Miksi joku löntystelee 200 euron lenkkareissa
julkisilla paikoilla? Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuukohan nämä usein ryostetyksi kun pukeutuvat kalliisiin muotivaatteisiin
Varmaa on ettei tuo porukka ainakaan. Omilla rahoilla noita kerska vaatteitaan osta
Tuossa uutisessa oli että "jos et tiedä mikä on LV niin et tiedä mitään" no tiedän todella paljon mutta en tiedä mikä on LV eikä mun tarvi tietää ;)
Mahtaa olla LV saippuat suosittuja tällä hetkellä :p
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varastossa opiskelijaelaman sivussa karttunut kokoelma versacea, D&G, burberrya, armania.. Tein toita koulun ohessa ja olin tili tyhja koko ajan. Mutta jalassani oli hulppeat kengat ja hartioita lammitti aito kashmir.
Sitten sain sisaltoa elamaan ja tilille taytetta. Ostan laafukasta ja keskihintaista. Yritqn ostaa vaatteet ilman nakyvia logoja ja merkkeja. En maksa satkuja tavarasta, joka joutaa kaatikselle liian nopeasti.
Asun terveessa talossa, ajan hyvalla autolla ja nautin elamasta syoden hyvin ja matkustellen. Mutta se sisalto ei ole logossa ja mina en ole kenenkaan ilmainen mainostaulu. Se on teinien hommaa.
Hei, samaa mieltä. Laatua pitää olla, mutta en halua olla kenenkään ilmainen mainostalu myöskään. Olen tätä harrastanut jo pitempään. Merkkivaatteet on ok kunhan ei tosiaan ole näkyvää logoa ja jos on, niin sen pitää olla pieni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla on 50e kengät.
Minulla myös ja ovat kestäneet jo ikuisuuden, kyllä olen niillä kävellyt ja vielä ovat hyvännäköiset ja mukavimmat jalassa. Halvat cittarilenkkarit ja hyvät ovat, urheiluliikkeen lenkkarit kalpenee rinnalla (omistan myös sellaiset).
Jalkavaivainen
Mulla on 220 euron, 190 euron, 180, euron, 150 euron ja 110 euron lenkkarit. Ovat NB:tä, Asicsia ja Hoka One Onea.
En ymmärrä. En edes erota kalliita halvoista, joten ihan sama millaiset toisilla on jalassa. Tai itselläni. Ei niillä ole muuta merkitystä kuin kulkuvälineenä ja sukkien tai jalkojen suojana.
Jos ne oli ainoat kun oli hyvät jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuukohan nämä usein ryostetyksi kun pukeutuvat kalliisiin muotivaatteisiin
Varmaa on ettei tuo porukka ainakaan. Omilla rahoilla noita kerska vaatteitaan osta
Tuossa uutisessa oli että "jos et tiedä mikä on LV niin et tiedä mitään" no tiedän todella paljon mutta en tiedä mikä on LV eikä mun tarvi tietää ;)
Mahtaa olla LV saippuat suosittuja tällä hetkellä :p
HARMAAT verkkarihousut, nyrkinkokoinen timanttinen sormus ja musta päällystakki, jonka rinnassa juoksee valtavilla kirjaimilla teksti Valentino.
Helsinkiläisen ostoskeskus Puhoksen katolla seisova Abra Bakkali, 19, hymyilee vienosti. Pelkästään hänen takkinsa hinta on 1 700 euroa.
Ja verotietojen mukaan tulot 0 euroa..että sellaista tyontekoa
Kohtalaisen käyttökelpoiset perusjuoksulenkkarit maksaa sen satasen joten ei ihme jos paremmat maksaa pari sataa tai enemmänkin. Eli inflaatio iskee noihinkin.
Sitä en ymmärrä miksi joku maksaa jostain henkilöbrändätyistä merkkilenkkareista vaikka 500 tai enemmänkin. Ostaisiko joku esim "väyryset" tai "tuomiojat" tai vaikka "lipposet" tonnilla? Entäs "mariinit"?
Noilla kun kävelee koiranpaskaan, niin on vähintään päivä pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varastossa opiskelijaelaman sivussa karttunut kokoelma versacea, D&G, burberrya, armania.. Tein toita koulun ohessa ja olin tili tyhja koko ajan. Mutta jalassani oli hulppeat kengat ja hartioita lammitti aito kashmir.
Sitten sain sisaltoa elamaan ja tilille taytetta. Ostan laafukasta ja keskihintaista. Yritqn ostaa vaatteet ilman nakyvia logoja ja merkkeja. En maksa satkuja tavarasta, joka joutaa kaatikselle liian nopeasti.
Asun terveessa talossa, ajan hyvalla autolla ja nautin elamasta syoden hyvin ja matkustellen. Mutta se sisalto ei ole logossa ja mina en ole kenenkaan ilmainen mainostaulu. Se on teinien hommaa.
Muttei ole varaa ostaa näppistä, jossa on ääkköset?
Tuo ei ole näppiksestä kiinni vaan asetuksista. Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kolmet 200€ lenkkarit ja muutamat alle 200€ tennarit
Hehe, et edes tiedä että tennarit ja lenkkarit on nykyään yksi ja sama asia😆
No eivät todellakaan ole. Tennareissa on tennarilesti ja lenkkareissa lenkkarilesti.
Löntystelen kahdenkympin cittarilenkkareissa ja olen onnellinen että ne voi hyvillä mielin pistää roskikseen vaikka huomenna.
Laatu ei varmaan vastaa 200e lenkkuja mutta koiraa kusettaessa ei kukaan katsele vaikka ne olisivat 2000e hintaiset.
Vierailija kirjoitti:
Noilla kun kävelee koiranpaskaan, niin on vähintään päivä pilalla.
Liki päivittäin juoksen johonkin mutaan lenkkareillani. Ne ovat kulutustavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on kolmet 200€ lenkkarit ja muutamat alle 200€ tennarit
Hehe, et edes tiedä että tennarit ja lenkkarit on nykyään yksi ja sama asia😆
No eivät todellakaan ole. Tennareissa on tennarilesti ja lenkkareissa lenkkarilesti.
Juuri näin. Tennarit ja lenkkarit ovat aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Löntystelen kahdenkympin cittarilenkkareissa ja olen onnellinen että ne voi hyvillä mielin pistää roskikseen vaikka huomenna.
Laatu ei varmaan vastaa 200e lenkkuja mutta koiraa kusettaessa ei kukaan katsele vaikka ne olisivat 2000e hintaiset.
Minä taas kävelen 10v vanhoissa nahkatennareissa jotka näyttävät uusilta ja olen onnellinen siitä että silloin maksoin niistä hieman enemmän. Toinen, uudempi vastaava pari on myös kaapissa.
Halvemmaksi tulee ostaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?" Varmaan ne kenellä on varaa ja rahaa vaikka muille jakaa.
Minulla on merkkisaappaat 80-luvulta. Maksoivat silloin tonnin, Suomen markoissa. Ne ovat hyvälaatuiset ja kestävät.
Lapsi osti (100€) merkki-t-paidan rippirahoillaan ja käytti sitä yöt, päivät, liikuntatunneilla, skuuttaamassayms ja se on edelleen kuin uusi. Hintansa väärtti. Lapsi on aikuinen ja sille mahtuu se vielä päälle. Silloin oli muotivaatteet isoja,. Nyt sopivia. Oli siis kasvuvaraa.
Tulin siis sanomaan, että laatu kestää, niin jotain eroa niiden valmistamisessa on. Mutta en puhu mistään Nikestä tms.
2000 luvun alussa jopa henkkamaukka oli laadukas ja kestava. Nyt vaikka maksat tonnin saat sen saman made in China romun. Maksat puhtaasti merkista.
Eri asia on jonkun putiikin kasintehdyt laatuvaatteet, mutta niita on vaikeaa loytaa.
Italian torilla myydaan pilkkahintaan :muotivaatteet", jotka kaupataan x10 hinnalla suomen luxus pikkuputiikissa.
Itse ostin just 99 euron lenkkitossumaiset kävelykengät. EIvät ole juoksukengät. Mutta ovat muuten ihan parhaat ja mukavat jalassa. Enemmän maksan ainoastaan vaelluskengistä, joista pulitan useamman satasen.
Sama.