Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetushallitus päiväkotien ohjeeksi: "Pojilla voi olla pimppi"

Vierailija
09.06.2023 |

"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."

Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus": https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus

Kommentit (1338)

Vierailija
641/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Opetushallituksen pojilla on pimppi!

Vierailija
642/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!

Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?

Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!

Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.

Varminta on sanoa: "Onnea! Teille syntyi ... henkilö."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!

Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?

Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!

Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.

Yllättäen se lapsen biologinenkaan sukupuoli ei teille heteroille kelpaa, tehän haluatte vain poikia. Useissa maissa poistatte tytöt väestöstä, eli tehän itse halusitte yhden sukupuolen mallin. Miksi siis syytätte vähemmistöjä siitä, että itse vihaatte tyttöjä? Onko Seta poistellut tiettyä syntyperää pois väestöstä? Ei, te heterot olette. Ettekä tuomitse asiaa millään tavalla. On siinä vasta kiero korkkiruuvi.

Edelleen, olkaa huolissanne jokapäiväisistä heteromiesten tehtaamista rai*kauksista. Ai niin, silloinhan kaikki on uhrin vika. Heteroiden maailma on yhtä isoa seksi-pe*ofilia-ahdistelu-väkivaltaseksirinkiä, silti hihkutte miten vapaita olette. Pakotettua seksiä on joka päivä uutisissa, ettepä miehiä näe uhkana. Päinvastoin, kehutte miten inhimillisiä ja suurenmoisia miehet ovat! Andrew T:n biljoonamiesyleisökään ei haittaa.

Kovin on eri kriteerit. Missä olette tuominneet heteroiden naisvihan ja miesten aiheuttaman naistne väkivallan? Miehenne hymyissä suin seuraa Andrewta, luulisi että he tuomitsisivat asian, jos teidän heteroiden sukupuoli-ideologia kerta on niin tasapainoinen :)

Heteroavioliitto on itsessään vaarallisempi kuin yksikään setan aktiivi. Te olette täysin addiktoituneita sukupuoleen ja kannatatte heikompien listimistä perheissänne. Missään ette tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, päinvastoin, ajatte sitä lisää.

Sekopään tekstiä mene hoitoon.

Vierailija
644/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä menoa ei ole ihmekään, että kukaan ei halua enää lapsia.

No eihän tälle pidä alistua, jokainen muistaa kuinka eräässä maassa kävi kun yhteiskunta otti lapset hoteisiinsa, aivopestäviksi.

Kaikkien kanssa moinen ei onnistu missään maassa, enkä usko että meilläkään.

Tähän hulluuteen on Suomessa pistettävä heti stoppi, jokainen lapsi on arvokas.  Opetushallituksen henkilöt eiävät ole tehtäviensä tasolla. 

Olen täysin samaa mieltä. Tälle hulluudella pitää panna stoppi.  Älkää enää enempää kannustako kukaan lapsianne tuohon sairaaseen touhuun.

Luotan kyllä siihen, että lapsiaan rakastavat vanhemmat ottavat selvää mitä tarhoissa ja kouluissa tapahtuu ja valitsevat viisaasti lapsensa pahaaksi. Kaikilla ei tähän ole mahdollisuus eikä tietoakaan.

Aivan pöyristyttävää kuinka yksi julkkis on tienannut 36 000 vuositulot koukuvierailuillaan. Mitä hän kouluissa tekee, mitä lapsille tuputtaa. Seurakunnan lapsikerhoon pesiytyi taannoin aikuinen nainen, leikkimään lasten kanssa ja pyysii lapsia miehensa kanssa jopa yökylään.

Hyi he*vetti tätä menoa, mitä kaksinaismoraalia. Muka autetaan maailman, nyt Ukrainan lapsia keräämällä raha joka luukusta, mihin nekin rahat tungetaan.   Kenen kutjuihin kaadetaan.

Vierailija
645/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaat mt ongelmat haluaa puhua lapsille sukupuolielimistä ja muuta huuhaata,eiköhän noi suurin osa ole pedoja:(

Ootteko muuten huomanneet, mikä osapuoli tässä ketjussa tuuttaa kaikki sukupuolielinviestit?

Niin.

Vierailija
646/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ihmisten ruveta pitämään paitaa, jossa lukee "Nainen, kunnes toisin todistetaan", "Mies, kunnes toisin todistetaan", "Tyttö, kunnes toisin todistetaan" ja "Poika, kunnes toisin todistetaan", sillä en halua että kukaan kutsuu minua miksikään naisoletetuksi.

Pidän kaksin käsin sukupuolestani kiinni...

Mutta kun ei voi mitenkään todistaa. Se, joka on tänään pimpillinen mies, voi huomenna ilmoittaakin olevansa nainen, ja naisellahan voi tietysti olla pippelikin.

Vierailija
647/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna Jaana kirjoitti:

No jos Opetushallituksen pojilla on pimppi!

Voihan se olla, että opetushallituksen pojilla on tosiaan pimppi jossain suolessa tai navassa?

Vierailija
648/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ilmoitettiin terveestä lapsesta. Se oli onnen hetki.

Vierailija
649/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen se lapsen biologinenkaan sukupuoli ei teille heteroille kelpaa, tehän haluatte vain poikia. Useissa maissa poistatte tytöt väestöstä, eli tehän itse halusitte yhden sukupuolen mallin. Miksi siis syytätte vähemmistöjä siitä, että itse vihaatte tyttöjä? Onko Seta poistellut tiettyä syntyperää pois väestöstä? Ei, te heterot olette. Ettekä tuomitse asiaa millään tavalla. On siinä vasta kiero korkkiruuvi.

Edelleen, olkaa huolissanne jokapäiväisistä heteromiesten tehtaamista rai*kauksista. Ai niin, silloinhan kaikki on uhrin vika. Heteroiden maailma on yhtä isoa seksi-pe*ofilia-ahdistelu-väkivaltaseksirinkiä, silti hihkutte miten vapaita olette. Pakotettua seksiä on joka päivä uutisissa, ettepä miehiä näe uhkana. Päinvastoin, kehutte miten inhimillisiä ja suurenmoisia miehet ovat! Andrew T:n biljoonamiesyleisökään ei haittaa.

Kovin on eri kriteerit. Missä olette tuominneet heteroiden naisvihan ja miesten aiheuttaman naistne väkivallan? Miehenne hymyissä suin seuraa Andrewta, luulisi että he tuomitsisivat asian, jos teidän heteroiden sukupuoli-ideologia kerta on niin tasapainoinen :)

Heteroavioliitto on itsessään vaarallisempi kuin yksikään setan aktiivi. Te olette täysin addiktoituneita sukupuoleen ja kannatatte heikompien listimistä perheissänne. Missään ette tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, päinvastoin, ajatte sitä lisää.

Sekopään tekstiä mene hoitoon.

Juuri tällaisten vuoksi tähän on pistettävä stoppi ja heti.

Vierailija
650/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi siitäkään enää ihan varma - jos sattuu olemaan punavihreä kätilö.

Vierailija
651/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päässä on vikaa niin ei sitä mitkään lait tai operaatiot poista.

Vierailija
652/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko opetushallitus kertoa varhaiskasvatukseen, että tytöillä voi olla muna?

Vierailija
653/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä pimppi muuttuu pilluksi?

Kysymys on lähinnä akateeminen. Kuten esim. kongruenssivirheiden esiintymistiheys av-palstalla.

Vierailija
654/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päässä on vikaa niin ei sitä mitkään lait tai operaatiot poista.

Joo eihän se vika tarvitse suurikaan olla, mutta kun se on korvien välissä, niin silloin menee tytöt ja pojat ihan sekaisin.

Vierailija
655/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehillä että naisilla voi olla k y r p ä otsassa.

Vierailija
656/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri tämän takia oli suuri onni, kun ukko antoi minun jäädä kotiäidiksi aikanaan. kaikki koulussa opetettu höpöhöpö kumottiin järjestelmällisesti kotona. nyt lapsista kasvaa täyspäisiä kansalaisia. kotona opittu tarttuu niin hyvin pääkoppaan, että uskon muksujen omien lastenkin tulevan yhtä teräviksi ja vahvoiksi kun vanhempansa. kun on vahvat perhesiteet, niin siihen väliin ei mikään seta pääse valeitansa istuttamaan. että onnea vaan teille, jotka molemmat töissä käytte, ja yhteiskunta lapsenne kasvattaa mekko-Einareiksi ja rekkamies-Liisoiksi.

Sekö on parempi että tyttöjä ei saa syntyä ollenkaan? Sehän on teidän heteroiden tahto. Ironista että kehut kotireiän rooliasi, vaikka miehet eivät halua tyttöjä nimenomaan sen takia, että roolinne yhteiskunnassa on heille arvoton. Tästä on muuten tutkimuksia, ja miehethän vihaavat naisia sydämensä pohjasta. Luulisi että teitä huolettaisi Andrew T:n uhkailut ha*ata naisia, mutta ehei! Naiset haluaa viedä muilta vapauden valita, vaikka teidän valintanne heikentää kaikkien naisten asemaa.

Jos haluatte sukupuolten olevan perinteisiä, miksi sitten vihaatte, rai*kaatte ja ha**aatte naisia ettekä ole tuomitsemassa BILJOONIA miehiä jotka ihailee Andrewta? Häh?

Pahoittelen eikö sinua kukaan pelastanut tältä sikamaiselta huuhaalta, aivan järkyttävää tekstisi.

Heterot ovat kuin diktaattoreita jotka kieltävät vesiselvät tosiasiat. Andrew T. on olemassa, hänellä on biljoonayleisö. Silti ette ole huolissanne hänestä kun mietitte sukupuolia, vaan olette itkemässä minimaalisesta vähemmistöstä. Uhkaileeko Seta tyttöjen poistamisella väestöstä? Haluaako Seta sallia naisen ha**aamisen perheessä? :D Ei, sen sijaan teidän heteroiden ääriliikkeet joilla on edelleenkin se biljoonayleisö halventaa naisia ja uhkailee teitä ihmisoikeuksien viemisellä. Silti miehet eivät saa mitään kritiikkiä vaan hingutte vaan ringissä miten ei kaikki ei kaikki ei kaikki ei kaikki.

Miksi ette ole huolissanne miehistänne jotka ihailevat naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? Ette ole moksiskaan kun miehet huutaa täällä miten naiset pitää ta**aa ja rai*kata koska he kannattavat vihreitä. Silloin ette huolestu. Kovin eri säännöt ukoille, mutta sehän oli jo selvää että heitä suositte kun valitsette aina miehen nimen ja poikien suosimisen.

Avatkaa ne silmänne. Te itse ajatte naisia ulos naiseudesta. Tippuiko transit taivaalta yhtäkkiä? Ei. Meillä on nämä liikkeet nimenomana teidän heteroiden homeisten sukupuolikäsitysten takia. Katsokaa peiliin.

Aikamoista meuhkaamista, mutta onhan tuossa totuutta enemmän kuin siemen. Pieni vähemmistö on aina helppo ottaa syntipukiksi missä vain asiassa.

Nyt kuitenkin "pieni vähemmistö" on lakiteitse nostettu "enemmistön asemaan" yli varsinaisen enemmistön.

Lait muutetaan tämän pienen vähemmistön ideologian mukaiseksi.

Biologisilla miehillä, jotka vain ilmoittavat olevansa naisia on nyt oikeus mennä naisten "turvallisiin tiloihin". Naisilta on viety oikeus kieltäytyä esim. jakamasta suihkutiloja miesten kanssa. Tämä oikeus on vain ja ainoastaan trans-naisilla ja jos heitä ei totella he voivat nostaa syytteen.

Ideologia mukaan vähätellään naisten hätää joutua samoihin suihkutiloihin miesten kanssa ja samalla hengenvedolla naisena itseään pitäville miehille taataan laillinen oikeus olla joutumatta samoihin suihkutiloihin miesten kanssa.

Nyt sitten tätä ideologiaa opetetaan virallisena lapsille kouluissa ja päiväkodeissa siitäkin huolimatta että vanhemmat eivät hyväksy tätä.

Uskonnonopetuksestakin saa vapautuksen mutta ilmeisesti tämän ideologian opetuksesta ei.

Vierailija
657/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä menoa ei ole ihmekään, että kukaan ei halua enää lapsia.

No eihän tälle pidä alistua, jokainen muistaa kuinka eräässä maassa kävi kun yhteiskunta otti lapset hoteisiinsa, aivopestäviksi.

Kaikkien kanssa moinen ei onnistu missään maassa, enkä usko että meilläkään.

Tähän hulluuteen on Suomessa pistettävä heti stoppi, jokainen lapsi on arvokas.  Opetushallituksen henkilöt eiävät ole tehtäviensä tasolla. 

Olen täysin samaa mieltä. Tälle hulluudella pitää panna stoppi.  Älkää enää enempää kannustako kukaan lapsianne tuohon sairaaseen touhuun.

Tämän hulluuden tehdas on aika selkeästi Vihreiden suunnalla. Iiris ja Emma kaiketi on pistetty puolueen johdosta sivuun, joten ainakin pari pahimmista höyrypäistä on väliaikaisesti pois pelin ytimestä.

Miten luonnon ystävistä tuli luonnottomuuden ystäviä?

Vierailija
658/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikoihin eletty itselläni kolme poikaa kaikilla on pippeli lapsenlapsillani on pimppi, mitähän sanoisivat kun saunassa sanoisin tytöille onko pippeli pesty, ensimmäisenä sanoisivat, että mummu mulla on pimppi.  Jokainen saa olla mitä haluavat, mutta itse pysyn pimppi tytöllä ja pippeli pojalla, thats it.

Vierailija
659/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaat mt ongelmat haluaa puhua lapsille sukupuolielimistä ja muuta huuhaata,eiköhän noi suurin osa ole pedoja:(

Ootteko muuten huomanneet, mikä osapuoli tässä ketjussa tuuttaa kaikki sukupuolielinviestit?

Niin.

Persu?

Vierailija
660/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehyn Millariikka Rytkönen: hold my beer!

"#pride -viikon haaste @HUS_fi ’lle:  Luovutaan niistä ”teille on syntynyt poika/tyttö”- korteista ja painetaan tilalle ”tervetuloa maailmaan, uusi ihminen”- kortteja. Pride-koristeiden lisäksi oikeita tekoja arkeen."

https://twitter.com/millaryt/status/1410158704213774337

Hoitajaliiton pomo vaatii sukupuolista luopumista transien mielenpahoittamisen välttämiseksi. Kuka uskaltaisi tiededenialistin hoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä