Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu sudenkuopat

Väiski
13.06.2023 |

Oon mietinyt pitkään, mitkä ovat yleensä tutustumisessa/deittailu sudenkuopat, joita haluaisit vältää, jos tykkäät miehestä/naisesta, mutta sitten jää jumiin, kuin virus. Kertokaa kommenttiin, mitä näkökulmia voisitte antaa, joita voisi tietää jatkossa? Mutta voin laitaa omia kysymyksiä, joista te päätelette, pitääkö mun kysymykset paikaanssa.

1. Onko elämässä "suunta"? Eli onko sillä työpaikkaa, opiskelupaikkaa, kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ym, eli käytännössä elääkö se sellaista elämää, johon olisi mukavaa päästä mukaan?

2. Millainen maailmankuva ihmisellä on? Esim: Onko kyseessä positiivinen, eteenpäinkatsova, ihmisistä pitävä ja ihmisiin luottava tyyppi, vai onko kyseessä ruikuttaja, valittaja, negistelijä tai vaikkapa sellainen tyyppi, joka ei oikein osaa eikä uskalla olla ihmisten kanssa?

3. Millä tavalla käsittelet vaikeita asioita ja tuet toisen elämän?

4. Mitä rehellisiä kysymyksiä haluat kysyä osapuolelta jotta voisi oppia tuntemaan toisen ja siten on myös itse helpompaa tehdä tutustuessa oikeat asiat? Esim: Ei kannata pelkästään arvailla, että mistä toinen tykkää, vaan mieluummin kysyä, jotta se tulkitaan kiinnostuneeksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla