Kuinka tavallista on että ei muista seksikumppaniensa tarkkaa määrää?
Useimmiten ihmiset kai alkavat mennä laskuissa sekaisin siinä ekan 20 jälkeen?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka antaa muille kuin omalle aviomiehelleen on ns. yleinen nainen:) Sama kuin yleinen vessa, jossa monet miehet käyvät tarpeillaan.
Mies, joka käyttää muita naisia kuin vaimoaa vessana on, alfa, kunnioitettava, vai jotain kuvottavaa?
Nyt faktaa kehiin, KUKA pitää alfana? Tästä aina puhutaan, mut minusta on urbaani legendaa. En tunne ketään naista joka pitäisi, saati arvostaisi tuollaista toimintaa.
Muistan kaikki, 124 naista.
Nyt saman kanssa jos vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista. Niitä on +/-90 mutta viimeisten kymmenen vuoden aikana vain yksi, puolisoni.
Kuvottavaa, tappaisin itseni.
Miksi? Noi 90 jaettuna 45:lle seksuaalisesti aktiiviselle vuodelle tarkoittaa vain kahta kumppania/vuosi. Käytännössä se ei tietenkään ole jakautunut niin, vaan kumppaneita on kertynyt sinkkuvuosina. Välissä on yksi avioliitto ja yksi yli neljän vuoden parisuhde sekä nykyinen noin yhdeksän vuotta sitten alkanut liitto, joiden aikana ei ole ollut kuin yksi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon viiskymppinen ja helppo muistaa. Ei yhtään panoa eikä tule. Kaikki on ollut parisuhdeseksiä.
On se parisuhdeseksikin panemista. Eri sana vaan.
Luetko kirjoja? Oletko käynyt lukion? Verbeillä on eroa. On eri asia panna tai rakastella tai nussia, vaikka kaikki ovat seksin harrastamista yhdynnässä.
Kyllä. Ja sanoilla voidaan vaikuttaa ja vaikutetaankin, täällä palstallakin joka hetki: käytetään rumia sanoja silloin kun halutaan vaikuttaa sinne suuntaan, ja taas kauniimpia silloin kun halutaan luoda parempi kuka.
Huh ihan hiki tuli kun muistelin läpi kaikki seksikumppanini.
Eli niitä on 342 naista.
Onhan ne menneet menneitä, mutta aina välillä hauska nyxän sylissä muistella parhaat palat menneestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista. Niitä on +/-90 mutta viimeisten kymmenen vuoden aikana vain yksi, puolisoni.
Kuvottavaa, tappaisin itseni.
Miksi? Noi 90 jaettuna 45:lle seksuaalisesti aktiiviselle vuodelle tarkoittaa vain kahta kumppania/vuosi. Käytännössä se ei tietenkään ole jakautunut niin, vaan kumppaneita on kertynyt sinkkuvuosina. Välissä on yksi avioliitto ja yksi yli neljän vuoden parisuhde sekä nykyinen noin yhdeksän vuotta sitten alkanut liitto, joiden aikana ei ole ollut kuin yksi kumppani.
seli, seli . Yleinen nainenhan sinä olet.
Missä kohtaa sanoin olevani nainen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon h...ria näköjään:) Huvittavaa, että täällä ollaan heti naulitsemassa seksiä myyvät naiset, mutta ilmaisia h...ria ylistetään. Tyypillistä naisen kaksinaismoralismia.
Ei ole h..ra jos ei ota maksua. Silloin on seksistä pitävä nainen.
Yhden kanssa elämässään touhunnut rouvakin voi olla seksistä hyvin paljon pitävä <3 Yhden yön suhteita harrastava yleensä pitää seksistä (poikkeuksiakin on, jotkut vaativat aina uutta seksikumppania huonon itsetuntonsa tähden, pönkitystarve), mutta myös aika usein on sitoutumisvaikeuksinen.
Vierailija kirjoitti:
nykynaisille riittää, kun muistaa kuinka monta elatusmaksujenmaksajaa on.
Nolla kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jakorasioita te olette että sitä persettä pitää olla jakamassa kaikille miehille jotka sinne haluavat spermat rynkyttää.
Voi voi.. Olen sanonut monille miehille että ei kiinnosta. En huoli ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon viiskymppinen ja helppo muistaa. Ei yhtään panoa eikä tule. Kaikki on ollut parisuhdeseksiä.
On se parisuhdeseksikin panemista. Eri sana vaan.
Luetko kirjoja? Oletko käynyt lukion? Verbeillä on eroa. On eri asia panna tai rakastella tai nussia, vaikka kaikki ovat seksin harrastamista yhdynnässä.
Yhdyntä ei välttämättä kuulu seksiin ollenkaan, mutta johan se tuli selvälsi, että määritelmän puuttuessa tulkinnat vaihtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Huh ihan hiki tuli kun muistelin läpi kaikki seksikumppanini.
Eli niitä on 342 naista.
Onhan ne menneet menneitä, mutta aina välillä hauska nyxän sylissä muistella parhaat palat menneestä.
No et varmana muista kaikkia jos niitä on 342. Minä en muista monta miestä ollut, 50 jälkeen loppui laskeminen.
On se vaan toisilla helppoa. Minun on helppo muistaa kun ei ole kukaan nainen halunnut pitää koskaan edes kädestä kiinni. M42
Jos tartuttaa herpeksen niin siitä voi tulla iso lasku.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1f9b6b7-3f64-47b5-a289-f84a6b33d726
Olet niin yksinäinen, että sunnuntaina jaksat tällaisella palstalla trollata? Eikö ole mitään muuta tekemistä? Vaimoton, perheetön, tyttöystävätön surkimus. Ei meitä ketään kiinnosta.
Herpes ja synnytys
https://www.terveyskyla.fi/naistalo/raskaus-ja-synnytys/infektiot-ja-ra…
Jos nyt alkuperäiseen aiheeseen yrittäisin palata, niin en kyllä itse muista. Minulla oli menevämpi vaihe parikymppisenä ja sitten avioeron jälkeen kolmikymppisenä. Nyt olen ollut viimeiset 15 vuotta vain aviomieheni kanssa.
En ole kokenut tarvetta palata muistelemaan ihan joka jamppaa, veikkaan että lukumääräni voisi olla jotain 30-40. Ei se viidellekymmenelle vuodelle jaettuna mikään häkellyttävä määrä ole. Hyvä vain että oli jotain kokemusta, tunnistin sitten nykyisen mieheni aivan timanttiseksi taidoiltaan ja oikein tyytyväisenä olen elellyt. Enemmänkin ihmettelen jaksaako joku aikuinen oikeasti laskea kumppanien määrää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin yksinäinen, että sunnuntaina jaksat tällaisella palstalla trollata? Eikö ole mitään muuta tekemistä? Vaimoton, perheetön, tyttöystävätön surkimus. Ei meitä ketään kiinnosta.
Hmm, palstalla aikaansa viettävät naiset siis ovat miehettömiä, perheettömiä surkimuksia.
Ei tässä kovin montaa trollaajaa ole näkynyt. Suurin osa yrittänyt keskustella, ainakin siihenn asti kun ilmestyit tänne pelaamaan ketjua.
Einari 8v oppinut uuden sanan "h..ra"?
Miten näissä keskusteluissa on aina niin paljon niitä, joilla jotain sata seksikumppania, kun Finsex-tutkimusten mukaan valtaosalla alle 10 koko elämänsä aikana?
Mitä te tätä alapeukutatte?