörä liian hyvin lukittu, kun se sentään jäi paikalleen.
Ja siis tää oli sellainen, missä runkoon ruuvattiin kiinni kappale, johon itse lokasuoja sitten napsautettii pikalukutuksella. Niin vietiin pelkästään se lokari, ei sitä runkokiinnitysosaa. Varmaan jostain varastetusta pyörästä puuttui lokari ja haluttiin saada kunnollinen "myyntipyörä"...
Minulta varastettiin 15 € maksaneet monta vuotta vanhat kumisaappaat. Kahvinkeitin hävisi samalla keikalla. Kyse oli siis kuolinsiivouskohteesta ja varkaina omat sukulaiset. Kahvinkeittimen vielä jotenkin ymmärrän, mutta ne hikiset vanhat saappaat...
Minulta vietiin uimahallissa saunomisen aikana uimapuku.