Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silvio Berlusconi on kuollut

Vierailija
12.06.2023 |

R.I.P.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, besserwisserit. Ei taida tulla niitä esimerkkejä? Helpompi jatkaa sitä vihaamista, kun ei ole ottanut asioista selvää itse, eikä tiedä?

Ei kukaan jaksa väitellä tuollaisten fanaatikkojen kanssa.

Vierailija
42/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Silvio! RIP

Kiitos mistä?

Että kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa ja monon kuva persuksiin. Ei tule ikävä.

Vierailija
44/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten palstamiehet copettaa sen kanssa että Persuscoonin mielestä Suomessa ainoa hyvä asia oli suomalaiset naiset ja heistäkin vain täysi-ikäiset? Taisi joku alaikänen tuittupää Jennica näyttää sille mistä suomineidot on tehty kun kääpä yritti käydä käsiksi.

Vierailija
45/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten palstamiehet copettaa sen kanssa että Persuscoonin mielestä Suomessa ainoa hyvä asia oli suomalaiset naiset ja heistäkin vain täysi-ikäiset? Taisi joku alaikänen tuittupää Jennica näyttää sille mistä suomineidot on tehty kun kääpä yritti käydä käsiksi.

Mihin sinäkin nämä Berlusconin ajatukset Suomesta perustat?

Siihen, että joku suomalaistoimittaja käänsi Googlen avulla jonkun irrallaan olevan lauseen 30 vuoden takaa ja kirjoitti sen iltalehteen?

Vierailija
46/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti vain hänen päähän maalattu tukkansa. Olisi mieluimmin hankkinut peruukin.

Vierailija
47/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin miettineeksi tätä filosofista ajatusta:

Näin ihminen toimii moraalisesti oikein, kun hän toimii

parhaan ymmärryksensä mukaan, hyvää tarkoittaen.

~

Onko ihmisellä velvollisuus parantaa ymmärrystään?

Vierailija
48/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tässä hieno esimerkki miten suomalainen lehdistö kääntää.

Pensate, quando sono andato in Finlandia abbiamo impiegato tre ore al mattino presto per raggiungere una chiesa di legno. Una chiesa così, da noi, lavremmo chiusa. Ma non voglio andare oltre. Amo la Finlandia e anche le finlandesi, purché ha aggiunto abbiano più di 18 anni.

Tässä mitä hän sanoi suomalaisesta kirkosta. Siis yhdestä kirkosta, jonne hänet vietiin.

Ajatelkaa, kun menin Suomeen käytimme kolme tuntia aamupäivällä mennäksemme ja päästäksemme yhteen puukirkkoon. Tämäntyyppinen kirkko meillä (Italiassa) olisi suljettu. Mutta en halua mennä asiassa eteenpäin. Rakastan Suomea ja suomalaisia naisia, kunhan ovat yli 18 vuotiata.

Mitä YLE kirjoitti. Myös suomalaiset puukirkot saivat sanan säilästä: ne olivat Berlusconin vuonna 2009 esittämän kommentin mukaan purkukuntoisia hökötyksiä.

Vierailija
49/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Iltalehti kirjoitti Berlusconin sanojen.

Muistan, kun siellä (Suomessa) ollessani he halusivat näyttää minulle jotain hinnalla millä hyvänsä ajoimme kolme tuntia 1700-luvulla rakennettuun puukirkkoon, joka olisi tuhottu meillä.

Vierailija
50/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP in Pepperonis Berlusconi! 😢 Kotipizzan perusti, hieno mies, Suomen sankari! Olen suurin fanisi!

Vierailija
51/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIP in Pepperonis Berlusconi! 😢 Kotipizzan perusti, hieno mies, Suomen sankari! Olen suurin fanisi!

Rip in poro pepperoni. Ja aurrajuustua kans!

Vierailija
52/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väärinymmärretyn Berlusconin munanlutkuttaja teki itsestään palstan meemin ennätysajassa. 😂

Vierailija
53/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea puutarhatonttu, hyvää matkaa alakertaan.

Vierailija
54/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit kun Silvia Bersusklooni siirtyi nextille levelille?

Vierailija
55/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joutui sinne kuumemmalle puolelle

Vierailija
56/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian myöhään. Olisi saanut kuolla jo 20 vuotta sitten. Siinä oli liero paska ihmiseksi.

Hänhän imarteli Obamaakin sanomalla tämän olevan nuori, komea ja ruskettunut. Ei läpeensä paha ihminen kykene moiseen imarteluun.

imartelu on aina teeskentelyä

Vierailija
57/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava uutinen. Tervemenoa!

Mitä mahtavaa siinä että vanha käppänä potkaisee tyhjää?.

Se ettei ollut mikään hyvis, vaan rysssän kamu

Vierailija
58/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä konkreettisia esimerkkiä oikein tulvii ketjuun selvästi.

Kauheat tunnepurkaukset kirjoittajilla, jotka ei perustu muuhun, kun suomalaisten toimittajien surkeisiin käännöksiin ja aattellisiin teksteihin.

Ja sitten joku ihan oikeasti kuvittelee, ettei häntä ole aivopesty ja, että minä olen se ongelma.

Vierailija
59/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että helvetti on jokaisen sinne joutuvan itse tekemä. Toivottavasti siellä on tarjolla vain lämmintä kaljaa ja suomalaista ruokaa hänelle.

Vierailija
60/88 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä konkreettisia esimerkkiä oikein tulvii ketjuun selvästi.

Kauheat tunnepurkaukset kirjoittajilla, jotka ei perustu muuhun, kun suomalaisten toimittajien surkeisiin käännöksiin ja aattellisiin teksteihin.

Ja sitten joku ihan oikeasti kuvittelee, ettei häntä ole aivopesty ja, että minä olen se ongelma.

Kaistapäisempää on se jos luulee itse olevansa oikeassa ja koko maailman olevan silti vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi