Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tavallista on että ei muista seksikumppaniensa tarkkaa määrää?

Vierailija
11.06.2023 |

Useimmiten ihmiset kai alkavat mennä laskuissa sekaisin siinä ekan 20 jälkeen?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja jatka yksin. Ei sulla näköjään ole mitään annettavaa toiselle. Surkeista surkein rakastaja olisit. Onneksi sen varmaan näkee käytöksestäsi.

Mulla on mies ja on yksi aikuinen lapsi.

Vierailija
22/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi ne pitäisi muistaa ja pitää jotain lukua? Kuluuko se vehje. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele seksikumppani. Määrittele seksi. Onko suuteleminen, sormeilu tai reisille laukeaminen seksiä?

Minusta suuteleminen ei ole, kaikki käsi- ja poskihoidot on.

Sitten en ole harrastanut seksiä edes aviomiesteni kanssa. Pitäiskö sun tarkastella seksin määritelmääsi uudestaan.

Penetratiivista seksiä ei tietenkään mainita koska se on itsestäänselvyys. Et siis ole tehnyt miehesi kanssa koskaan muuta kuin suudellut? Ookoo, ihan mikä nyt kenenkin venettä keikuttaa.

Penetraatio on varmaan itsestäänselvyys miehelle, joka ei ikinä ole sitä tehnyt eikä tajua muustakaan seksuaalisesta nautinnosta hevon helvettiä.

Vierailija
24/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko ap tosiaan laskenut ja muistellut niitä aiemmin? Ei voi olla enää säälittävämpää.

Vierailija
25/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja jatka yksin. Ei sulla näköjään ole mitään annettavaa toiselle. Surkeista surkein rakastaja olisit. Onneksi sen varmaan näkee käytöksestäsi.

Mulla on mies ja on yksi aikuinen lapsi.

Surkeista surkeinkin nainen voi saada lapsen vain makaamalla passiivisena. Nauttimatta yhtään ja tehden kumppaninkin nautinnon katkeraksi.

Vierailija
26/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sitten kai aika paljon jos ei muista. Itsehän tietysti muistan jokaisen yksittäisen seksikerran tapahtumankulkuineen ja jokaisen partnerin anatomiset yksityiskohdatkin.

Vierailija
27/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, ettei ap ole ainakaan tieteellisen tutkimuksen perusteita opiskellut.

Vierailija
28/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi oudompaa pitää kirjaa kaadoistaan. Minä en tiedä omaa lukemaani, jossain sadan kieppeillä kai mennään.

Vierailija
29/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneet on kuule menneitä. Jos eka seksikerrasta on 50 vuotta, on siinä ajassa unohtunut paljon muutakin kuin seksikumppaneitten lukumäärä. Ei järvi kuitenkaan ole soutamalla kulunut.

Vierailija
30/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 50, ja muistan kyllä ihan tarkasti kaikki joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Heitä on 11. Olen ollut 27 vuotta naimisissa, tänä aikana vain mieheni kanssa. En voi tajuta millainen ihminen _ei_ muista. Hyi. 😳

Vierailija
31/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä 10-12 naisen kanssa, en muista tarkkaa lukumäärää enkä nimiä. Noista neljä on sellaisia, joiden kanssa on ollut pidempi tapailu-/seurustelusuhde. Heidät tietysti muistan. Viimeisestä yhden yön jutusta on jo yli 15 vuotta, niin yksityiskohdat alkaa hämärtyä.

Vierailija
32/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voisi muistaa? Nuoruuden tyttöystävät, yhden illan jutut, ex-vaimo, eron jälkeiset tinder-kumppanit ja maksulliset siihen päälle vielä. Ehkä 40-60?

Vierailija
33/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele seksikumppani. Määrittele seksi. Onko suuteleminen, sormeilu tai reisille laukeaminen seksiä?

Jos ja kun nuo ovat seksiä, ei mullakaan ole mitään käryä kumppanieni määrästä.

Mun määritelmä seksille on se, että puolin ja toisin kiihotutaan kumppanin kosketuksesta, puheesta ja eleistä.

Veikkaan kuitenkin, että ap:n mielestä vain kikkelin tunkeminen johonkin on seksiä. Säälittävä jonnetrolli

Nyt mua kiinnostaa, että missä tilanteissa tapahtuu tuota ei-kiihottavaa hoitelua suuressa määrin, olet maksullinen?

Ja jos taas seksin molemminpuolinen nautinnolliuus on kriteeri, voidaan laskea omalta osaltani kaksi seurustelusuhdetta pois.

Vierailija
34/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän harmittaa kun ei kaikkia muista. Nimet varsinkin unohtuu. Ei se muuten mutta muistelmien kirjoittaminen olisi pitänyt aloittaa jo nuorena. Tehdä ainakin päiväkirjamerkintöjä. Ketä ja kuinka usein ja asennot tietenkin. Olisi vanhoilla päivillä tekemistä kun niistä kirjoittaisi muistelmat. Muutamat niin kännissä että muistikuvat on todella hataria.

Kun oikein kaikki yhden yön jututkin lasketaan niin sellaiset noin sata naista. Aika vähän kun aattelee yli 50 jo ikää.

Vierailija
35/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi oudompaa pitää kirjaa kaadoistaan. Minä en tiedä omaa lukemaani, jossain sadan kieppeillä kai mennään.

No, mulla ei ole yhtään kaatoa tai miten se miehestä pitäisikään sanoa. Neljä kumppania on ollut, jokaisen kanssa vuosien suhde.

Vierailija
36/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän 50, ja muistan kyllä ihan tarkasti kaikki joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Heitä on 11. Olen ollut 27 vuotta naimisissa, tänä aikana vain mieheni kanssa. En voi tajuta millainen ihminen _ei_ muista. Hyi. 😳

Minä taasen en voi tajuta viisikymppistä ihmistä, joka säilyttää mielessään iänkaiken vanhoja panoja; miksi pitäisi muistaa?

Vierailija
37/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te laskette niitä? Mitä sillä tiedolla tekee?

Vierailija
38/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt ihan mahdotonta jokaista panoa vuosikymmenten ajalta muistaa, varsinkin kun on niitä villejä sinkkuvuosia ollut useampi. Mitä väliä sillä edes on, onko niitä sata vai kaksisataa?

Vierailija
39/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi ne pitäisi muistaa ja pitää jotain lukua? Kuluuko se vehje. 

Kuluu sen vehkeen jatkeena oleva psyyke ja vehkeeseen tulee puolestaan lisäominaisuuksia herpeksestä HIViin.

Vierailija
40/105 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.