Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku löntystelee 200 euron lenkkareissa

Vierailija
13.06.2023 |

julkisilla paikoilla? Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euron kengillä pitää ottaa pitkiä askeleita etteivät kulu, mutta ei niin pitkiä että 300 euron housut repeävät.

Vierailija
22/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pitää sellaisia kenkiä kun itse haluaa. Ei minua ainakaan yhtään kiinnosta se minkähintaisia kenkiä ihmiset jalassaan pitävät.

Olen huomannut että Asicksen lenkkarit on kaikista parhaat ja kestävät hyvin käyttöä. Ostin alesta viime syksynä 20 eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varastossa opiskelijaelaman sivussa karttunut kokoelma versacea, D&G, burberrya, armania.. Tein toita koulun ohessa ja olin tili tyhja koko ajan. Mutta jalassani oli hulppeat kengat ja hartioita lammitti aito kashmir.

Sitten sain sisaltoa elamaan ja tilille taytetta. Ostan laafukasta ja keskihintaista. Yritqn ostaa vaatteet ilman nakyvia logoja ja merkkeja. En maksa satkuja tavarasta, joka joutaa kaatikselle liian nopeasti.

Asun terveessa talossa, ajan hyvalla autolla ja nautin elamasta syoden hyvin ja matkustellen. Mutta se sisalto ei ole logossa ja mina en ole kenenkaan ilmainen mainostaulu. Se on teinien hommaa.

Vierailija
24/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en saa löntystellä semmosis mistä pidän?

pitäskö kaikkien kulkee joissain vanhoissa prisman halpatyö lenkkareissa. 

En yleensä katso hintalappua mutta nyt vouhottajien aikana laskin pyöreesti että 4000 reippaasti meni koulunpäättäjäisiin ja mukana ei ollut mitään erityisen kallista.

Voihan sit haudassa säästää, miksi on niin vaikeeta hyväksyy et toisilla menee hyvin, vaikka en ookaan mikään suuritulonen, niin maksan kyllä niitä teidänkin lasten vaateita.

Vierailija
25/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkistä ostaa noin kalliita kenkiä.

Vierailija
26/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalin híntaiset lenkkarit. Jotkut 500-1000 euron lenkkarit on kalliit.

Vierailija
27/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistusta.

Mun lenkkarit on 10 vuotta vanhat enkä todellakaan tiedä mitä ne maksoi. Todnäk kohtuullisen paljon, koska arvostan hyviä kenkiä.

Enemmän ihmettelen että joku kyylää toisten kenkiä ja miettii niiden hintaa.

Vierailija
28/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kunnolliset turvakengätkin maksaa pari sataa euroa. Ihan normaalin työäijän vaatetusta. Tavallisten juoksulenkkarien ovh on helposti vajaat 200, mutta en niitä kyllä tuolla hinnalla osta vaan alesta. Teineillä tuntuu olevan pakkomielle noihin kalliimpiin lenkkareihin tai mitä lie tossukoita nyt ovatkaan. Miksi niitä ei sitten ostaisi, jos siihen riittää varat. Ei 200€ kengistä ole mitenkään erityisen paljon. Itse en kyllä kalliimpia ostaisi mutta ihan vaan kun ei ole turhaa rahaa.

Vierailija
29/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sellaiset kengät jotka tuntuvat jalassa hyvältä. Löytyy eri hintaisia, 80-1200€ haitarissa.

Vierailija
30/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat lenkkarit nyt maksavat sen vajaa pari sataa. Vaihdan lenkkarini noin 600km välein, eli kahdet lenkkarit kuluu vuodessa.

Vierailija
31/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulla on 50e kengät.

Aika kalliit.

Kalliit? Riippuu kengistä, mutta yleensä alle 100 euron kengät hajoaa alle voudesssa, joten aika nopeasti ne tulee kalliimiksi. 

Vierailija
32/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka muka maksaa noin paljon kengistä?" Varmaan ne kenellä on varaa ja rahaa vaikka muille jakaa.

Minulla on merkkisaappaat 80-luvulta. Maksoivat silloin tonnin, Suomen markoissa. Ne ovat hyvälaatuiset ja kestävät.

Lapsi osti (100€) merkki-t-paidan rippirahoillaan ja käytti sitä yöt, päivät, liikuntatunneilla, skuuttaamassayms ja se on edelleen kuin uusi. Hintansa väärtti. Lapsi on aikuinen ja sille mahtuu se vielä päälle. Silloin oli muotivaatteet isoja,. Nyt sopivia. Oli siis kasvuvaraa.

Tulin siis sanomaan, että laatu kestää, niin jotain eroa niiden valmistamisessa on. Mutta en puhu mistään Nikestä tms.

Vierailija
33/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan tuon uutisen niin ainakin kuvituskuvassa oli Air Jordanit jotka ovat 1/3 kenkiä, 1/3 harrastus- ja keräilyesineitä ja 1/3 identiteetinrakentamista.

Eli kun ostat 200€ jordsut niin et todellakaan maksa 200€ lenkkareista vaan maksat 66€ siitä että saat kengät, 66€ sijoitat harrastukseen ja keräilyyn joka tuo elämääsi sisältöä ja 66€ maksat siitä että viiteryhmäsi (ja myös omissa) silmissä olet hieman coolimpi, muotitietoisempi ja paremmin pukeutunut.

Lapsiin kohdistuneissa omaisuusrikoksissa pitäisi olla reilusti kovemmat tuomiot, myös silloin kun tekijä itse on alaikäinen. Pistää veren kiehumaan tuollainen sikailu.

Vierailija
34/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, jolla on jalkojen kanssa kipuja ja ongelmia ja joudun käyttämään erikoislenkkareita joita jalkalääkärini suositteli.

Vierailija
35/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan nämä usein ryostetyksi kun pukeutuvat kalliisiin muotivaatteisiin

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007715567.html

Vierailija
36/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ ei ole kengistä kovin kummoinen hinta. Jos haluaa laadukkaat miesten nahkakengät niin hinnat alkavat suunnilleen tuosta tasosta ylöspäin.

Vierailija
37/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina vieda ne pian!!!! 🔪

Terv. Jamal, Ismail, Mohamnad, Karim, Said, Abdullah, Mehmet

Vierailija
38/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lähes pelkästää yli 100 euron kenkiä. Hyvät kengät maksaa. Lenkkareita olen tähän asti kyllä saanut noin satasellakin.

Vierailija
39/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on kolmet 200€ lenkkarit ja muutamat alle 200€ tennarit

Mullakin on "muutamat alle 200e lenkkarit". Maksoivat 40-60e eli alle 200e.

Vierailija
40/99 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootsit voi maksaa tuhat euroa. Vammaisen erikoisjalkine vielä enemmän. Mikä on aloituksesi pointti?

On valinta käyttääkö rahat viinaan ja tupakkaan vai säästääkö kenkiin. Jos on impulssivammainen joka ei kykene säästämään, se on paha. Esim narsistit kannattaa eristää lähipiiristä.

Sanokaa lapsillenne, jos roadmänit osuu kohdalle, ettei kannata traumatisoitua sillä kyse ei ole normaali ihmisistä, vaan jostain elukoista.