Kotiäiti ei saa mitään
Henk kohtaiset avustajat käy lakkoon. Entä jos minäkin kotiäiti alan lakoilla. En saa sitä 13e t mitä avustajat. En saa mitään 24/7 työstäni.
Kommentit (48)
Mikä sai sinut hakeutumaan töihin kotiäidiksi, kun palkkaus ja etenemismahdollisuuksien puuttuminen on kaikilla tiedossa?
Meillä on sovittuna, että kaikki on yhteistä. Minä teen yrittäjänä töitä ja vaimo kotona. Toimii!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinun työnantajasi on?
Ei kukaan, joten kotiäiti on yrittäjä, joka maksaa itse omat eläkevakuutukset ym. maksut.
Mä olen kotihenkilö enkä myöskään saa mitään. Taidan mennä lakkoon
Voi luoja sentään. Kotiäitiys on ihan oma valinta. Aikuiset käy palkkatöissä.
Äitiys ei ole työtä, kotona hengailu vielä vähemmän.
olisit voinut opiskella jonkun muunkin työn, mutta valitsit sen, jossa riittää, että kerran levittää jalkojaan
Vierailija kirjoitti:
Epäilen sinun osaavan perustella kantaasi.
Eikö tuo kuitenkin saa lapsilisiä, ainakin 'äiti' on mainittu tittelissä?
Entä jos sinä alat lakkoilla? Testaa ja koita.
Jos mies lähtee niin sitten menee nekin tulot, jos ei lähde niin olet saavuttanut huomattavasti vähemmän työtunteja samalle elintasolle.
Hoidatko ap työksesi miehesi lasta ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
olisit voinut opiskella jonkun muunkin työn, mutta valitsit sen, jossa riittää, että kerran levittää jalkojaan
ehkä ap:lla ei taidot riittäneet muuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen sinun osaavan perustella kantaasi.
Epäilen ettet osaa canceloida epämieluisia kommentteja yhtään paremmin.
Rahoitin kotiäitivuoteni ansiosidonnaisella. Paperilla olin toki työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, joten kotiäiti on yrittäjä, joka maksaa itse omat eläkevakuutukset ym. maksut.
vähälle on jäänyt se maksujen maksaminen. tukia ne kerjää sitäkin innokkaammin
Vierailija kirjoitti:
Rahoitin kotiäitivuoteni ansiosidonnaisella. Paperilla olin toki työtön.
eli siis huijasit olevasi työtön työnhakija, vaikka et edes aikonut mennä töihin. siis petos.
Jotta siitä voisi saada palkkaa, pitäisi olla hygieniapassi, kotitalouskoulu, hengenpelastuskurssi, ajokortti, 8 vuoden työkokemus, suositukset ym+eläkevakuutus, josta maksat työttömyys-ym maksut. Sitten hakuprosessi jossa tutkitaan sinun ammattitaito ja soveltuvuus alalle. Lisäksi jonkun pitäisi käydä aika ajoin tarkistamassa sinun työskentelytapa ja ammattitaito. Nämä nyt ensin tuli mieleen, varmaan jotain puuttuu, Mikäs siinä, kansalaisaloite vaan vireille!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja sentään. Kotiäitiys on ihan oma valinta. Aikuiset käy palkkatöissä.
Naurettava väite, sinkut käy työssä, aikuiset joilla on lapsia hoitaa ne kotona. Päiväkodeista on jo kuultu mitä ne on, eikä lapsen kuulu olla vieraan ihmisen hoidossa suurimman osan päivästä. Millainen äiti tekee niin? Älkää tehkö lapsia jos ette niitä voi/jaksa itse hoitaa.