Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tavallista on että ei muista seksikumppaniensa tarkkaa määrää?

Vierailija
11.06.2023 |

Useimmiten ihmiset kai alkavat mennä laskuissa sekaisin siinä ekan 20 jälkeen?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän 50, ja muistan kyllä ihan tarkasti kaikki joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Heitä on 11. Olen ollut 27 vuotta naimisissa, tänä aikana vain mieheni kanssa. En voi tajuta millainen ihminen _ei_ muista. Hyi. 😳

Minä taasen en voi tajuta viisikymppistä ihmistä, joka säilyttää mielessään iänkaiken vanhoja panoja; miksi pitäisi muistaa?

Oon viiskymppinen ja helppo muistaa. Ei yhtään panoa eikä tule. Kaikki on ollut parisuhdeseksiä.

Vierailija
42/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän 50, ja muistan kyllä ihan tarkasti kaikki joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Heitä on 11. Olen ollut 27 vuotta naimisissa, tänä aikana vain mieheni kanssa. En voi tajuta millainen ihminen _ei_ muista. Hyi. 😳

Tämä.

Täällä nyt on joidenkin tautipesäkkeisten kyläpyörien ja maksullisissa käyvien kuvotusten kokoontumisajot. Normaali ihminen muistaa kyllä.

Vierailija
44/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te laskette niitä? Mitä sillä tiedolla tekee?

Mä en laske mutta tiedän määrän, koska kumppaneita on ollut niin vähän. En mitenkään voisi olla tietämättä.

Vierailija
45/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kumppaniksi tämmöistä joka paika höylää. Iljettää ajatuskin siitä, että on kevytkenkäisesti paneskellut ympäriinsä. Hyh hyh!

Vierailija
46/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kyllä mitään käryä kumppanien määrästä. Viimeiset 20 v. Vain oma mies, mutta sinkkuvuosien määrää olen joutunut arpomaan. Tiedän, että uusi kumppani oli käytännössä päivittäin eli määrä asettuisi välille 600-1200. Joskus oli päivässä kolmekin eri miestä. Silloin aika oli niin paljon vapaamielisempää, että kimppakivaakin oli. Muistan noin 40 erikseen, jos aktiin liittyi jotain erikoista tai oli todella iso tai todella pieni.

Vierailija
47/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minulla taas alta kymmenen, mutten silti muista. Ne alkoivat ja päättyivät ja se siitä. Hittojako niitä muistella.

Vierailija
48/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele seksikumppani. Määrittele seksi. Onko suuteleminen, sormeilu tai reisille laukeaminen seksiä?

Minusta suuteleminen ei ole, kaikki käsi- ja poskihoidot on.

Sitten en ole harrastanut seksiä edes aviomiesteni kanssa. Pitäiskö sun tarkastella seksin määritelmääsi uudestaan.

Penetratiivista seksiä ei tietenkään mainita koska se on itsestäänselvyys. Et siis ole tehnyt miehesi kanssa koskaan muuta kuin suudellut? Ookoo, ihan mikä nyt kenenkin venettä keikuttaa.

Penetraatio on varmaan itsestäänselvyys miehelle, joka ei ikinä ole sitä tehnyt eikä tajua muustakaan seksuaalisesta nautinnosta hevon helvettiä.

Miten voi olla noin naurettavan huono sisälukutaito? Tässä puhuttiin siitä että penetraatio lasketaan itsestäänselvästi seksiksi, toisin kuin suutelu. Sinäkö siis et laske? Välillä vähän meinaa kyllästyttää kun nämä keskustelut on kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa. Ja ihan muuten tällainen keski-ikäinen perheenäiti olen.

Vierailija
49/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja jatka yksin. Ei sulla näköjään ole mitään annettavaa toiselle. Surkeista surkein rakastaja olisit. Onneksi sen varmaan näkee käytöksestäsi.

Mulla on mies ja on yksi aikuinen lapsi.

Surkeista surkeinkin nainen voi saada lapsen vain makaamalla passiivisena. Nauttimatta yhtään ja tehden kumppaninkin nautinnon katkeraksi.

Tuliko sulle nyt hyvä olo kun haukut mua? Aikuinen ihminen..

Mä en sekstaile ilman orgasmia. En makaa tekemättä mitään.

Vierailija
50/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Täällä nyt on joidenkin tautipesäkkeisten kyläpyörien ja maksullisissa käyvien kuvotusten kokoontumisajot. Normaali ihminen muistaa kyllä.

Jaahas löysikö herpeshullukin jo paikalle?

Vierailija
51/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja jatka yksin. Ei sulla näköjään ole mitään annettavaa toiselle. Surkeista surkein rakastaja olisit. Onneksi sen varmaan näkee käytöksestäsi.

Mulla on mies ja on yksi aikuinen lapsi.

Surkeista surkeinkin nainen voi saada lapsen vain makaamalla passiivisena. Nauttimatta yhtään ja tehden kumppaninkin nautinnon katkeraksi.

Tuliko sulle nyt hyvä olo kun haukut mua? Aikuinen ihminen..

Mä en sekstaile ilman orgasmia. En makaa tekemättä mitään.

Älä välitä. Joku katkera inceli taas purkaa täällä pahaa mieltään.

Vierailija
52/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi oudompaa pitää kirjaa kaadoistaan. Minä en tiedä omaa lukemaani, jossain sadan kieppeillä kai mennään.

On vastuullista ottaa ylös seksikumppaniensa yhteystiedot, jotta voi tarvittaessa informoida mahdollisesta sukupuolitautitartunnastaan ja kehottaa viimeaikaisia seksikumppaneita hakeutumaan testeihin.

Vierailija
53/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisyydestä en osaa sanoa, mutta omalla kohdallani kävi niin, että tiedän muistaneeni luvun aiemmin mutta sittemmin olen unohtanut. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa monta vuotta enkä mitenkään aktiivisesti mieti tai muistele sinkkuvuosiani. Tajusin jokin aika sitten, kun jossain keskustelussa ystävän kanssa sivuttiin asiaa, että en enää muista tarkkaa lukua. Se on jotain 30:n ja 35:n välillä.

Vierailija
54/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon viiskymppinen ja helppo muistaa. Ei yhtään panoa eikä tule. Kaikki on ollut parisuhdeseksiä.

On se parisuhdeseksikin panemista. Eri sana vaan.

Vierailija
55/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitauteja 0.

Vierailija
56/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika tavallista

Vierailija
57/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se parisuhdeseksikin panemista. Eri sana vaan.

Luetko kirjoja? Oletko käynyt lukion? Verbeillä on eroa. On eri asia panna tai rakastella tai nussia, vaikka kaikki ovat seksin harrastamista yhdynnässä.

Vierailija
58/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken muistella ja luulen, että luku on 9. En ole aivan varma, voi olla että unohdin jonkun.

Vierailija
59/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkia mitättömyyksiä, vain parhaat ja ikävä kyllä pari surkeinta.

Vierailija
60/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muista. Useita kymmeniä joskus nuoruudessa. On myös sellaisa joista en varmuudella muista harrastettiinko seksiä vai ei. Viimeiset 25v ainoastaan oma aviomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä