Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti ei saa mitään

Vierailija
10.06.2023 |

Henk kohtaiset avustajat käy lakkoon. Entä jos minäkin kotiäiti alan lakoilla. En saa sitä 13e t mitä avustajat. En saa mitään 24/7 työstäni.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lakkoillut lyömällä haarasi yhteen. 

Vierailija
22/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset purputtaa. Jos mulla olis rikas ja ahkera mies, en tietenkään tekis muuta kuin hoitaisin kotia ja lapsia. Tyhmäähän se ois raataa ansiotöissä, kun sitten iso koti ihan levällään ja iso lapsijoukko hunningolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa arvostetaan äitejä jotka hoitavat lapsensa kotona, tietääkseni siellä maksetaankin siitä jotain. Ymmärtävät sentään siellä elämän arvot.

Vierailija
24/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotiäiti. Kun entisessä työpaikassani myönsin luottoja ja kysyin tietysti ammattia niin vanhemmat naiset sanoivat olevansa rouvia. Mikä ammatti se on, mistä valmistuu ja mitä kuuluu toimenkuvaan? Päivät loisitaan kotona ja yöt maataan jalat levällään? Ois pahempikin nimi tolle ammatille.

Vierailija
25/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahoitin kotiäitivuoteni ansiosidonnaisella. Paperilla olin toki työtön.

eli siis huijasit olevasi työtön työnhakija, vaikka et edes aikonut mennä töihin. siis petos.

Hain kyllä, kun tuli vastaan kiinnostava paikka, mutta en ollut kovin pettynyt, kun en tullut valituksi.

Vierailija
26/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin kotiäiti saa.

Jotkut jopa parikin kertaa yhdellä käynnillä.

Ihan parasta, kun niiden miehet on duunissa.

T. Asentajakomistus 23

Vierailija
27/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset purputtaa. Jos mulla olis rikas ja ahkera mies, en tietenkään tekis muuta kuin hoitaisin kotia ja lapsia. Tyhmäähän se ois raataa ansiotöissä, kun sitten iso koti ihan levällään ja iso lapsijoukko hunningolla.

Oletan, että meillä olisi iso omakotitalo ja puutarha, useampia autoja, lemmikkieläimiä ja lapsia ainakin 3-4. Kyllä siinä yhdelle ihmiselle työsarkaa olisi ihan riittävästi. Rahat ja omaisuus tietysti yhteisiä.

Vierailija
28/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys on etuoikeutettujen perse-eläinten oma valinta. Miehillä ei tollasta vaihtoehtoa ole että joku tulis ja elättäis.

Vierailija
29/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jäänyt vähän päälle tuo työsuorittaminen kun hävittiin sota Neukuille ja ne pyysivät meiltä kovimmat sotakorvaukset kun koskaan muilta mailta on pyydetty. Työllähän ne velat maksettiin, mutta emme kai enää ole veloissa niin että ihmisarvo määriteltäis vaan kodin ulkopuolisen työn kautta.  Euroopassa kotiäidin arvostus on hieman eri ja sivistyneempi. Ei Niinistön Jennikään ole vuosiin ollut töissä. Ei kotirouvia ja äitejä lueta työssä oleviksi.

Vierailija
30/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kun sulla ei ole sellaista etkä saisi kuuna päivänä sellaista miestä älykääpiö ämmänä joka on tyhmä. 

Vierailija
31/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitiys on etuoikeutettujen perse-eläinten oma valinta. Miehillä ei tollasta vaihtoehtoa ole että joku tulis ja elättäis.

On niitä koti-isiäkin. Historiallisista / kulttuurillisista syistä huomattavasti vähemmän kuin kotiäitejä. Mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
32/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ne kotiäidit jotka olette elämäntyönä tehneet lastenne ja kodin hoidon ilman katkeruutta. Ennen kaikkea oikeasti hoitaneet hommansa hyvin eikä sen takia että kotona sais löysäillä, koti on sekaisin ilman järjestystä ja lapset kyllä menee siinä sivussa meiningillä. Äideissäkin on eroja. Onnea niille tunnollisille.

Vierailija
33/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on jäänyt vähän päälle tuo työsuorittaminen kun hävittiin sota Neukuille ja ne pyysivät meiltä kovimmat sotakorvaukset kun koskaan muilta mailta on pyydetty. Työllähän ne velat maksettiin, mutta emme kai enää ole veloissa niin että ihmisarvo määriteltäis vaan kodin ulkopuolisen työn kautta.  Euroopassa kotiäidin arvostus on hieman eri ja sivistyneempi. Ei Niinistön Jennikään ole vuosiin ollut töissä. Ei kotirouvia ja äitejä lueta työssä oleviksi.

Tuommoinen kotirouva ei ole yhtään mitään jos ei ole muita meriittejä kuin pullauttaa kakaroita jalkovälistään ja sen jälkeen ottaa  makaakseen kotona kaiket ajat. Minä en alkaisi tuollaista loista elättämään. Jotain pitäisi yrittää ja opiskella uusi ammatti jos ei meinaa työllistyä. En voi ymmärtää kuinka jotkut hyväksyvät täysin kotiin jäänyttä lorvia puolisoa. 

Vierailija
34/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ne kotiäidit jotka olette elämäntyönä tehneet lastenne ja kodin hoidon ilman katkeruutta. Ennen kaikkea oikeasti hoitaneet hommansa hyvin eikä sen takia että kotona sais löysäillä, koti on sekaisin ilman järjestystä ja lapset kyllä menee siinä sivussa meiningillä. Äideissäkin on eroja. Onnea niille tunnollisille.

Koti-isäksi ei oikein voi kutsua vaimon siivellä elävää sohvaloismiestä, jonka lapset ovat päivät päiväkodissa ja illat äitinsä hoidettavina.

Vierailija
35/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisit voinut opiskella jonkun muunkin työn, mutta valitsit sen, jossa riittää, että kerran levittää jalkojaan

Voi pyhä yksinkertaisuus!! Eli sinä ajattelet, että kotiäidit eivät ole opiskelleet mitään eivätkä koskaan mene töihin. Minulla on yliopistotutkinto ja lisäksi muuta koulutusta. Toimin monenlaisissa vaativissa tehtävissä ennen kotiäitiyttä, olin pitkään kotiäitinä ja nyt taas työelämässä, kun lapset isoja. Puoliso on yrittäjä ja meillä on kaikki yhteistä. Olemme varsin varakas perhe. Kaikki tuntemani kotiäitiperheet ovat meidän kaltaisia. En tunne yhtään kotiäitiä, jolla ei olisi koulutusta tai joka ei koskaan olisi ollut töissä.

Lapsille ja koko perheelle kotiäitiys on tuonut hyvän arjen, menestyksen koulussa ja harrastuksissa. Arki ei ole ollut koskaan liian kiireistä. Veroja meidän perhe on maksanut huomattavasti enemmän kuin kaksi keskiverto palkansaajaa.

Vierailija
36/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet eivät ole tuommoisia kitisijöitä kuin sinä. Minulla korkeasti koulutetulla naisella on paljon työkokemusta ja puoliso, joka on menestyvä ja kykenisi hyvin elettämään suurenkin perheen. Tästä syystä pitkä ja arvokas kotiäitiys on ollut mahdollinen. Nyt on lähes aikuiset, fiksut ja tervepäiset lapset. Perhe voi hyvin, omaisuus yhteistä, minulla lisänä perintö. Kyllähän tämä kateellisia ketuttaa, mutta se ei liikuta minua.

Vierailija
37/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut hakeutumaan töihin kotiäidiksi, kun palkkaus ja etenemismahdollisuuksien puuttuminen on kaikilla tiedossa?

Siis olet sitä mieltä, että kotiäiti ei voi edetä myöhemmin urallaan. Kyllä voi ja erinomaisesti voikin. Minulla ja lukuisilla muilla on tästä kokemusta. Perheet, joissa nainen voi olla pidempään kotiäitinä, ovat usein varakkaita. Puoliso tienaa monen ihmisen edestä.

Vierailija
38/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa arvostetaan äitejä jotka hoitavat lapsensa kotona, tietääkseni siellä maksetaankin siitä jotain. Ymmärtävät sentään siellä elämän arvot.

No itse asiassa ei makseta sen enempää kuin Suomessakaan. Kotiäitivuosilta tosin kertyy pikkuisen eläkettä, tämä uudistus tuli kymmenisen vuotta sitten. Mutta muutenhan täällä kotiäidit on luottavaisin mielin miestensä elätettävinä ja käyvät osa-aikatöissä muutamia tunteja viikossa, mikä näkyy sitten eronneiden naisten ja eläkkeelle jäävien naisten järkyttävänä köyhyysloukkuna.

Vierailija
39/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että meillä olisi iso omakotitalo ja puutarha, useampia autoja, lemmikkieläimiä ja lapsia ainakin 3-4. Kyllä siinä yhdelle ihmiselle työsarkaa olisi ihan riittävästi. Rahat ja omaisuus tietysti yhteisiä.

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com,appikaupasta cowboy dating.

Aloittaa yhdestä sivusta kerrallaan. Kotirouvaksi voi tosiaan hakea.

Vierailija
40/48 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut hakeutumaan töihin kotiäidiksi, kun palkkaus ja etenemismahdollisuuksien puuttuminen on kaikilla tiedossa?

Siis olet sitä mieltä, että kotiäiti ei voi edetä myöhemmin urallaan. Kyllä voi ja erinomaisesti voikin. Minulla ja lukuisilla muilla on tästä kokemusta. Perheet, joissa nainen voi olla pidempään kotiäitinä, ovat usein varakkaita. Puoliso tienaa monen ihmisen edestä.

Erilaiset kotirouvat kanavat on nousussa Youtubessa ja Tiktokissa. Osa myy kotirouvailu kursseja. (poistumatta kertaakaan kotoa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän