Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävelee monta metriä edellä, miksi?

Vierailija
12.06.2023 |

Kysymys tulikin jo otsikossa. Mieheni pinkoo aina edelläni ja vaikka olen hänelle asiasta sanonut varmaan satoja kertoja, mikään ei muutu.
Onko muilla samanlaista? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Mitä tämä kertoo

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun narsisti exä teki tuota. Ja joo pettihän se

Sama. Pituuteen ei voi vedota kun ollaan saman mittaiset ja hänellä lyhyemmät jalat.

Vierailija
42/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puolisoni kanssa kävelemme aina vierekkäin ja joskus myös käsikynkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelet hitaasti! Mun mies kävelee tosi hitaasti ja kävelen yleensä metrin edellä kun ärsyttää se hitaus.

Vierailija
44/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt kulkevat aina rinnakkain, kolmekin tyttöä rinnakkain vie koko jalankulkuväylän leveyden verran, peräkkäin kulkemalla muutkin sopisivat kulkemaan.

Vierailija
45/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temperamentti selittää. On tosi vaikeaa olla hitaan vauhdissa, jos on nopea kävelijä. Oon itse edellä enkä häpeä puolisoa. Älä usko näitä, jotka noin kirjottavat.

Sama täällä. Heti leimataan narsistiksi, ihme kun ei toista muotia oleva adhd. Itse olen vikkelä ja kävelen usein miestäni edellä. Ja olen nainen.

No ei kai se nyt niin vaikeaa ole kulkea hitaammin.. Todella epäkunnioittavaa. Jos sulla on pieni lapsi mukana kulkemassa niin jätätkö senkin jälkeen?

Vierailija
46/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko läski, ruma tai molempia.

Vierailija
47/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen. Hän on herrasmies. Aikoinaan naiselle avattiin ovi, ja nainen kulki miehen edellä. Tähän oli syynsä. Jos miestä vaanittiin, niin fiksu mies avasi oven naiselle, jolloin vaanija taphoi pimeässä naisen, ja mies pääsi pakenemaan.

Myöskin "pelastakaa naiset ensin" laivaturmassa juontaa juurensa siitä, että miehelle raskaana olevat naiset täytyy pelastaa, näin miehen suku jatkuu.

Naiset turhaan kuvittelevat, etteikö meillä miehillä olisi oma lehjä ojassa näissä..

Vierailija
48/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on lukenut liikaa Kalle Päätaloa.

Oikein! Hän on Päätalon kirjoista oppinut koillismaalaisen miehisen tavan, jossa mies kävelee 3-5 metriä vaimonsa edellä. Vain seurusteluaikana, vaimon ollessa viimeisillään raskaana eli hajoamistilassa tai muuten sairauden takia heikkona, voidaan tästä säännöstä hieman antaa periksi.

Mukava huomata, että löytyy vielä muitakin tanuja miehiä.

Vierailija
49/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä täytyykin ongelmia hakemalla hakea.

Vierailija
50/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki samaa. Sanoisin että toisen huomioimisessa ongelmaa.

Ja ihan paras oli, kun perheen pyöräretkellä paineli menemään omia matkojaan ja mä jäin lasten kanssa pari tuntia jälkeen.

Vierailija
51/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, anteeksi siis mitä taas? En ymmärrä.

1) minussa ei ole mitään hävettävää, olen kaunis nainen

2) ykkönen osui varmaan oikeaan

Ap

Täällä on tosi pitkä ketju aiheesta. 

Vierailija
52/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä kävely on narsistin perussettiä. Narsisti ex jaksoi kaksi viikkoa kulkea kanssani yhtä matkaa ja jopa käsi kädessä. Sitten meni edellä tai jos oli samalla kohdalla, tuuppasi suurin piirtein ojaan, jos tuli joku nainen vastaan.

Normaalit miehet, jotka haluavat normaalin suhteen, kävelevät tasatahtia naisen kanssa. 

Vierailija
53/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan paras oli, kun perheen pyöräretkellä paineli menemään omia matkojaan ja mä jäin lasten kanssa pari tuntia jälkeen.

Tämä sopisi jo sinne eksyttäjä-ketjuun. 

Onko toi eksyttäminen joku suomalaisten narsistien ominaispiirre, kun en ole vielä yhdessäkään ulkomaisessa videossa törmännyt sen mainitsemiseen. Mitähän lie edes olisi englanniksi.... Sen sijaan tuosta edellä kävelemisestä kyllä puhutaan kansainvälisesti. 

Eksä myös aikana ennen kännyköitä keksi riidan ja lähti omille teille ulkomailla vieraassa kaupungissa. 

Vierailija
54/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelet hitaasti! Mun mies kävelee tosi hitaasti ja kävelen yleensä metrin edellä kun ärsyttää se hitaus.

Niin. Eli et osaa itse käyttäytyä kunnolla, koska te kuljette ihan samaa tahtia, jos mies on koko ajan metrin jäljessä. Mikä sinun tekosyysi on sille, että tuota pitäisi pitää hyväksyttävänä?

Vierailija
55/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temperamentti selittää. On tosi vaikeaa olla hitaan vauhdissa, jos on nopea kävelijä. Oon itse edellä enkä häpeä puolisoa. Älä usko näitä, jotka noin kirjottavat.

Sama täällä. Heti leimataan narsistiksi, ihme kun ei toista muotia oleva adhd. Itse olen vikkelä ja kävelen usein miestäni edellä. Ja olen nainen.

Et sinä ole vikkelä vaan huonokäytöksinen. 

Vierailija
56/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tätä ongelmaa silloin, kun lapset olivat aika pieniä, mutta ei enää kuljetettu rattaissa, vaan kävelivät jo itse. Mies meni edellä omaa vauhtiaan, ja minä lasten kanssa perässä, yritin heitä hoputtaa.

Esim. Johonkin mennessä mies oli jättänyt meidät autosta oven lähelle, ja vei auton parkkipaikalle kauemmaksi. Pois lähtiessä hän sitten harppoi edellä sinne autolle päin, ja minä jäin hitaasti kävelevien lasten kanssa jälkeen. En edes tiennyt, missä auto on. Tarkoitus oli kuitenkin, että me kävelemme sinne autolle. Ei niin kaukana ollut se, mutta ei näköpiirissäkään. Siinä sitten kurkku suorana yritin huutaa miehen perään, kun hän oli juuri katoamassa mutkan tai mäennyppylän taakse: "Me ei osata sinne autolle! Ei oltu kyydissä, kun veit sen sinne!" Tajusi sentään siinä kohtaa jäädä odottamaan.

Tosi ikävää kuulla että uusikin sukupolvi kasvaa malliin missä mies on pomo ja maailman napa ja nainen palvelija ja perässäjuoksija

Vierailija
57/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuu takanasi ja lenkin jälkeen on sitten sukupuoliyhteyden aika...

Vierailija
58/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä luonteessa vikaa eikä kaikkea voi selittää "temperamentilla". Mieluiten kävelisin tosi nopeasti, mutta sopeutan aina vauhtini hitaamman mukaan (koira, hitaampi kaveri, lapsi tms.). Jos on tärkeää määrätä vauhti ja matkan mitta, menen silloin yksin. 

Vierailija
59/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä teki ton meille, kun oltiin ulkomailla. Äiti ja pienet lapset jäi bensikselle ihmettelemään 80-luvulla. 

Vierailija
60/115 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö. Ei huomioi mukana olijaa tai keskittyy siihen, että kohtaa itse ympäristön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi