Työpaikalla mies ja nainen ovat "kavereita", käyvät saunomassa vapaa-ajalla, urheilemassa ja kuntosaleilla. Molemmat tahoillaan varattuja. Ihanko vain ystäviä?
Sallisitko puolisollesi tämänlaisen "kaveruuden"?
Kommentit (72)
En sallisi, mutta tämähän tapahtuukin Porvoossa.
Ei ole muiden homma "sallia" mitään. Ihminen tekee mitä haluaa.
Voit lähteä itse suhteesta, jos sinulla on sellainen, mutta älä kerro muille mitä ne saa tehdä ja mitä ei.
Meil oli kans tuollaiset kaverukset. Sit ne yllättäen sai lapsen 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden homma "sallia" mitään. Ihminen tekee mitä haluaa.
Voit lähteä itse suhteesta, jos sinulla on sellainen, mutta älä kerro muille mitä ne saa tehdä ja mitä ei.
Eivät tee, mikäli se on minusta kiinni.
En salli noin pitkiä otsikoita.
Enkä muutenkaan kuvaamasi kaltaista "työkaveruutta" katselisi.
En ikinä sallisi. Ei ole ns normaalia. Kiinnostus on taatusti ainakin jomman kumman osalta jotain kaveruutta syvempää.
Mistäpä sitä tietää mitä ovat puolisoidensa kanssa tahoillaan sopineet. Ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei itse asiassa kuulu muille.
Voihan sitä puolisoille ohimennen mainita että kiva kun on mukavia kavereita keskenänsä.
Minkähän takia se ukko kulkisi naisen kanssa? Mieti nyt itsekin
ihan ystäväpohjalta vaan panevat keskenään
Meidän työpaikalla nämä tahoillaan naimisissa olevat livahtavat lepohuoneeseen.
Olen ehkä ahdasmielinen, mutta en sallisi puolisolleni kyseistä kaveruutta. Ymmärrän että ihmiset, jotka ovat vapaita ovat vapaita tekemään mitä itse haluavat. Jos on varattu pitäisi miettiä sitä kotona olevaa puoliskoa ja mahdollisa lapsia ja mitä seurauksia tästä heille aiheutuu.
Miksi sun täytyy sitä pohtia? Miksi se on sun päänvaiva? Vai onko tämä niitä "kaverin puolesta kyselen" -juttuja🙊😂
Tämähän ei itse asiassa kuulu muille.