Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla mies ja nainen ovat "kavereita", käyvät saunomassa vapaa-ajalla, urheilemassa ja kuntosaleilla. Molemmat tahoillaan varattuja. Ihanko vain ystäviä?

ahdasmielinenkö?
10.06.2023 |

Sallisitko puolisollesi tämänlaisen "kaveruuden"?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisit sinäkin oman elämän.

Vierailija
42/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En salli noin pitkiä otsikoita.

Enkä muutenkaan kuvaamasi kaltaista "työkaveruutta" katselisi.

Oletko 15v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä sallisi. Ei ole ns normaalia. Kiinnostus on taatusti ainakin jomman kumman osalta jotain kaveruutta syvempää.

Oletko 15v?

Vierailija
44/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla olematta seksisuhde?

Epäilen vahvasti. Seksuaalista vetovoimaa eli jonkinlaista sähköä on ainakin.

Vierailija
45/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sallisi puolisolleni.

Oletko 15v?

Vierailija
46/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun ex puolisolla oli tämmönen työkaveri.

Vuosia pelehtivät puolisoidensa selkien takana, kunnes erosivat ja nyt ovat avoimesti yhdessä.

Eipä siinä sallimisella ole mitään merkitystä. Ihminen pettää jos haluaa. Ihan sama mitä sille puoliso sanoo tai mitä yhdessä sovittu.

Pelkkää kaveruutta tuo tuskin on.

Vierailija
47/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kellekään muulle kuuluu? Ja ihan oikeasti, kyllä mies ja nainen voivat olla vain ystäviä ja todella hyviäkin ystäviä ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista.

Homomies ehkä. Ei hetero muutakuin että ovat jo olleet aiemmin seksisuhteessa jolloin sen suuntaiset asiat koettu niin vähän pienemmät paineet sen kokemiseen.

Vierailija
48/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asia ei kuulu sinulle oli tilanne heidän välillään sitten oikeasti mikä tahansa.

Kyllähän sellainen, mikä tapahtuu avokonttorissa, kuuluu ja taatusti häiritsee muiden työntekoa.

Meillä yhteisellä päätöksellä kiellettiin muiden häiritseminen kahdenkeskisillä keskusteluilla ja velvoitettiin menemään puhumaan muualle ja antamaan työrauha.

Vierailija
49/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen vastakkaisen sukupuolen kanssa on kyseenalaista mielestäni, varsinkin kahdestaan. Sekasaunakulttuurista olen kuullut kyllä, mutta siitäkään en pidä.

Yhdessä treenaaminen sen sijaan on ihan normaalia kavereiden puuhastelua.

Vierailija
50/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panevat keskenään. Ihan satavarma. Mutta onneksi tää tapahtui Porvoossa.

Vierailija
51/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla nämä tahoillaan naimisissa olevat livahtavat lepohuoneeseen.

Minun entisessä, isossa työpaikassa oli useampiakin tällaisia pareja. Nimenomaan niin että molemmat ovat perheellisiä tahollaan. Ei ollut sinkkuja rikkomassa perheitä. Ihan avoimesti kulkivat. Tämä on tietysti Helsingissä mhdollista. Jossain pikkukylässä taitaa olla vaikeampaa.

Vierailija
52/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunominen vastakkaisen sukupuolen kanssa on kyseenalaista mielestäni, varsinkin kahdestaan. Sekasaunakulttuurista olen kuullut kyllä, mutta siitäkään en pidä.

Et pidä sekasaunakulttuurista?

Minäkään en pidä siitä, että nainen puhuu ilman lupaa.

Vierailija
53/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun ex puolisolla oli tämmönen työkaveri.

Vuosia pelehtivät puolisoidensa selkien takana, kunnes erosivat ja nyt ovat avoimesti yhdessä.

Eipä siinä sallimisella ole mitään merkitystä. Ihminen pettää jos haluaa. Ihan sama mitä sille puoliso sanoo tai mitä yhdessä sovittu.

Pelkkää kaveruutta tuo tuskin on.

Jos tämä kiertely ja kaartelu vuosia kesti, niin kai olivat sitten tarkoitettuja toisilleen. Joskus se oikea ei vaan ole ensimmäinen. Etenkin kuin nuorena naimisiin rynnätään. 

Vierailija
54/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sallisi, mutta tämähän tapahtuukin Porvoossa.

Ei välttämättä, seurasin sivusta kun eräs kotikaupungin johtava virkamies kulki metsästämässä ja saunoi alasti alaisen kanssa, alainen sai myös helposti aina uuden ja peremmin palkatun työn kaupungin sisällä, vaikka kaikki työkaverit näkivät ettei ammattitaito vastaa ylennyksiä. Saunomisen tiedän kun tämä työkaveri itse kehui ja todisti juhlissa työntämällä alasti saunaan esimiehensä kanssa kaikkien muitten nähden. Esimiehelle tuli ero, toki muitakin saunakavereita riitti, siinä perheessä taisi riittää molemmilla. Alainen lienee vielä avosuhteessaan.

Kyllä näitä oikeastikin tapahtuu.

Vierailija
55/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ammatin ja työpaikan voi itse valita, löytyy työpaikoilta usein samanhenkistä seuraakin. 

Vierailija
56/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla nämä tahoillaan naimisissa olevat livahtavat lepohuoneeseen.

Minun entisessä, isossa työpaikassa oli useampiakin tällaisia pareja. Nimenomaan niin että molemmat ovat perheellisiä tahollaan. Ei ollut sinkkuja rikkomassa perheitä. Ihan avoimesti kulkivat. Tämä on tietysti Helsingissä mhdollista. Jossain pikkukylässä taitaa olla vaikeampaa.

Ei sen vaikeampaa, monia tapauksia läheltä seurannut olen. Ihminen on samanlainen, asuinpaikasta huolimatta.

Vierailija
57/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi nyt joku parempi.

Vierailija
58/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pidä sekasaunakulttuurista?

Minäkään en pidä siitä, että nainen puhuu ilman lupaa.

Joo, en pidä. En myöskään muuten sovinismista.

Vierailija
59/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai.

Vierailija
60/72 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun eivät tee "sitä" ovat vain ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi