Työpaikalla mies ja nainen ovat "kavereita", käyvät saunomassa vapaa-ajalla, urheilemassa ja kuntosaleilla. Molemmat tahoillaan varattuja. Ihanko vain ystäviä?
Sallisitko puolisollesi tämänlaisen "kaveruuden"?
Kommentit (72)
Meillä on duunissa mielenkiintoinen kuvio . Molemmat tahoillaan varattuja mutta naikkonen pyörii erään samaa ikäluokkaa olevan miehen kintereillä ihan kokoajan. On kuin pikkutytyö joka on liimautunut ihastukseensa kuin iilimato ihan jopa ehkä absurdilla tavalla. Näen ja kuulen (koska olen välityömässä läheisyydessä avokonttorissa) kuinka mies yrityää ehkä ajoittain karistaa tuota ympärillään pörräävää iilimatoa loitommalle ja kehonkielellään / äänensävyllään viestittää tuolle takertujalle että "mene nyt hemmettiin siitä ja anna mun tehdä työni". Nainen on muutenkin voimakkaan huomionhakuinen kaikille miehille. Meitä naisia kohtaan korkeintaan tervehtii. Roikkuu äijien ympärillä ja sanoo joka käänteessä jollekin miehelle jotain hakien siis huomiota. Kahviautomaatin nurkkaukseenkin menee vain jos siellä on miehiä, muutoin ei jää istumaan sinne. Lounaalla aina tämän ihastuksensa kanssa, ei pyydä naisia syömään, vain tämän yhden miehen jota piirittää.
Luulisi menevän jo häirinnän puolelle tuommoinen takertuminen.
Mutta hänellä liene tarve siihen.
Itse en ole hyppäämässä joka kivan tyypin kanssa sänkyyn, ja mulla on ollutkin työkaverina/ystävänä vastakkaista sukupuolta oleva henkilö. Mutta vaikka aikaa vietettiinkin yhdessä, niin en mä kyllä hänen kanssaan olisi saunaan mennyt. Vaatteet pysyi aina päällä.
Meidän työpaikalla löytyy myös tämmöinen hyvin erikoinen "ystäväsuhde". Avoimesti kulkevat yhdessä ja ihastus on niin suurta, etteivät edes osaa peittää sitä. Ollaan monesti mietitty työpaikalla, että millainen aisankannattaja tämä naisen oma mies on ja miten hyväksyy tämän erikoisen kuvion.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei itse asiassa kuulu muille.
Kyllä se puolisollesi kuuluu, että hu oraat ja altistat taudeille. Pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on duunissa mielenkiintoinen kuvio . Molemmat tahoillaan varattuja mutta naikkonen pyörii erään samaa ikäluokkaa olevan miehen kintereillä ihan kokoajan. On kuin pikkutytyö joka on liimautunut ihastukseensa kuin iilimato ihan jopa ehkä absurdilla tavalla. Näen ja kuulen (koska olen välityömässä läheisyydessä avokonttorissa) kuinka mies yrityää ehkä ajoittain karistaa tuota ympärillään pörräävää iilimatoa loitommalle ja kehonkielellään / äänensävyllään viestittää tuolle takertujalle että "mene nyt hemmettiin siitä ja anna mun tehdä työni". Nainen on muutenkin voimakkaan huomionhakuinen kaikille miehille. Meitä naisia kohtaan korkeintaan tervehtii. Roikkuu äijien ympärillä ja sanoo joka käänteessä jollekin miehelle jotain hakien siis huomiota. Kahviautomaatin nurkkaukseenkin menee vain jos siellä on miehiä, muutoin ei jää istumaan sinne. Lounaalla aina tämän ihastuksensa kanssa, ei pyydä naisia syömään, vain tämän yhden miehen jota piirittää.
Ehditkö lainkaan tehdä töitä työpäivän aikana?
Jos ovat MM tason urheilijoita jotka treenaavat samaa lajia yhdessä, niin ok. Jos ovat SM tasoa tai harrastajia, treeni luultavasti tehdään makuuasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden homma "sallia" mitään. Ihminen tekee mitä haluaa.
Voit lähteä itse suhteesta, jos sinulla on sellainen, mutta älä kerro muille mitä ne saa tehdä ja mitä ei.
Aika paljon parisuhteissa kuitenkin määritellään mikä tekeminen kumppanille on suotavaa ja mikä ei ole.
Siitä huolimatta vaikkei ehdottomia käskyjä ja kieltoja esitettäisikåän.
Älykäs tajuaa itsekin missä menee rajat.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ihan tuohon peliin että mies on estelevinään. Nainen on siitä syystä entistä hätkimmin kimpussa ja seuraan pyrkimässä. Mies ei häviä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lähteä itse suhteesta, jos sinulla on sellainen, mutta älä kerro muille mitä ne saa tehdä ja mitä ei.
Eivät tee, mikäli se on minusta kiinni.
Aivan, kun ei se ole.
Mitä se kellekään muulle kuuluu? Ja ihan oikeasti, kyllä mies ja nainen voivat olla vain ystäviä ja todella hyviäkin ystäviä ilman että siihen liittyy mitään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon parisuhteissa kuitenkin määritellään mikä tekeminen kumppanille on suotavaa ja mikä ei ole.
Siitä huolimatta vaikkei ehdottomia käskyjä ja kieltoja esitettäisikåän.
Älykäs tajuaa itsekin missä menee rajat.
Tietysti. Se onkin eri asia kuin toisen kontrollointi. Mies tai nainen voi omilla valinnoillaan mennä toisen rajojen yli, mutta se on sitten oma päätös mitä sille asialle tekee.
Miltäs tämä kuulostaa: mies ei "salli" naisen lähteä suhteesta miehen petettyä. Ei taida mennä ihan noin, vai mitä?
Saunominen ei ole mielestäni ok. Muuten on täysin normaalia.
Ei kaikilla ihmisillä pyöri seksi mielessä jatkuvasti.
Meillä oli työpaikalla kanssa tuollainen pari. Aina lounaat yhdessä ja jotain ihme kamppailulajiakin treenasivat. Varmaa näyttöä ei koskaan saatu mutta kaippa sitä lihaakin piilotettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukaan nainen tuollaisen seurasta saisikaan, tylsyyttä vaan. Olkoon miesten riesana.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä ahdasmielinen, mutta en sallisi puolisolleni kyseistä kaveruutta. Ymmärrän että ihmiset, jotka ovat vapaita ovat vapaita tekemään mitä itse haluavat. Jos on varattu pitäisi miettiä sitä kotona olevaa puoliskoa ja mahdollisa lapsia ja mitä seurauksia tästä heille aiheutuu.
Mitä seurauksia siitä heille aiheutuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat MM tason urheilijoita jotka treenaavat samaa lajia yhdessä, niin ok. Jos ovat SM tasoa tai harrastajia, treeni luultavasti tehdään makuuasennossa.
Ihan yhdentekevää minkä tason urheilijoita on. Ei ole sopivaa.
asia ei kuulu sinulle oli tilanne heidän välillään sitten oikeasti mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En sallisi, mutta tämähän tapahtuukin Porvoossa.
Mikset? Oletko 15v?
Kuvauksesi perusteella voisi päätellä, että he ovat vain kavereita. Mutta elämänkokemus osoittaa, että sinulta on jäänyt, ehkä tietämättömyyttäsi, kuvailematta ne harrastuksen osa-alueet, jotka muuttavat kokonaiskuvaa oleellisesti muuhun kuin kaverisuuntaan.