Mies kävelee monta metriä edellä, miksi?
Kysymys tulikin jo otsikossa. Mieheni pinkoo aina edelläni ja vaikka olen hänelle asiasta sanonut varmaan satoja kertoja, mikään ei muutu.
Onko muilla samanlaista? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Mitä tämä kertoo
Kommentit (115)
Mullakin. Se on pitkäjalkainen urheilija. Käytiin syksyllä reissussa, ja olin ihan hyytynyt pitkästä bussimatkasta ja muutenkin kipeä, ja sanoin moneen kertaan että odota... lopulta haukkui minut että kävelisit sinäkin.
Onhan tuota pari kertaa aiemminkin käyty kävelyllä ja silloinkin sain juosta perässä.
Muutoin en ole viitsinytkään kanssaan liikkua.
Pidemmät jalat astuu pidemmälle joka askeleella. Miksi hänen pitäisi hidastaa? Koita sinä vauhdittaa omaa kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin. Se on pitkäjalkainen urheilija. Käytiin syksyllä reissussa, ja olin ihan hyytynyt pitkästä bussimatkasta ja muutenkin kipeä, ja sanoin moneen kertaan että odota... lopulta haukkui minut että kävelisit sinäkin.
Onhan tuota pari kertaa aiemminkin käyty kävelyllä ja silloinkin sain juosta perässä.
Muutoin en ole viitsinytkään kanssaan liikkua.
Eihän toi ees välitä susta. Miksi jäät?
Exä harrasti tota, oli raivostuttavaa. Joskus jättäydyn tahallani vielä enemmän jälkeen ja odotin, missä vaiheessa huomaa. Joskus käännyin eri suuntaan tai menin johonkin kauppaan sisään. Mies sitten soitteli vihaisena että minne oikein katosin. Ei ymmärtänyt kun selitin, eikö muuttanut tapojaan. En jaksanut, annoin mennä menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian hidas. Mies ei meinaa pystyä/malttaa kävellä tahtiisi.
Miesmaskotit on niin pirun ihania..
Vierailija kirjoitti:
Jos hän kävelisi taaperon tai mummon kanssa niin jättäisi jonnekin yksin kävelemään? Kun välittää, sopeuttaa kävelytahtinsa sen hitaamman mukaan. Ei tuo ole muuta kuin välinpitämättömyyttä kun ei ota toista huomioon.
Temperamentti selittää. On tosi vaikeaa olla hitaan vauhdissa, jos on nopea kävelijä. Oon itse edellä enkä häpeä puolisoa. Älä usko näitä, jotka noin kirjottavat.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyihin lähi-idän kulttuureihin kuuluu, että mies kävelee edellä.
Ja toisissa lähi-idän kulttuureissa taas nainen kulkee edellä, miinanraivaajana.
Vierailija kirjoitti:
Häpeää sinua. Ei halua esiintyä kanssasi pilaat sen muut nussimismahdollisuudet ja joku nykyinen hoito voi nähdä teidät yhdessä ja suutua. Narsisti.
Tämä tapa on itseasiassa mainittu yhtenä narsistin tapana monien muiden mukana tietysti.
Oletko varma että on sun mies? Eikä joku rando?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeää sinua. Ei halua esiintyä kanssasi pilaat sen muut nussimismahdollisuudet ja joku nykyinen hoito voi nähdä teidät yhdessä ja suutua. Narsisti.
Tämä tapa on itseasiassa mainittu yhtenä narsistin tapana monien muiden mukana tietysti.
Enemmän vaikuttaa narsistilta tuon lainauksen kirjoittaja.
Mun narsisti exä teki tuota. Ja joo pettihän se
Meillä oli tätä ongelmaa silloin, kun lapset olivat aika pieniä, mutta ei enää kuljetettu rattaissa, vaan kävelivät jo itse. Mies meni edellä omaa vauhtiaan, ja minä lasten kanssa perässä, yritin heitä hoputtaa.
Esim. Johonkin mennessä mies oli jättänyt meidät autosta oven lähelle, ja vei auton parkkipaikalle kauemmaksi. Pois lähtiessä hän sitten harppoi edellä sinne autolle päin, ja minä jäin hitaasti kävelevien lasten kanssa jälkeen. En edes tiennyt, missä auto on. Tarkoitus oli kuitenkin, että me kävelemme sinne autolle. Ei niin kaukana ollut se, mutta ei näköpiirissäkään. Siinä sitten kurkku suorana yritin huutaa miehen perään, kun hän oli juuri katoamassa mutkan tai mäennyppylän taakse: "Me ei osata sinne autolle! Ei oltu kyydissä, kun veit sen sinne!" Tajusi sentään siinä kohtaa jäädä odottamaan.
Mun isä tekee tota. Pahemmanlaatuinen narsisti. Ei koe että perhettä tai vaimoa olisi olemassa. Äiti kävi terapiassa kun otti koville sen muut naiset. Muistan kun se kyseli siltä missä se on ollut ja se ukko vaan anureskeli sellaista vahingoniloista naurua. Paska ja väkivaltainen isä.
Koska olet lihava ja lyllerrät perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Omasta rouvastani olen huomannut saman, jää jälkeen. Mutta välimatka ei kasva elikkä vauhti on sama. Ei ymmärrä. Olen joskus yrittänyt kulkea rinnalla mutta usein se väli vaan menee muutamaan metriin. Mutta ei kasva! Hän ei siis halua kävellä rinnalla mutta kulkee pitkiäkin matkoja samalla etäisyydellä. Vika ei siis ole edellä kulkijassa.
Vierailija kirjoitti:
No, anteeksi siis mitä taas? En ymmärrä.
1) minussa ei ole mitään hävettävää, olen kaunis nainen
2) ykkönen osui varmaan oikeaanAp
Jospa haiset pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Temperamentti selittää. On tosi vaikeaa olla hitaan vauhdissa, jos on nopea kävelijä. Oon itse edellä enkä häpeä puolisoa. Älä usko näitä, jotka noin kirjottavat.
Sama täällä. Heti leimataan narsistiksi, ihme kun ei toista muotia oleva adhd. Itse olen vikkelä ja kävelen usein miestäni edellä. Ja olen nainen.