Silvio Berlusconi on kuollut
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava uutinen. Tervemenoa!
Mitä mahtavaa siinä että vanha käppänä potkaisee tyhjää?.
Se ettei ollut mikään hyvis, vaan rysssän kamu
samaa paskaa mutta eri paketis
tyypppi oli kyllä nolon näköinen yliruskettuneena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä konkreettisia esimerkkiä oikein tulvii ketjuun selvästi.
Kauheat tunnepurkaukset kirjoittajilla, jotka ei perustu muuhun, kun suomalaisten toimittajien surkeisiin käännöksiin ja aattellisiin teksteihin.
Ja sitten joku ihan oikeasti kuvittelee, ettei häntä ole aivopesty ja, että minä olen se ongelma.Kaistapäisempää on se jos luulee itse olevansa oikeassa ja koko maailman olevan silti vastaan.
Miksi sinä luulet, että italialaiset olivat jotenkin Berlusconia vastaan?
He kuulivat, näkivät ja kokivat mitä Berlusconi sai aikaan Italiassa. Sinulla on täysin vääristynyt kuva siitä, millaisena maailma näkee Berlusconin ja varsinkin millaisena italialaiset hänet näkevät ja oikeistopolitiikkaan uskovat pitivät hänestä. Berlusconi on lähinnä inhottu Suomessa ja niissä maissa, jossa lehdistö hänet mustamaalasi valheilla. Kuten näissä esimerkeissä joita laitoin. Italiassa vastaava puukirkko suljettaisiin, kääntyy Suomen lehdistössä, että puuhökkeli pitäisi purkaa.
Tietysti, jos kysyt vasemmiston kannattajilta he eivät pitäneet hänestä. Kuten vaikka Suomessa RKP kannattaja ei pidä persuista.
Mutta sinäkin osaat puhua korkeintaan vain kuvitelmistasi minusta, etkä ainoatakaan konkreettista ja totuuteen perustuvaa asiaa ole voinut tuoda esille, mihin sinäkin sen sinun Berlusconi vihasi perustat.
Miksi sulla on sitten hätä housussa kun joku täällä vähän nauraa homoeroottisten alistumisfantasioidesi kohteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo väärinymmärretyn Berlusconin munanlutkuttaja teki itsestään palstan meemin ennätysajassa. 😂
Onneksi, et ole poliitikko, koska sinun sanasi ovat selkeästi ihan eri tasoa kun komea, ruskettunut ja menestynyt.
Anonyymi palsta LMAO.
Näytä henkkarit niin katotaan ootko poliitikko, komea, tekorusketettu ja/tai edes menestynyt.
Puutin ennätti jo muistelemaan Venäjän Krimin omimisen puolesta merkittävää lobbaustyötä tehnyttä sydänystäväänsä lämpimästi Italian presidentille lähettämässään kirjeessä.
Puutin: "For me Silvio Berlusconi was a dear man, a true friend" "For me Silvio Berlusconi was a dear man, a true friend. I have always sincerely admired his wisdom and ability to make balanced, far-sighted decisions even in the most difficult situations. During each of our meetings I was literally charged with his incredible vitality, optimism, and sense of humor," Puutin said in a letter to Italian President Sergio Mattarella.
Puutin noted that in Russia Berlusconi "will be remembered as a consistent and principled supporter of strengthening friendly relations between our countries".
As prime minister of Italy, Berlusconi built a good relationship with Puutin. They met many times and even spent weekends together in Altai.
A year after the annexation of Crimea, former Italian Prime Minister visited Puutin in the occupied peninsula. They drank a bottle of local 240-year-old wine, which was considered a national heritage in Ukraine. Upon returning home, Berlusconi supported the annexation, criticized EU sanctions against Russia and praised the "leadership qualities of the Russian president".
En jää kaipaamaan. Maailma olisi paljon parempi paikka, kun alkaisi tuo lähtöikä lähestyä myös tuota itänaapurin johtajaa, Orbania, Erdogania, Xi:tä Aina ongelmia, kun jossain maassa joku alkaa saada liikaa valtaa liian pitkäksi aikaa.
Riittääkö Berlusconin hautajaisissa 100gr makaroonilaatikkoa per vieras?
Hänhän oli tunnetusti suomalaisen ruuan ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheat tunnepurkaukset kirjoittajilla, jotka ei perustu muuhun, kun suomalaisten toimittajien surkeisiin käännöksiin ja aattellisiin teksteihin.
Ja sitten joku ihan oikeasti kuvittelee, ettei häntä ole aivopesty ja, että minä olen se ongelma.Kaistapäisempää on se jos luulee itse olevansa oikeassa ja koko maailman olevan silti vastaan.
He kuulivat, näkivät ja kokivat mitä Berlusconi sai aikaan Italiassa. Sinulla on täysin vääristynyt kuva siitä, millaisena maailma näkee Berlusconin ja varsinkin millaisena italialaiset hänet näkevät ja oikeistopolitiikkaan uskovat pitivät hänestä. Berlusconi on lähinnä inhottu Suomessa ja niissä maissa, jossa lehdistö hänet mustamaalasi valheilla. Kuten näissä esimerkeissä joita laitoin. Italiassa vastaava puukirkko suljettaisiin, kääntyy Suomen lehdistössä, että puuhökkeli pitäisi purkaa.
Tietysti, jos kysyt vasemmiston kannattajilta he eivät pitäneet hänestä. Kuten vaikka Suomessa RKP kannattaja ei pidä persuista.
Mutta sinäkin osaat puhua korkeintaan vain kuvitelmistasi minusta, etkä ainoatakaan konkreettista ja totuuteen perustuvaa asiaa ole voinut tuoda esille, mihin sinäkin sen sinun Berlusconi vihasi perustat.
Miksi sulla on sitten hätä housussa kun joku täällä vähän nauraa homoeroottisten alistumisfantasioidesi kohteelle?
Mistä sinä nyt tuon fantasian keksit? Onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?
On se varmaan aika inhottavaa, kun joku kyseenalaistaa tämän Berlusconivihan järkevyyden ja ihmettelee sen syitä.
Minulla ei tule edes mieleen tuontyyppisiä alistumisfantasiat, sen sijaan sinulla ne näyttävät olevan ihan siinä päällimmäisenä.
Kaikenlaista muuta kyllä ostatte suoltaa, mutta sitä selkää ja järkevää syytä, sitä ette vaan saa kirjoitettua tai edes näköjään ajateltua. Mutta jatka vaan sitä jauhamista minusta tai muista ja kiertele vaan itse asian ulkopuolella, koska selkästi sinut on aivopesty, etkä edes ymmärrä mihin tai miksi.
Sinulle ei riitä mikään syy. Olet päättänyt että Berscu oli ihqu ja kaikki jotka kehtaa kritisoida häntä mistään, esim. pedofiliastaan, ovat väärässä, aivopestyjä yms. yms. yms. Et edes pysähdy kyseenalaistamaan omaa ajatusvääristymääsi.
Pieni mies itse kaivamassaan kuopassa, jonka joku unohti peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arrivederci Silvio.
Kun vainajasta ei voi sanoa mitään hyvää, niin jätetään sanomatta.
Ehkä pizzalle?
Sen pizzan nimikin on vaihdettu.
Onko kukaan muuten maistanut sitä Pizza Berlusconia? Sen kuulema nykyisin Poro pizza, jossa on savuporoa, kotimaista kantarellia, punasipulia sekä poropölyä runsaskuituisella pizzapohjalla.
Pidän kyllä poronkäristyksestä, mutta sienet eivät ole koskaan maistuneet.
kuka normaali järjellä varustettu käyttää jotain aivopesu-sanaa, täytyy olla joku joka saa ohjeensa rysssältä, ts niistä vaihtoehtomedioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Tajusi edes oma-aloitteisesti homehtua pois vaikka liian myöhään.
Milloinkas sinä ymmärrät kuinka suomalainen vihervassari lehdistö aion aivopessyt sinut vihaamaan Berlusconia? Ja lähinnä miksi? Jos osaisit italiaa, näkisit kuinka hänen sanomisiaan vääristellään ja käännetään vääriin.
Forza Italia on Hesarissa esimerkiksi käännetty. Hakkaa päälle, Italia. Miksei sitä käännetty voimia, Italia. Tai sisua, Italia? Tai vauhtia päälle, Italia? Ei koska sinun kaltaisille halutaan antaa kuva, että ehkä sillä saatetaan oikeasti tarkoittaa jotain väkivaltaista pohjimmiltaan.Onko sinulle oikeastaan tietoa millaisia lakeja Berlusconin aikana tehtiin ja paljonko niistä on ollut hyötyä italialaisille? Ymmärtää kuinka monta ihmistä hänen yrityksissään on töissä ja kuinka moni sai palkkansa sieltä?
Yksikään nainen, joka Berlusconin kanssa oli juhlissa ei itse ole koskaan syyttänyt häntä mistään. Pelkkää poliittista ajojahtiin häntä kohtaan.Näin minäkin näen asian Italiassa asuvana ja intohimoisena uutisten seuraajana. Olenkin aina ihmetellyt aivopesua jota Suomessa tapahtuu. Olen aina vältellyt puhumasta Berlusconista suomalaisten kanssa. Toistetaan sitä mantraa mitä i-lehdistä on luettu ja väitetään totuudeksi.
Ymmärrän vielä Harlin, Ralph Fiennes, ja jopa Meghan &Harry hullut, mutta se että lähdetään puolustelemaan jotain Putinia tai Berlusconia on jo sano koko mistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä nyt tuon fantasian keksit? Onko sinulla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?
On se varmaan aika inhottavaa, kun joku kyseenalaistaa tämän Berlusconivihan järkevyyden ja ihmettelee sen syitä.
Minulla ei tule edes mieleen tuontyyppisiä alistumisfantasiat, sen sijaan sinulla ne näyttävät olevan ihan siinä päällimmäisenä.
Kaikenlaista muuta kyllä ostatte suoltaa, mutta sitä selkää ja järkevää syytä, sitä ette vaan saa kirjoitettua tai edes näköjään ajateltua. Mutta jatka vaan sitä jauhamista minusta tai muista ja kiertele vaan itse asian ulkopuolella, koska selkästi sinut on aivopesty, etkä edes ymmärrä mihin tai miksi.Sinulle ei riitä mikään syy. Olet päättänyt että Berscu oli ihqu ja kaikki jotka kehtaa kritisoida häntä mistään, esim. pedofiliastaan, ovat väärässä, aivopestyjä yms. yms. yms. Et edes pysähdy kyseenalaistamaan omaa ajatusvääristymääsi.
Tämä väite kyllä sai jäädä palstalle, mutta vastaus miksi se ei ole totta poistettiin. Hienoa.
Teidän ryssiäisten viestit kylläkin useimmin poistetaan ruokottomuuksien vuoksi. Opettele kirjoittamaan sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoi... Eiku hetkinen, tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!
Kertoo aika paljon Italiasta, että Berlusconi - läpeensä korruptoitunut rikollinen ja täysi juntti - voi nousta niin suureen kansansuosioon. Mutta olihan heillä Mussolinikin, joka oli yhtä lailla täysi pelle.
Miksi Suomessa jotkut lausuivat nimen peruskooni? Oikea lausuntatapa ei tiedossa?
Onneksi, et ole poliitikko, koska sinun sanasi ovat selkeästi ihan eri tasoa kun komea, ruskettunut ja menestynyt.