Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävelee monta metriä edellä, miksi?

Vierailija
12.06.2023 |

Kysymys tulikin jo otsikossa. Mieheni pinkoo aina edelläni ja vaikka olen hänelle asiasta sanonut varmaan satoja kertoja, mikään ei muutu.
Onko muilla samanlaista? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Mitä tämä kertoo

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut sama juttu jo 20v. En koe sitä kiusantekona, eikä mieheni ole narsisti, päinvastoin. Hän vain sattuu olemaan minua paljon pidempi ja urheilullinen. Aluksi huomautin asiasta ja yritin muuttaa häntä, mutta ei hän muistanut taaskaan seuraavalla kerralla. Enää en koe asiaa ongelmana, aika vähän kävellään yhdessä, pyöräillään enemmän. Mutta ihmettelen kovasti tämän ketjun kommentteja. Narsisti? Ota ero? Eipä ihme, että erotilastot ovat huipussaan, jos tällainenkin pikkuasia on syy erota.

Hyvä että teillä homma toimii, mutta mistään pikkuasiastahan ei ole kyse. Normaali ihminen asettaa urheilullisuudestaan ja pitkäkoipisuudestaan huolimatta kävelytahdin automaattisesti samaksi kuin sillä jonka kanssa liikkuu. Omassa suhteessani minun luontainen kävelyvauhtini on huomattavasti miestäni nopeampi, mutta ei meillä ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa kävellä samaan tahtiin. Ja käydään kävelyillä päivittäin. Minä hidastan hieman ja mies nopeuttaa hieman. 

Tuntuisi ihan luonnottomalta alkaa hiipparoida miehen edessä sen varjolla että minä nyt vain kävelen nopeammin, en millään voi hidastaa, apuaaa, jalat vain vievät eteenpäin ja soitellaan sitten kun taas jossain törmätään. :D Kyllä tuossa erillään kulkemisessa on ihan omat motiivinsa takana.

Vierailija
102/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian hidas. Mies ei meinaa pystyä/malttaa kävellä tahtiisi.

Ei pidä paikkaansa. Omasta rouvastani olen huomannut saman, jää jälkeen. Mutta välimatka ei kasva elikkä vauhti on sama. Ei ymmärrä. Olen joskus yrittänyt kulkea rinnalla mutta usein se väli vaan menee muutamaan metriin. Mutta ei kasva! Hän ei siis halua kävellä rinnalla mutta kulkee pitkiäkin matkoja samalla etäisyydellä. Vika ei siis ole edellä kulkijassa.

Varmaan näitäkin on olemassa, että jäävät tahallaan taakse, koska häpeävät puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti hei! Parisuhteessa .

On kyllä outoa käytöstä Häneltä !

Vierailija
104/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luontainen laumanjohtaja. Edellä käveleminen on geeneissä.

Vierailija
105/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on tällainen pinkoja, eikä yhtään osaa huomioida lapsiakaan tässä. Tai no ei hän niitä sentään yksin jätä jos ilman minua liikkuu, mut esim. reissussa pyysin että hän kulkisi ainakin yhden kanssa, niin ei, harppoo omaan tahtiinsa eteenpäin puhumatta lapsille mitään ja me sitten lasten kanssa leveänä kuljetuksen perässä minä yksin vastuussa. Hän ei ilmeisesti näe että voisi vaikkapa kävelyvauhdilla tai kontaktin ottamisella viestiä että kävellään tässä yhdessä. Minä kävelen usein nuorimman ja hitaimman kanssa ja sinne ne jää muutkin minun ympärille kun isä viuhtoo pitkällä edessä, välillä vilkaisee hämmästyneenä tai kärsimättömänä taakseen.

Meillä mies kyllä kulkee toisen pikkulapsen kanssa, mutta niin, että pitää häntä sylissä, jotta voi kävellä haluamansa 5 metriä edellä.

Vierailija
106/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kYLLÄ minä olen hätistänyt stadin friiduja kävelemään metsässä edellä. Ei olisi kannattanut .....onnettomuus,,,ampiaispesä,,,,liikkuva kivi jonka yli minä pääsin, mutta lady nyrjäytti nilkkansa ,,,ojan keskellä kivi ja mitä lady tekee perässä...koska se mutapaalle oli sileempi kuin kivi niin oltiin nivusta ja naamaa ,myöten liejussa. Minä pärjään sandaaleilla metsässä - nämä ladyt ei edes kokovartalopanssarissa. 

:::::::::::::::::::::::::::::

Ääntä näistä Ladyistä kyllä löytyy - karhut juoksee karkuun kymmenien kilometrien säteellä luullen, että sieltä tulee tultasyöksevä lohikäärme.

Vierailija
107/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni tekee samaa. En ole tosin kokenut tuota mitenkään pahantahtoisena toimintana, hän nyt vaan on nopeampi kävelijä kuin minä. Ja pituuseroakin löytyy paljon.

Minä annan miehen laukata vapaasti enkä lähde juoksemaan hänen peräänsä. Yleensä ei mene kovinkaan pitkään, kun mies hoksaa minun jääneen jälkeen. Hän sitten hieman nolona hidastaa tahtiaan, että saan hänet kiinni.

Eihän tommosen kanssa vois ees lapsia tehdä. Jättäis 3-vuotiaan kävelemään kauas taakse? Ja jos ei jättäisi, niin herää kysymys, miksi jättää sinut? Kaikkia sankareita teillä onkin.

Vierailija
108/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut sama juttu jo 20v. En koe sitä kiusantekona, eikä mieheni ole narsisti, päinvastoin. Hän vain sattuu olemaan minua paljon pidempi ja urheilullinen. Aluksi huomautin asiasta ja yritin muuttaa häntä, mutta ei hän muistanut taaskaan seuraavalla kerralla. Enää en koe asiaa ongelmana, aika vähän kävellään yhdessä, pyöräillään enemmän. Mutta ihmettelen kovasti tämän ketjun kommentteja. Narsisti? Ota ero? Eipä ihme, että erotilastot ovat huipussaan, jos tällainenkin pikkuasia on syy erota.

Hyvä että teillä homma toimii, mutta mistään pikkuasiastahan ei ole kyse. Normaali ihminen asettaa urheilullisuudestaan ja pitkäkoipisuudestaan huolimatta kävelytahdin automaattisesti samaksi kuin sillä jonka kanssa liikkuu. Omassa suhteessani minun luontainen kävelyvauhtini on huomattavasti miestäni nopeampi, mutta ei meillä ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa kävellä samaan tahtiin. Ja käydään kävelyillä päivittäin. Minä hidastan hieman ja mies nopeuttaa hieman. 

Tuntuisi ihan luonnottomalta alkaa hiipparoida miehen edessä sen varjolla että minä nyt vain kävelen nopeammin, en millään voi hidastaa, apuaaa, jalat vain vievät eteenpäin ja soitellaan sitten kun taas jossain törmätään. :D Kyllä tuossa erillään kulkemisessa on ihan omat motiivinsa takana.

Näin juuri. Ideahan on siinäkin, että samalla voi jutella, hymyillä toiselle, pysähtyä koordinoidusti katsomaan jotain jne... Sitä on parisuhde, ei tuollaista edellä harppomista, jolla ulkoistaa itsensä myös kommunikaatiosta ja kumppanuudesta.

Vierailija
109/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pysy perässä, onko heikko kunto?

Voisiko ylläpito poistaa tämän Tiinan kokonaan palstalta. On käsittämätöntä, että itseensä pettynyt sairas yksilö saa melskata täällä ketjussa kuin ketjussa. Tiinan läsnäolo ja kommentit eivät hyödytä ketään, vähiten häntä itseään.

Vierailija
110/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli myös tämän kaltainen edellä tallaaja. Epämiellyttävää kun kulki aina sen viitisen metriä edellä. Kun olimme reissussa aloin vähitellen kääntymään toiselle kadulle tai menin vaikkapa mieluisan näköiseen kahvilaan. Sieltä ex hölmön näköisenä tuli vähitellen etsimään kun huomannut etten kiltisti kävellytkään vain aina perassä. 

Vierailija
111/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Ideahan on siinäkin, että samalla voi jutella, hymyillä toiselle, pysähtyä koordinoidusti katsomaan jotain jne... Sitä on parisuhde, ei tuollaista edellä harppomista, jolla ulkoistaa itsensä myös kommunikaatiosta ja kumppanuudesta.

Tämä. Miksi edes mennä yhdessä mihinkään jos kuitenkin kuljetaan erillään eikä puhuta mitään? Vai huutavatko nämä edellähiihtäjät sinne perään asiansa?

Vierailija
112/115 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajamammat haukkuu omia polkujaan kulkevaa miestä narsistiksi. Ristiriita haavekuvien ja toden välillä.

Vierailija
113/115 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
114/115 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt miksi kävelee metrejä edelläsi?

Jos olet sanonut hänelle asiasta, eikä hän ota huomioon toivettasi, niin se on mielestäni epäkunnioittavaa. Hän ei välitä sinusta ja ottaa sinut itsestäänselvänä.

Herää kysymys, missä muissa asioissa suhteessanne on sama dynamiikka?

Herää kysymys, miksi olet suhteessa?

Terve reaktio on poistua tilanteesta, jossa sinua ei kuunnioiteta, jossa näkemykselläsi ei ole väliä, koska suhteiden oletetaan perustuvan toisen ihmisen huomioonottamiseen ja jakamiseen. 

Voi luoja näitä palstamammoja. Jos parisuhteet kaatuiisi oikeassa elämässä samalla logiikalla kun palstamammojen niin eipä olisi heitäkään syntynyt.

Vierailija
115/115 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät, mihin ovat menossa, mitä asiaa hoitamaan tai mitä tuotetta ostamaan. Sinne siis, esim. maitohyllylle nopsaan hakemaan se maitopurkki ja kaupasta nopeasti pois JA etenkin se maailman tylsin asia, vaateosasto, kaukaa kiertäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi