Miksi joku löntystelee 200 euron lenkkareissa
julkisilla paikoilla? Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?
Kommentit (99)
Mulla on esim noin kolmen sadan dublonin juoksukengät. Tosi paljon paremmat kuin halvemmat.
On toki myös tonnin kenkiä, miksei olis? En kelannut ruveta pukeutumaan säkkeihin ja muovipusseihin.
Hintalappu määrittää sosio-ekonomisen statuksen junttien keskuudessa.
Ahvenanmaalla nauravat urbaaneille ääliöille niin että merilohi nousee ylös..
En minä, mutta kyllä ihmisen pitää voida halutessaan jostain käsittämättömästä syystä noin toimia, voida tehdä se joutumatta ryöstetyksi ja nöyryytetyksi ja someen videoiduksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mulla on 50e kengät.
Aika kalliit.
Eikö ne tehdä muuten samoissa tiloissa ne 5 euron ja 500 euron kengät? Brändinimi maksaa.
"Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?" Varmaan ne kenellä on varaa ja rahaa vaikka muille jakaa.
Pari viikkoa sitten ostin 200 euron lenkkarit, mutta ne olivat 50% alennettu. Hyvät lenkkarit.
Johan jotkut perus juoksukengätkin eli lenkkarit maksavat tuon verran? :D Niket, Hokat...
Aika monella on loppujen lopuksi 150-250 e kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten ostin 200 euron lenkkarit, mutta ne olivat 50% alennettu. Hyvät lenkkarit.
Elät vaarallista elämää.
En minäkään moisia investointeja tajua, mutta eipä ole minulta pois, jos joku muu niitä hankkii.
Vierailija kirjoitti:
"Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?" Varmaan ne kenellä on varaa ja rahaa vaikka muille jakaa.
Näköjään niitä lenkkareita sitten saakin muille jakaa. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Ettei lasta kiusata. :D
Niin, ei siitä ole hittojakaan aikaa kun äidit kertoi, että ostaa iPhonet, jne ettei lapsi joudu kiusatuksi.
Missä se paljon puhuttu lapsiperheköyhyys on?
Samasta syystä kuin minä yli satasen sandaaleissani. Ovat laadukkaat ja hyvät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vain 5,50€/kk. Tavattoman monet ostaa ihan kulutustavaraakin osamaksuilla eli ei heillä ihan oikeasti ole varaa.
Löntystelee 200€ lenkkareissa kun ei ollut varaa 1000€ lenkkareihin..
Vierailija kirjoitti:
Missä se paljon puhuttu lapsiperheköyhyys on?
Mun teini sai jotkut kalliimmat lenkkarit lahjaksi varakkaalta tädiltään. Teini ei uskaltanut käyttää niitä, koulussa varastettiin jatkuvasti. Lenkkarit jäivät pieneksi ja sitten myi ne. Harmitti pojan puolesta kun niin halusi ne ja viimein sai ja noin kävi. Meillä ei ollut varaa hankkia niitä.
No mulla on kolmet 200€ lenkkarit ja muutamat alle 200€ tennarit