Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla mies ja nainen ovat "kavereita", käyvät saunomassa vapaa-ajalla, urheilemassa ja kuntosaleilla. Molemmat tahoillaan varattuja. Ihanko vain ystäviä?

ahdasmielinenkö?
10.06.2023 |

Sallisitko puolisollesi tämänlaisen "kaveruuden"?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sallisi puolisolleni.

Oletko 15v?

Oletko itse, kun lapsellisesti jankkaat samaa?

Vierailija
62/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen puolison virka on jos koko vapaa-aika menee tämän "kaverin"kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun eivät tee "sitä" ovat vain ystäviä.

Eli niin kauan kuin vain kuumottelevat asian kanssa niin ok? Eikös se ole jo väh.henkistä pettämistä?

Entä onko uikkarit päällä saunominen ok? Entä alasti?

64/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiiköhän joku mun työkaveri näin intensiivisesti mun ja jonkun toisen työkaverin välistä suhdetta? Ja jos miettii, niin onko se sitten jo pettämistä tän miettijän puolisoa kohtaan?

Mikä on terveen pähkäilyn raja?

Vierailija
65/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil oli kans tuollaiset kaverukset. Sit ne yllättäen sai lapsen 😂

Mun siskon kaverilla, kun on lapsi ja lapsi näyttää kummilta, siis ihan identtinen 5v poika, kun kummisetänsä. Niin tämä äiti ja kummisetä on lapsuudenkavereita. Kukaan ei voi väittää etteikö se poika ole sen kummin. Ei niille kukaan ole sanonu siitä ja lapsen "isäkin" on hieman yksinkertainen, että ei edes epäile mitään, vaikka kai sekin nyt näkee, kun kummisetä tulee kylään jne ja vie lätkämatseihin.

Vierailija
66/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aikuiset ihmiset minun lupaani tarvitse.

Vierailija
67/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä ahdasmielinen, mutta en sallisi puolisolleni kyseistä kaveruutta. Ymmärrän että ihmiset, jotka ovat vapaita ovat vapaita tekemään mitä itse haluavat. Jos on varattu pitäisi miettiä sitä kotona olevaa puoliskoa ja mahdollisa lapsia ja mitä seurauksia tästä heille aiheutuu.

No mitä seurauksia heille aiheutuu treenaamisesta ja saunomisesta tai vanhempansa ystävyyssuhteesta?

Vierailija
68/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten??? Ne on terveellisiä aktiviteettejä läski, hanki elämä. Älä puutu toisten tekemisiin.

Vierailija
69/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka tuollaista kaveruutta paheksuvat, ovat kyllä aika ahdasmielisiä. Mitä jos se mies kävisi jonkun miespuolisen työkaverinsa kanssa harrastamassa ja saunomassa? Yhtä hyvinhän miehesi voisi olla bi-seksuaali ja käynnissä pettämiskuviot ihan yhtälailla. Ja sama juttu toisinpäin, jos miehen vaimo harrastelee kuntoilua naispuolisen työkaverinsa kanssa.

Antakaa ihmisten harrastaa ja elää ilman etukäteisoletettua syyllisyyttä. Käy kerran salaa tutkimassa kun pelaavat tai harrastavat niin saa rauhan mielellesi. Tai pyydä joskus saada tulla mukaan, ja tarkkaile reaktiota.

Vierailija
70/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon naimisissa ja mulla on miespuolinen kaveri, jonka kanssa tehdään kaikkea samaa kuin vaikka naisystävien kanssakin - saunotaankin ja nukutaan samassa sängyssä viikonloppumatkoilla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ollaan sekstattukin muutaman kerran mutta ainoastaan koska molempia panetti -  ihan kaveripohjalta. Mieheni ja kaverini vaimo on ihan tietoisia tästä. 

Vierailija
71/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meil oli kans tuollaiset kaverukset. Sit ne yllättäen sai lapsen 😂

Mun siskon kaverilla, kun on lapsi ja lapsi näyttää kummilta, siis ihan identtinen 5v poika, kun kummisetänsä. Niin tämä äiti ja kummisetä on lapsuudenkavereita. Kukaan ei voi väittää etteikö se poika ole sen kummin. Ei niille kukaan ole sanonu siitä ja lapsen "isäkin" on hieman yksinkertainen, että ei edes epäile mitään, vaikka kai sekin nyt näkee, kun kummisetä tulee kylään jne ja vie lätkämatseihin.

käki taas käynyt

Vierailija
72/72 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta paneminen on so last season. Mä panen ihan ilman tunnesiteitä.

-M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi