Opetushallitus päiväkotien ohjeeksi: "Pojilla voi olla pimppi"
"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."
Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus": https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus
Kommentit (1338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaat mt ongelmat haluaa puhua lapsille sukupuolielimistä ja muuta huuhaata,eiköhän noi suurin osa ole pedoja:(
Ootteko muuten huomanneet, mikä osapuoli tässä ketjussa tuuttaa kaikki sukupuolielinviestit?
Niin.Persu?
Ehkä pari kristillisdemokraattia on myös kunnostautunut kielenkäytössä, jonka jälkeen ei kyllä oikein punastelematta ja häpeämättä tulisi puhua lasten hyvinvoinnista mitään.
Kuka tää opetushallituksen tyyppi on? Mikä hänen nimensä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!
Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?
Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!
Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.
Varminta on sanoa: "Onnea! Teille syntyi ... henkilö."
Tehyn Millariikka Rytkönen: hold my beer!
"#pride -viikon haaste @HUS_fi ’lle: Luovutaan niistä ”teille on syntynyt poika/tyttö”- korteista ja painetaan tilalle ”tervetuloa maailmaan, uusi ihminen”- kortteja. Pride-koristeiden lisäksi oikeita tekoja arkeen."
https://twitter.com/millaryt/status/1410158704213774337
Hoitajaliiton pomo vaatii sukupuolista luopumista transien mielenpahoittamisen välttämiseksi. Kuka uskaltaisi tiededenialistin hoitoon?
Niin, kun ultrassa kysyisit että joko näkee onko se tyttö vai poika, niin hoitsu vaan tiuskaisis että hän ei ala sitä arvailemaan lapsen puolesta ja lapsi saa itse päättää sen asian...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä menoa ei ole ihmekään, että kukaan ei halua enää lapsia.
No eihän tälle pidä alistua, jokainen muistaa kuinka eräässä maassa kävi kun yhteiskunta otti lapset hoteisiinsa, aivopestäviksi.
Kaikkien kanssa moinen ei onnistu missään maassa, enkä usko että meilläkään.
Tähän hulluuteen on Suomessa pistettävä heti stoppi, jokainen lapsi on arvokas. Opetushallituksen henkilöt eiävät ole tehtäviensä tasolla.
Olen täysin samaa mieltä. Tälle hulluudella pitää panna stoppi. Älkää enää enempää kannustako kukaan lapsianne tuohon sairaaseen touhuun.
Tämän hulluuden tehdas on aika selkeästi Vihreiden suunnalla. Iiris ja Emma kaiketi on pistetty puolueen johdosta sivuun, joten ainakin pari pahimmista höyrypäistä on väliaikaisesti pois pelin ytimestä.
Miten luonnon ystävistä tuli luonnottomuuden ystäviä?
Luonnon ystävä on WC-paperi.
Vierailija kirjoitti:
Tää opetushallituksen tyyppi?
Minä olen jo kieltänyt koulussa ja päiväkodissa ettei minun lapsilleni saa edellämainituista asioista puhua. Lastentarhanopettaja ja luokanopettaja suhtautuivat asiaan hyvin. Ymmärsivät kantani täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!
Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?
Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!
Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.
"#pride -viikon haaste @HUS_fi ’lle: Luovutaan niistä ”teille on syntynyt poika/tyttö”- korteista ja painetaan tilalle ”tervetuloa maailmaan, uusi ihminen”- kortteja. Pride-koristeiden lisäksi oikeita tekoja arkeen."
Hoitajaliiton pomo vaatii sukupuolista luopumista transien mielenpahoittamisen välttämiseksi. Kuka uskaltaisi tiededenialistin hoitoon?
Niin, kun ultrassa kysyisit että joko näkee onko se tyttö vai poika, niin hoitsu vaan tiuskaisis että hän ei ala sitä arvailemaan lapsen puolesta ja lapsi saa itse päättää sen asian...
No jos klitta on vähän normaalia turpeampaa kokoa niin mistä sen ja mikropeniksen muka voisi erottaa toisistaan? Ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Väinö Kirstinä?
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että miehillä on pimppi peräsuolessa? Kaikki on tyytyväisiä.
Menee vähän kloaattiaukon suuntaan. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo kieltänyt koulussa ja päiväkodissa ettei minun lapsilleni saa edellämainituista asioista puhua. Lastentarhanopettaja ja luokanopettaja suhtautuivat asiaan hyvin. Ymmärsivät kantani täysin.
Todella hyvä asia, että sanoit tästä. Ten points!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää opetushallituksen tyyppi?
Pääjohtaja Minna Kelhä
Ei noin pienien tarvitse tietää vielä tollaisia asioita. antakaa nyt helv... lasten olla lapsia, älkää sekoittako vielä lapsia asioilla mitä ei tuossa iässä tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos klitta on vähän normaalia turpeampaa kokoa niin mistä sen ja mikropeniksen muka voisi erottaa toisistaan? Ei mistään.
On ne vihervassarit kauheita kun ne puhuu koko ajan vaan törkeitä navanalusjuttuja. Voi voi.
Olen usein keskustellut tuosta asiasta seurakunnan vanhimman kanssa. Silloin kuin poikapimppi aukeaa ja sulkeutuu kosteasti maiskahdellen ja sanoo: työnny sisääni, työnny sisään rakkauden puutarhaan, se ei ole syntiä.
Huoh. Riittää kun antaa lasten leikkiä millä leluilla haluavat ja pukeutua maskuliinisesti ja feminiinisesti niin halutessaan. Nää sukupuolisekoilut on ihan turhuutta.
Kyllä päiväkoti-ikäisille tulee näyttää mallia normaalista seksuaalisuudesta ja esitellä normaalin naisen runsashuulista revaa.
Ottakaa joku koppi tästä veikkauksen boikotista. Miten saisimme siitä valtakunnallisen ilmiön? Rahahanat kiinni setalta kunnes asenne muuttuu. Meidän veronmaksajien lapsilla on oikeus kasvu- ja koulurauhaan. Päiväkodista nyt puhumattakaan. Mehän tätä maata pyöritämme.
Ketjun perusteella olisin enemmän huolissani lasten hyvinvoinnista kotona teidän vanhempien kanssa. Luokatonta sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin pienien tarvitse tietää vielä tollaisia asioita. antakaa nyt helv... lasten olla lapsia, älkää sekoittako vielä lapsia asioilla mitä ei tuossa iässä tarvitse tietää.
Olen samaa mieltä. Aivan hulluksi on mennyt tämä "kasvatus". Sairaaksi on mennyt.
Se osapuoli, joka puhuu lapsikohteisesta seksuaalisuudesta, eikä tuomitse pedariutta?