Oudointa mitä sinulta on varastettu?
Minulta vietiin parvekkeelta (eka kerros muttei ihan maantasalla) roikkuva amppeli ja siellä ollut petunia.
Kommentit (63)
Kolme fribeetä lähtenyt pihalta ja lapsen uusi hiekkalaatikko rekka-auto. Arvokkaampaakin tavaraa on pihalla, niinku ruohonleikkuri, pyörät, grilli. Mut ilmeisesti se minkä jaksaa kantaa, niin se lähtee.
Tuliterä moottorivene katosi mökkirannasta.
Meidän stigasta varastettiin etusuksi. Olisivat vieneet ennemin koko kelkan. tuo tuntui" veeduilulta".
Keppihevosen esteet pihaltani (mulla on kaksi kania ja niille ostin agilityä varten).
Vierailija kirjoitti:
Joku oli pöllinyt puoliksi syödyn leivän parvekkeelta yön aikana.
Lintujen varkauksia ei lasketa
Jääpalan juomalasista ravintolassa.
Todella kova ja rikkinäinen 50v pyöränsatula.
Pari kesää sitten omituinen setämies varasti silmieni edessä jäätelöpaperini. Olin kaupan edustan penkillä syömässä juuri ostamaani tötteröä, jonka paperin olin nuollut ja taitellut siististi, ja asettanut viereiselle pöydälle tarkoituksenani viedä se lopetettuani roskiin. Yhtäkkiä paikalle pöllähti lievästi oudon näköinen ukkeli, joka ensin kysyi minulta reittiä erääseen lähellä olevaan kohteeseen ja rupesi sitten höpisemään epämääräisiä, ja sitten yhtäkkiä sieppasi tuon jäätelöroskan pöydältä ja lähti painelemaan reipasta vauhtia poispäin. En sitten tiedä mitä se sillä paperilla teki, mutta olin aika hämmentynyt (ja hieman huvittunutkin) tilateesta.
Minun ja kaverini alushousut varastettiin opiskelija-asuntolan saunan pukuhuoneesta., olemme siis molemmat miehiä. Menin kuntoilun jälkeen kaverin kanssa saunaan, muita ei saunatiloissa ollut eikä tullut. Pieni saunatila ja kuulimme kun pukuhuoneen ovi kävi, ketään ei kuitenkaan tullut. Saunan jälkeen kaikki muut kamat olivat tallella, mutta molempien hikiset bokserit olivat lähteneet vierailijan matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä.
Lähtikö mustan matkaan?
Nukkavieru vanha käsipyyhe pesutuvan kuivaushuoneesta.
Halpa,ihan tavallisen näköinen musta kynttilälyhty jonka lasissa oli lisäksi pitkä särö. Rivarin portailta.
Joku oli pöllinyt puoliksi syödyn leivän parvekkeelta yön aikana.