Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku löntystelee 200 euron lenkkareissa

Vierailija
13.06.2023 |

julkisilla paikoilla? Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kolmet 200€ lenkkarit ja muutamat alle 200€ tennarit

Oisit laittanu köyhille, monilla ei riitä lääkkeisiin tai lääkärikuluihin.

Vierailija
42/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löntystelee 200€ lenkkareissa kun ei ollut varaa 1000€ lenkkareihin..

Ap. Mitä veetä sulle kuuluu missä ihmiset löntystelee. Ihan ketju piti avata. Onko päässä vikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät työkengätkin maksavat yli 100 euroa. Pitääkin ruvetavaromaan duunissa ettei joudu ryöstetyksi....

Vierailija
44/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliissa tennareissa löntystelijät ovat varmaankin peitetehtävissä olevia nuoria poliiseja, jotka houkuttelevat nuorisoa ryöstämään heiltä kengät jalasta Oikeat nuoret eivät löntystele.

Vierailija
45/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikehdintä viehkeästi 500e lenkkareissa 1500e laukku olalla.

Vierailija
46/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa itse. Omilla tienaa illat rahoillani viihdytään itseäni ihan oikeutetusti. Amen.

Vierailija
47/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina vieda ne pian!!!! 🔪

Terv. Jamal, Ismail, Mohamnad, Karim, Said, Abdullah, Mehmet

Harmittaako tietää, että olette huonompia, rutsageenienne takia. Hävettääkö kun olet pikkuveljesi isä JA veli.

Vierailija
48/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim miehelläni on yli 200 maksavat lenkkarit, jalkavaivoja, muilla tuskin voi kävellä, ikää yli 70 v. On löytänyt hyvät.

Vierailija
49/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua löntystää lidlin kolmen markan tossuillakaan. Ajattelevat ihmiset vielä että olisin joku köyhä. Tyhmä kun en ole saanut rahakkaampaa duunia.

Vierailija
50/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 200€ ole vielä älyttömästi lenkkareista,näillä juostiin maratonin maailman ennätys.https://static.nike.com/a/images/t_PDP_1728_v1/f_auto,q_auto:eco/c24ddc…

Vierailija
51/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos varastelevat teinit hauavat kalliita tuotteita, eivätkä trendituotteita, niin juoksijoilta ja pyöräilijöiltä kannattaa varastaa kaikki päältä. Hyvät juoksulenkkarit maksavat 300-400 euroa. 500 ei ole harvinaisuus.

Oln kauhulla odottanut milloin omat naarmuuntuneet reipanit viedään päästä. Ikää niillä on yli 20 v. Ostin jo uudetkin, mutta vanhat ovat paremmat naarmuistaan huolimatta :D

Vierailija
52/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Samalla voit ihmetellä miksi joku ostaa tuhansien eurojen viihdekeskuksen kotiin kun vähemmälläkin pärjää? Itse tykkään vähän kalliimmista käsilaukuista. Ja se on ihan oma asiani mihin itse tienaamani rahat pistän.

Vierailija
53/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäjärkistä ostaa noin kalliita kenkiä.

Viestisi on vähäjärkinen. Onko kateutta ilmassa. Ostan tasan omillani mitä haluan.

Vierailija
54/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vaarallinen ajattelutapa jos koet että kaikki on sulle velkaa. Ne työssäkäyvätkin joiden veroista yhteiskunta pysyy kasassa.

Vierailija
55/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viikonloppuna 70 euron kengät ja se oli ihan helvetin paljon mulle kengistä. 

Ja onhan se hullua nykypäivänä kulkea 200 euron kengissä kun minä hetkenä hyvänsä tulee joku nuorisojoukko ryöstämään kaikki vaatteet päältä

Vierailija
56/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mina vieda ne pian!!!! 🔪

Harmittaako tietää, että olette huonompia, rutsageenienne takia. Hävettääkö kun olet pikkuveljesi isä JA veli.

Ne muijat on synnyttäneet heti sukukypsiksi tultuaan, joten ehtii vielä pyöräyttää muutaman lapsen vanhimman pojan kanssa. Tai lapsenlapsen, Suomen ruoilla eletään vanhoiksi.

Vierailija
57/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mina vieda ne pian!!!! 🔪

Suomessa on pullonkauloja, mutta

Itä- ja länsisuomalaisten väliset geneettiset erot ovat huomattavasti suuremmat, kuin monien Euroopan kansojen väliset erot, ja tarkka geneettinen analyysi pystyy erottelemaan suomalaiset lähes maakunnan tarkkuudella.

Suomalaiset eroavat perimältään tavallista enemmän muista kansoista, ja vaikka suomalaisten geneettiset juuret ovat enimmäkseen Keski-Euroopassa, myös itäinen vaikutus näkyy selvästi. 

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/kulttuuri/ita-ja-lansisuomalaiset-ge…

Vierailija
58/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pihi ja käytän arkisin max20e kenkiä. Juoksukengät maksaa sen 70e. Mun lapset ei tuu koskaan saamaan mitään 200e kenkiä.

Vierailija
59/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako musta pökäle kalliit kengät vai onko niissä vielä hintalappu?

Vierailija
60/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas eäteillä ulina kun itse laittavat roposensa Pirkka kaljaan ja makarooniin, niin itsellä paskat kengät.. Uli, Uli...