Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetushallitus päiväkotien ohjeeksi: "Pojilla voi olla pimppi"

Vierailija
09.06.2023 |

"Sukupuolen moninaisuudesta voi jakaa ikätasoisesti tietoa lapsille kertomalla esimerkiksi, että joillain pojilla on pimppi tai on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi, vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi."

Kohdassa "Sukupuolen moninaisuus": https://www.oph.fi/fi/opettajat-ja-kasvattajat/osallisuus

Kommentit (1338)

Vierailija
621/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!

Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?

Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!

Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.

Vierailija
622/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaat mt ongelmat haluaa puhua lapsille sukupuolielimistä ja muuta huuhaata,eiköhän noi suurin osa ole pedoja:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko niin, että miehillä on pimppi peräsuolessa? Kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
624/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa ei ole ihmekään, että kukaan ei halua enää lapsia.

Vierailija
625/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti pojilla ei ole pimppiä. Mitä sairasta huuhaata nyt syötetään pikkulapsille?

Vierailija
626/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa poikien suolesta tuli pimppi?

Vierailija
627/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sateenkaari vouhotuksen voisi yksinkertaisesti lopettaa , sovitaanko että suuri enemmistö alkaa vihdoin pitää puoliaan normaaliuden puolesta, nyt riittää jo !

Vierailija
628/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tälle pidä alistua, jokainen muistaa kuinka eräässä maassa kävi kun yhteiskunta otti lapset hoteisiinsa, aivopestäviksi.

Kaikkien kanssa moinen ei onnistu missään maassa, enkä usko että meilläkään.

Tähän hulluuteen on Suomessa pistettävä heti stoppi, jokainen lapsi on arvokas.  Opetushallituksen henkilöt eiävät ole tehtäviensä tasolla. 

Vierailija
629/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen sukupuolta ei voi tietää ennen kuin lapsi kertoo sen itse! Taaperotyttö voi ilmaista olevansa transpoika repimällä pinnit päästä ja taaperopoika kertoo olevansa transtyttö avaamalla bodyn mekoksi!

Joo no minä näin ihan jo synnärillä mikä lapsen sukupuoli on. Oleko aivopesun uhri?

Arvoitteko sen yhdessä kätilön kanssa, vai käytittekö ouija-lautaa tai taikavarpua? Jotkut väittävät, että lapsen sukupuolen voisi tietää jopa ennen syntymää! Isketään verta tai katsotaan vatsaan putkella. Taikuutta, sanon minä!

Onneksi kätilö kertoi kumpaa sukupuolta lapsi on. Kätilö sentään vielä erottaa sen, kumpaa sukupuolta syntynyt lapsi on.

Pride-porukan mukaan synnärillä lähinnä arvaillaan sukupuoli. Mitäköhän tapahtuisi, jos kätilö arvaisikin oikein, että tytön sukupuolisielu on päätynyt pojan kehoon? Sittenhän transhoidot olisivat tarpeettomia, kun arvaus osuikin oikeaan. Ja jos sukupuolisielu voi päätyä väärään lihapukuun, niin missä se oikea lihapuku on? Ja miksi silloin pitää turmella keho, eikä auttaa sitä sukupuolisielua sopeutumaan lihapukuunsa?

Vierailija
630/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä voi kyllä olla manboobs mutta siitä piIIusta en kyllä olisi ihan varma.

Vierailija
631/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tälle pidä alistua, jokainen muistaa kuinka eräässä maassa kävi kun yhteiskunta otti lapset hoteisiinsa, aivopestäviksi.

Tähän hulluuteen on Suomessa pistettävä heti stoppi, jokainen lapsi on arvokas.  Opetushallituksen henkilöt eiävät ole tehtäviensä tasolla. 

Olen täysin samaa mieltä. Tälle hulluudella pitää panna stoppi.  Älkää enää enempää kannustako kukaan lapsianne tuohon sairaaseen touhuun.

Vierailija
632/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pride-porukan mukaan synnärillä lähinnä arvaillaan sukupuoli. Mitäköhän tapahtuisi, jos kätilö arvaisikin oikein, että tytön sukupuolisielu on päätynyt pojan kehoon? Sittenhän transhoidot olisivat tarpeettomia, kun arvaus osuikin oikeaan. Ja jos sukupuolisielu voi päätyä väärään lihapukuun, niin missä se oikea lihapuku on? Ja miksi silloin pitää turmella keho, eikä auttaa sitä sukupuolisielua sopeutumaan lihapukuunsa?

Kuka maksaa sukupuolen korjausleikkaukset?  Älkää vaan sanoko, että veronmaksajathan ne kustantaa.

Vierailija
633/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä voi kyllä olla manboobs mutta siitä piIIusta en kyllä olisi ihan varma.

Monilla miehillä on tosiaan isot boobsit.

Vierailija
634/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Tälle hulluudella pitää panna stoppi.  Älkää enää enempää kannustako kukaan lapsianne tuohon sairaaseen touhuun.

Tämän hulluuden tehdas on aika selkeästi Vihreiden suunnalla. Iiris ja Emma kaiketi on pistetty puolueen johdosta sivuun, joten ainakin pari pahimmista höyrypäistä on väliaikaisesti pois pelin ytimestä.

Vierailija
635/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on tosiaan isot boobsit.

Miehelläkin voi hyvin olla kumitissit. Jos on pimppi, niin miksei kumitissitkin.

Vierailija
636/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Pojilla on pippeli ja tytöillä pimppi. Sukupuolia on kaksi. Ihan turha jauhaa ja leikkiä jotain muuta todellisuutta.

Vierailija
637/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä pimppi muuttuu pilluksi?

Vierailija
638/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen se lapsen biologinenkaan sukupuoli ei teille heteroille kelpaa, tehän haluatte vain poikia. Useissa maissa poistatte tytöt väestöstä, eli tehän itse halusitte yhden sukupuolen mallin. Miksi siis syytätte vähemmistöjä siitä, että itse vihaatte tyttöjä? Onko Seta poistellut tiettyä syntyperää pois väestöstä? Ei, te heterot olette. Ettekä tuomitse asiaa millään tavalla. On siinä vasta kiero korkkiruuvi.

Edelleen, olkaa huolissanne jokapäiväisistä heteromiesten tehtaamista rai*kauksista. Ai niin, silloinhan kaikki on uhrin vika. Heteroiden maailma on yhtä isoa seksi-pe*ofilia-ahdistelu-väkivaltaseksirinkiä, silti hihkutte miten vapaita olette. Pakotettua seksiä on joka päivä uutisissa, ettepä miehiä näe uhkana. Päinvastoin, kehutte miten inhimillisiä ja suurenmoisia miehet ovat! Andrew T:n biljoonamiesyleisökään ei haittaa.

Kovin on eri kriteerit. Missä olette tuominneet heteroiden naisvihan ja miesten aiheuttaman naistne väkivallan? Miehenne hymyissä suin seuraa Andrewta, luulisi että he tuomitsisivat asian, jos teidän heteroiden sukupuoli-ideologia kerta on niin tasapainoinen :)

Heteroavioliitto on itsessään vaarallisempi kuin yksikään setan aktiivi. Te olette täysin addiktoituneita sukupuoleen ja kannatatte heikompien listimistä perheissänne. Missään ette tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, päinvastoin, ajatte sitä lisää.

Vierailija
639/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle lapselle eivtarvitse kertoa, että hän voi olla mitä vaan ja tehdä mitä vaan sukupuolestaan huolimatta. Pieni lapsi saa kaikki ennakkoluulonsa aikuisilta. Antakaa lapsen olla lapsi ja lopettakaa sukupuolivouhotus opetushallitusta myöten.

Vierailija
640/1338 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ihmisten ruveta pitämään paitaa, jossa lukee "Nainen, kunnes toisin todistetaan", "Mies, kunnes toisin todistetaan", "Tyttö, kunnes toisin todistetaan" ja "Poika, kunnes toisin todistetaan", sillä en halua että kukaan kutsuu minua miksikään naisoletetuksi.

Pidän kaksin käsin sukupuolestani kiinni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän