Leipäjono, uhka vai mahdollisuus?
Mietin että pitäisikö mennä jos joku tunnistaa. Mutta vatsa kurnii.
Kommentit (17)
No jos ei ole vaihtoehtoja niin sitten kyllä itse menisin. Pukeutuisin vaan jotenkin eri tavalla kuin normaalisti niin tutut ei tunnistaisi.
Olen käynyt pari vuotta jo. Ei mene ruokakauppaan juurikaan enää rahaa.
Joku spuge tai narkki voi ryöstää...
Vierailija kirjoitti:
Ei ryöstä. Painan 125.
Kävin tänään hakemassa kolme kassia ruokaa ruokajaosta.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole vaihtoehtoja niin sitten kyllä itse menisin. Pukeutuisin vaan jotenkin eri tavalla kuin normaalisti niin tutut ei tunnistaisi.
Mikä häpeä joillekin on käydä ruokaa hakemassa?
Köyhiä on Suomessa todella paljon, mutta siinä olemme onnellisessa asemassa, että meillä on ruokajonoja. Useimmissa maissa ei näitä ole, vaikka on vielä enemmän köyhiä joilla ei ole murun murua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ryöstä. Painan 125.
Onhan sulla reppu kunnossa, mihin sinä ruokaa tarvitset??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ryöstä. Painan 125.
Onhan sulla reppu kunnossa, mihin sinä ruokaa tarvitset??
Kotona on kolme teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä on Suomessa todella paljon, mutta siinä olemme onnellisessa asemassa, että meillä on ruokajonoja. Useimmissa maissa ei näitä ole, vaikka on vielä enemmän köyhiä joilla ei ole murun murua.
Eilen illalla tuli taas Ylellä uusintana tuo dokkari Argentiinasta.
Aika tyly meno. ½ kansasta köyhyysrajan alapuolella. Äidit nukkuu pikkulasten kanssa kadulla.
Patja oli ainoa omaisuus. Lapset repivät riemua siitäkin.
Ja maan pitäisi olla todella vauras luonnonvaroiltaan. Missä meni pieleen kun ovat aina ja jatkuvasti ongelmissa? Korruptio? Mätä johto?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mahdollisuus. Ensimmäinen kerta on aina se vaikein. Sitten helpottaa ja pian ei enää tunnu missään.
Kyllä noien olemassaolo on jo todiste jostain vakavammasta, ikuisuusongelmasta.
Ja jos tuosta tulee elämäntapa, niin eipä siitä enää nousta. TT-tuki on jo itsessään liian paha lannistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä on Suomessa todella paljon, mutta siinä olemme onnellisessa asemassa, että meillä on ruokajonoja. Useimmissa maissa ei näitä ole, vaikka on vielä enemmän köyhiä joilla ei ole murun murua.Eilen illalla tuli taas Ylellä uusintana tuo dokkari Argentiinasta.
Aika tyly meno. ½ kansasta köyhyysrajan alapuolella. Äidit nukkuu pikkulasten kanssa kadulla.
Patja oli ainoa omaisuus. Lapset repivät riemua siitäkin.
Ja maan pitäisi olla todella vauras luonnonvaroiltaan. Missä meni pieleen kun ovat aina ja jatkuvasti ongelmissa? Korruptio? Mätä johto?
Vasemmistolainen politiikka. Googlettamalla englanniksi vaikka leftist destroyed Argentina
Vierailija kirjoitti:
Rupusakkia ne jonottajat on.
Rupusakkiin päätyminen on lähes kaikilla vain muutaman harha-askeleen päässä.
YT:t, liian suuri as.laina, unelmien talo onkin homepommi, syöpä, sairauskohtaus, auto-onnettomuus, riita vakuutusyhtiön kanssa.... you name it.
Kaikkea sattuu, shit happens.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tieto ei täytä vatsaa Suomessakaan.
Voiko sinne mennä omalla autolla? Jos katsovat että on vara ollut ostaa auto...
Vierailija kirjoitti:
Voiko sinne mennä omalla autolla? Jos katsovat että on vara ollut ostaa auto...
Jos haluat huonon maineen muiden jonottajien silmissä.
Ehdottomasti mahdollisuus. Ensimmäinen kerta on aina se vaikein. Sitten helpottaa ja pian ei enää tunnu missään.